Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hallo, og god morgen.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Hallo, og god morgen. on Lør 26 Okt 2013 - 8:49

Hei. Er en kar på 50++, kommer fra en øy sør for Bergen. Startet karrieren med en Kawasaki 90 på 70-tallet, siden har det vert diverse sykkler. Kommer fra et annet forum, men der savnet eg flere etter vert. Så her e eg:lol: 

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Hallo, og god morgen. on Lør 26 Okt 2013 - 10:07

Tysnes skrev:Hei. Er en kar på 50++, kommer fra en øy sør for Bergen. Startet karrieren med en Kawasaki 90 på 70-tallet, siden har det vert diverse sykkler. Kommer fra et annet forum, men der savnet eg flere etter vert. Så her e eg:lol: 
Hei på deg Tysnes, jeg er jo også ny her inne, kanskje noen minutter før deg. Derfor ønsker jeg deg velkommen Very Happy 

Øy sør for Bergen og kaller deg Tysnes , er det da øyne Tysnes du er fra ?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Hallo, og god morgen. on Lør 26 Okt 2013 - 11:41

Opas skrev:
Tysnes skrev:Hei. Er en kar på 50++, kommer fra en øy sør for Bergen. Startet karrieren med en Kawasaki 90 på 70-tallet, siden har det vert diverse sykkler. Kommer fra et annet forum, men der savnet eg flere etter vert. Så her e eg:lol: 
Hei på deg Tysnes, jeg er jo også ny her inne, kanskje noen minutter før deg. Derfor ønsker jeg deg velkommen Very Happy 

Dette var en veldig tilstrømming på en dag men Velkommen skal du være. Enkelte her er veldig sarte i sjela -skal ikke gi eksempler på det men Vær litt snill med oss som har Vært her en stund..... :) he he tror du kanskje. ..

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Hallo, og god morgen. on Lør 26 Okt 2013 - 13:21

Burde være lønnet dette her, snart fulldagsjobb å ønske nye velkommen.
Men i iallfall Velkommen på sia Tysnes :-))

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Hallo, og god morgen. on Lør 26 Okt 2013 - 17:21

Opas skrev:

Stemmer

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Hallo, og god morgen. on Lør 26 Okt 2013 - 18:17

Velkommen Very Happy 

Tips på sære småveier i ditt nærområde? Er ikke det området jeg har kjørt mest i, det må gjøres noe med i 2014.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Hallo, og god morgen. on Man 28 Okt 2013 - 9:03

Velkommen til Tysnes cheers  Var sikker på at du allerede var her,må ha forvekslet deg med en annen.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» God morgen