Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Gokvelll alle kjeftesmelller.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 11]

101 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 9 Mai 2014 - 17:27

Dette ser bra ut, fin sykkel for grusturer det der.  Very Happy

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 9 Mai 2014 - 17:30

Reine smykket den der  Sad  Ikke som gammelXTen min...
Du trenger ikke skilt for å ta en tur på Rånkeipen vel? I alle fall opp til Hmmarvatnet...

Vis Medlemmets Profil

103 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 9 Mai 2014 - 19:49

artig tiggern grus moppen din ser riktig så flott ut king

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 19:51

Very Happy  Takk for det Gutter!

Idag skein sola ei stund, og da fikk jeg besøk av eldste og yngste sønn, bildet er tatt av eldste mens yngste og jeg tar en titt på leikene:

Eldste har overtatt min -96 1200 Bandit og Yngste kjøpte seg en -13 690 R Duke i høst.
Mamma syns av og til det blir litt i meste laget med mc-, våpen- og amrikaner-prat i heimen  Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 21:06

ArcticTiger skrev:Very Happy  Takk for det Gutter!

Idag skein sola ei stund, og da fikk jeg besøk av eldste og yngste sønn, bildet er tatt av eldste mens yngste og jeg tar en titt på leikene:

Eldste har overtatt min -96 1200 Bandit og Yngste kjøpte seg en -13 690 R Duke i høst.
Mamma syns av og til det blir litt i meste laget med mc-, våpen- og amrikaner-prat i heimen  Rolling Eyes

Fin samling AT.

Ja- MAMMAER flower  Dem finner seg i mye rart i familier med mange "gutter"  Embarassed Hurra for dem.

Åssen er det med PAPPAER. Er vi like tolmodige  Mad

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 21:37

dag-zzr skrev:
ArcticTiger skrev:Very Happy  Takk for det Gutter!

Fin samling AT.

Ja- MAMMAER flower  Dem finner seg i mye rart i familier med mange "gutter"  Embarassed Hurra for dem.

Åssen er det med PAPPAER. Er vi like tolmodige  Mad
Ja, det vil æ absolutt påstå ... æ har ei kone og to døtre, alle tre e hokjønn, og et barnebarn. også ei jente, så æ må både rape og fise og harve mæ mye mere enn kroppen egentlig har godt av bare, for å minne om min eksistens.
De har også hver sin hund ... tispe selvfølgelig.
Æ e omringa av tispe med løpetid, bind og bleie i alle fasonga, pudderdåse og fettpatrona og krølltenger og sparkel og fans oldemor

Så du må bare fan ikke bare å komme her å komme her, din jævel

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 21:54

@Jhn: Hmmm, ANER jeg muligens noe innestengt aggresjon/frustrasjon hos deg  Shocked 

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 22:24

Nææh, har du no grunn til å mistenke det?

Det e nok ikke så ille som det høres ut til ... men likevel, samtaleemnene e nok litt forskjellig i ditt og i mitt hus

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 22:43

ArcticTiger skrev:@Jhn: Hmmm, ANER jeg muligens noe innestengt aggresjon/frustrasjon hos deg  Shocked 

NEIDA- Han har sikkert bare fått løpetid.. Det går over til sommer'n  cat 

At Jhn klarer å sette ord på og uttrykke følesene sine. Det er bra.  Very Happy

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 23:22

dag-zzr skrev:
ArcticTiger skrev:@Jhn: Hmmm, ANER jeg muligens noe innestengt aggresjon/frustrasjon hos deg  Shocked 

Har Jhn fått løpetid nå? Det var det værste - trodde dette var forbeholdt tispene jeg - det tror jeg Jhn vet veldig mye om. Dette skal du nok lese deg litt opp på, ellers kan du fort komme i trøbbel  Twisted Evil. At Jhn har en plass han kan åpne seg, regner jeg med at han setter stor pris på.

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 11 Mai 2014 - 23:53

Har også sterkt flertall av hunkjønn i heim.
Har bare en ting og si: Demokrati er noe dritt  Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 12 Mai 2014 - 5:22

At demokrati ikke er så bra vet man jo, et tyranni er det.
Men du har nu i det minste ei datter som kjører tohjuling knutk  cheers 

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 12 Mai 2014 - 8:57

Okda skrev:
dag-zzr skrev:

Har Jhn fått løpetid nå? Det var det værste - trodde dette var forbeholdt tispene jeg - det tror jeg Jhn vet veldig mye om. Dette skal du nok lese deg litt opp på, ellers kan du fort komme i trøbbel  Twisted Evil. At Jhn har en plass han kan åpne seg, regner jeg med at han setter stor pris på.
Umåtelig glad for det ja

knutk skrev:
Har også sterkt flertall av hunkjønn i heim.
Har bare en ting og si: Demokrati er noe dritt Twisted Evil .
Endelig en kar som forstår mæ. Takk.

Vis Medlemmets Profil

114 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Ons 14 Mai 2014 - 20:06

Det ble visst en kort mc-sessong i år  Rolling Eyes 
Tett snøvær og minusgrader idag 14 mai.
Da er det bare å bære inn mer ved å sette seg i ovnskroken igjen:

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tor 15 Mai 2014 - 0:12

Minnes barndommen med gru nå,snø i veikantene da vi gikk i 17.Mai-toget.

