Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Gokvelll alle kjeftesmelller.

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 11 av 11]

251 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 18 Aug 2015 - 16:45

Været har vært upåklagelig her i det siste (Det er synd å ikke kunne klage, som de sier her) så da tok likegodt Odelsgutten og Faren hans en tur opp på Skjomfjellet. Flotte grusveier og fantastisk utsikt.
Og våren er i anmarsj oppi fjellene og, hestehoven blomstret lystig i veikantene Very Happy :

Vis Medlemmets Profil

252 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 6 Okt 2015 - 12:50

bounce Ja nå er det vel fire år sia jeg traff AT-nissen på Mesnali,og gjorde en biltur som kunne ha gjort polltimestern på Lillamærr het i toppen.
Siden har vi jo møttes på Sjusjøen fire ganger på helgekurs i kjøre- og drikketeknikk.
Hva framtida vil bringe veit bare styggen sjøl,men det er stor sannsynlighet for at ongkara i Mæssenlin slæpp vara reidd for blomsten sin i nærmeste fremtid.. What a Face

Vis Medlemmets Profil

253 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 6 Okt 2015 - 22:39

Ka svarten, e det vår igjen hos deg ?
Æ så ikke datoen på innlegget ditt AT, før etter at æ hadde lest det.
Ja, Sjomfjellet har æ fått prøvd meg på, hadde ikke den beste sykkeln te en sånn tur, men det gikk da fint.

Vis Medlemmets Profil

254 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 17 Okt 2015 - 10:56

Hei.
jeg ser på "det hyggelige forumet" at det planlegges NN-tur neste år ifbm Norgestreffet.
Mulighet for å få være med på en del av turen ?
Æ har seriøse planer om å kjøre til Norgestreffets så turen nordover kunne vært artig å kjørt i lag.

Vis Medlemmets Profil

255 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 17 Okt 2015 - 12:04

Jeg planlegger også å få meg deler av denne turen, men om jeg kjører sørover alene og slår følge nordover, eller motsatt vet jeg ikke nå.
Men et eller annet blir det.

Vis Medlemmets Profil

256 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Ons 28 Okt 2015 - 17:48

@Jompa og Jhn: Ja det ser ut til å bli en Finnmarkstur til sommern og. Detaljer kommer seinere. Jeg får disponere hytta i Skjøtningberg, men vet ikke om noen vil ta sjansen på å kjøre "grus"-veien ned dit engang til Shocked

Jeg har jo avslutta Mc-sessongen for lenge sia, men idag var det +5 grader på graderstokken, og tørre veier. Så da røkka jeg Tigern ut av vinterdvalen nede i Mekka. Han murra fornøyd igang, og vi fikk oss en fin liten 5-mils bonustur Very Happy

Vis Medlemmets Profil

257 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Ons 28 Okt 2015 - 19:45

ArcticTiger skrev:Jeg har jo avslutta Mc-sessongen for lenge sia, men idag var det +5 grader på graderstokken, og tørre veier. Så da røkka jeg Tigern ut av vinterdvalen nede i Mekka. Han murra fornøyd igang, og vi fikk oss en fin liten 5-mils bonustur Very Happy

5 mil, bare pirat

Jeg bikka 60 idag Basketball   Ikke bare tørre veier heller, havna på noen våte grusveier også. Stakkars GS'en min Neutral

258 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Ons 28 Okt 2015 - 21:29

Jeg bikker 60 neste år jeg Cliffern Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

259 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Ons 28 Okt 2015 - 21:51

ArcticTiger skrev:@Jompa og Jhn: Ja det ser ut til å bli en Finnmarkstur til sommern og. Detaljer kommer seinere. Jeg får disponere hytta i Skjøtningberg, men vet ikke om noen vil ta sjansen på å kjøre "grus"-veien ned dit engang til Shocked
En tur til Skjøtningberg høres jo fint ut.
Den grusveien ja ... jeg mener bestemt at det var et par stk som ikke likte den veien, men en av de påstod noe annet for litt siden Suspect også var det vel en kar som hadde utstyr som ikke tålte påkjenningen Shocked ... jeg trivdes godt der, med både grus, øl, konjakk, kake og tørrfisk.
Satser på at jeg har bedre tid neste sommer.

Vis Medlemmets Profil

260 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Ons 28 Okt 2015 - 22:03

@Jhn: Hehe, ja det gikk hardt utover utstyret, og tålmodigheten til Ojda som ble "utpekt" til å dra å hente nytt dekk i Tana Bru. "Det er jo bare 20 mil hver vei" Very Happy

Vis Medlemmets Profil

261 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 18 Apr 2016 - 21:06

Da er det en stund siden jeg var innom her, så det er på tide med en liten oppdatering. Vintern har vært lang, men nå lysner det.
Mekka er blitt en slunken plass, etter vinterens hårdhendte utrenskninger Shocked .
Etter en tids spekkulering og dividering, foretok jeg en "veloverveid" besluttning om at nå var det kanskje tida for å få meg en ny sykkel. 

Men, da måtte det til en lager-rensning først. Så både 1050 Tigern og Sprinten ble sendt sørover til nye eiere:

-06 Ducati Multistradan måtte og ofres, men er ikke solgt ennå, den står tilsalgs http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=70728166  på Løvaas Motor i Holmestrand for kr. 75.000,-

Ny sykkel ble bestillt i vinter, og den ble idag klargjort og starta opp for første gang. Så får jeg den når jeg skal til Andebu nå til helga Very Happy :

Vis Medlemmets Profil

262 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 18 Apr 2016 - 21:20

Gratulerer, Tiger! Gærgrom maskin det her. Cool Blir nok ekstra fin med en diger tåppbåkks bakpå der. Evil or Very Mad

Sist endret av mortal den Tir 19 Apr 2016 - 8:50, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

263 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 18 Apr 2016 - 21:56

Gratulerer med ny ganger

Vis Medlemmets Profil

264 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 18 Apr 2016 - 22:03

Gratulerer med ny tohjuling, til og med je som er bortskjemt med Honda syns denna ser gør fin ut. Kjøp med trekk til å ha over den i helga så itte dessa andre mopedista tukler med fete pølsefingre pån, cheers

Vis Medlemmets Profil

265 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 19 Apr 2016 - 8:17

Gratulerer! cheers

Vis Medlemmets Profil

266 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 19 Apr 2016 - 10:21

Grattis Razz

Vis Medlemmets Profil

267 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 19 Apr 2016 - 18:19

Grattis med ny snasen "mottorsykkel" cheers

Vis Medlemmets Profil

268 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 19 Apr 2016 - 21:53

Gratubulerer, var ikke direkte ufin.
Men bytta bort en bråte med tripler og en haug med kronasje for bare EN sykkel affraid

Jaja, du er vel voksen nok til å bestemme sjøl!

Vis Medlemmets Profil

269 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 30 Apr 2016 - 13:57

Steikje, har du fått deg ny moppe? Grattis cheers Det blir vel toppboks på den?

270 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 30 Apr 2016 - 21:03

2 stk rektig fine mcer på pølsetreffet ja, gratulerer myyyyye. Fint og moro med nytt!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 11 av 11]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11