Bor det virkelig folk der oppe enda?  Suspect 

116 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tor 15 Mai 2014 - 7:30

ArcticTiger skrev:Det ble visst en kort mc-sessong i år  Rolling Eyes 
Tett snøvær og minusgrader idag 14 mai.
Da er det bare å bære inn mer ved å sette seg i ovnskroken igjen:

Detta blir dyrt, skifter vel alltid olja før du tar den ut av vinterlagring, gjør du ikke?

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tor 15 Mai 2014 - 23:45

@Kliffarne: Hmmm, ja det ante meg at du hadde hatt en traumatisk oppvekst, sånnt setter sine spor og er vanskelig å skjule.
Den der tog-marsjeringen i takt var noe herk, spessiellt for oss som liker best å gå våre egne veier, i vår egen takt.

@Okda: Nei, jeg skifter olja og filteret hver 6000 km uansett når på¨året det måtte bli. Motul olje og årginale Trajømf filtere. Mer stas når det koster litt, den der billig-skiten bryr jeg meg ikke om  Mad

Og idag skein sola igjen og smelta ny-snøen som falt igår (det kom 5 cm etter at bildet ble tatt  Rolling Eyes  ), så da  hjalp jeg sønn min med å krenge på et nytt Z8-dekk bak på 1200 Banditen, han sa den var som en ny sykkel å kjøre etterpå  Very Happy

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 16 Mai 2014 - 12:23

Traumatisk oppvekst? Var kanskje ikke helt A4,siden du nevner det. Jeg sprang som fan sørijønna med en gang jeg fikk sjansen  clown 

119 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Søn 18 Mai 2014 - 20:49

Idag var tiden moden for en familie-MC-tur til Steigen  Very Happy  Gutta var kjøresugne, og Mamma ville gjerne være med. Jeg bruker å ta meg etpar turer til Steigen hver sommer, det er fint der nede. Vi tok sikte på  å ta 10-ferga fra Kjøpsvik, her er vi ankommet fergeleiet i skarp rute, det ble noen minutter å vente så en henslengt campingstol kom godt tilnytte:

Det blir ingen ånnkli MC-tur uten at den inkluderer ferge:

Vi kjørte Engeløya rundt, så dro vi ned til Tiger-Thomas i Helnessund, hvor det vanket kaffe, Waffers og ei trivelig stund rundt bordet, Takk for laget Thomas m/frue!
Thomas kjører en flott Tiger 800, og guidet oss rundt i lokalområdet, ned til Brennvik-sanden og ut til Nordfold, hvor dette bildet ble tatt:

Været var noe grått så det ble ikke tatt så mange bilder, men det var brukbart for å kjøre  tur. Vi unngikk regn, og tempraturn varierte mellom 9 og 15 grader.
Dette var første gang vi var på familie-mc-tur, og det var riktig trivelige 46 mil, Takk for turen Gutter  cheers

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 19 Mai 2014 - 5:38

Ser fint ut.
Ikke verst at heile familien kan dra på MC-tur sammen  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 19 Mai 2014 - 12:16

Steigen ja,der har jeg hørt det skal være fint. Så du noen engler på engeløya?

122 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 19 Mai 2014 - 18:54

Hele familien på tur, tøøøft.
Satt sjefen på med deg eller ville hun kjøre bandit 1200?
Holdt senga noen dager med feber og omgangssyke jeg. Men i dag etter jobb var formen fin og været holdt rundt 25 grader, skulle bare ta en røyk og kaffe på verandaen før jeg skulle sale opp Tigern for ei god runde. Da kom det plutselig torden og regn, så da får vi nok kalle det for sommer her.

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 19 Mai 2014 - 21:56

Enig, AT. Ferje må til for at det skal bli en skikkelig tur. Men foretrekker Superspeed til danmark. Blir vel en liten runde til helgen.

Må få blåst bort vinterstøvet...en liten sving på autobahn gjør godt for en gammel kropp.. Laughing 

Ellers er jo familietur på mc- helt topp  cheers

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 26 Mai 2014 - 21:10

Da legger vi 5 grader og austavind bak oss, og setter kursen vestover for årets hyttetur. Det ryktes om 27-30 grader (C) der, så åssen detta skal gå veit jeg ikke  Rolling Eyes 
Jeg tenker jeg skal starte med en iskald Point Classic Amber beer eller to, og så skal jeg stelle litt fint med MottoGussin. Ifjor årka jeg ikke engang å vaske den etter langturen på 11.500 km, var faktisk litt lei av hele sykkern etter den turen  pale 
Men nå er all ræv-vondten glemt, og det skal bli morro å små-ture litt med "Traktorn" rundt på country-siden igjen  cheers

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 26 Mai 2014 - 23:41

God tur til hytta AT, du har en av de lengste veiene til hytta som jeg vet om. Håper du får noen gode uker over there. Drar sjøl en tur over til US i begynnelsen av september.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 11]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next