Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

BAN Tours 2014

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 7:16

joo skrev:Tur er fint, men E-veier er uaktuelt. Mao, Jøssingfjorden er greit men ikke E39. Ikke E18 fra Skien men indre strok til Evje, osv.
Enig i den,E18 nedover sørlandet må vel være noe av det kjedeligste som finnes.Men vi skal vel ikke være negative.

27 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 7:23

KliffArne skrev:
joo skrev:Tur er fint, men E-veier er uaktuelt. Mao, Jøssingfjorden er greit men ikke E39. Ikke E18 fra Skien men indre strok til Evje, osv.
Enig i den,E18 nedover sørlandet må vel være noe av det kjedeligste som finnes.Men vi skal vel ikke være negative.
Norger værste strekning er E18 fra Sem til og med Sandefjord - der er det konstant kø omtrent uansett hvor mange biler det er ... fordi folk kjører som idioter å lager luker for å "jevne ut køen"....

Og hvor er UP når man trenger dem??? Dette har pågått i årevis - hvis de ikke har forstått det er de totalt ubrukelige ... noe jeg benytter enhver anledning til å si til dem.

Vis Medlemmets Profil

28 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 7:42

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:
Norger værste strekning er E18 fra Sem til og med Sandefjord - der er det konstant kø omtrent uansett hvor mange biler det er ... fordi folk kjører som idioter å lager luker for å "jevne ut køen"....

Og hvor er UP når man trenger dem??? Dette har pågått i årevis - hvis de ikke har forstått det er de totalt ubrukelige ... noe jeg benytter enhver anledning til å si til dem.

Tror jeg nevnte tidligere at det vel vil være mulig å kjøre E18/39 for de som vil det så kan de / vi andre kjøre indre og ytre veier. Kortstrekk på E veier er jo også en mulighet. Er vel greit å holde følge en del av strekkene. For eks Jøssingfjorden er vel ett must - i hvert fall for de som ikke har vært der....

Har vi overnattinger klare så blir jo dette i hvert fall møteplasser så blir det vel dag for dag avgjørelser etter hva som passer.

Foretrekker kanskje overnatting på vandrerhjem eller hytte. Telt er liksom ikke helt greia lenger...

Dette er jo mine meninger, kanskje andre har noe annet de vil si og mene

Vis Medlemmets Profil

29 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 9:25

HÆ! Tur, jadda. Er me jeg, skal bare lade kaffetrakteren først MELLOMROM Laughing  Razz 

Vis Medlemmets Profil

30 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 9:37

ojda skrev:HÆ! Tur, jadda. Er me jeg, skal bare lade kaffetrakteren først  MELLOMROM   Laughing Razz 
Har du fått fixaan til da da?? study 

Vis Medlemmets Profil

31 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 10:08

Okda skrev:
ojda skrev:HÆ! Tur, jadda. Er me jeg, skal bare lade kaffetrakteren først  MELLOMROM   Laughing Razz 
Sikkert, siden det ikke er opp til meg clown  Men slike mekanikarar
som ofte får færre deler tilovers etter jobben, en det jeg gjør santa 
Den er iallefall under full montering nå, så da er det vel håp.

Vis Medlemmets Profil

32 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 10:14

ojda skrev:
Okda skrev:
Sikkert, siden det ikke er opp til meg  clown  Men slike mekanikarar
som ofte får færre deler tilovers etter jobben, en det jeg gjør santa 
Den er iallefall under full montering nå, så da er det vel håp.
Det høres bra ut - klar til nye eventyr når varmen kommer sigende om en stund. Du får jobbe inn mye tid i mellomtiden da :)

Vis Medlemmets Profil

33 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 10:44

Ingen fare Okda! Denne gutten går inn i nyåret med 5 + 3 uker ferie,
og en 30 - 40 timer pluss.
Tur skal det nok bli ;-)

Vis Medlemmets Profil

34 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 12:21

Okda skrev:
Det lønner seg ikke å få fiksa en billig kaffetrakter,bare å kjøpe seg ny...  clown

35 Re: BAN Tours 2014 on Tir 26 Nov 2013 - 12:37

KliffArne skrev:
Okda skrev:
Det lønner seg ikke å få fiksa en billig kaffetrakter,bare å kjøpe seg ny...  clown
Du kan jo tenke litt på miljøet åsså da Idea  FORPOK.....

Vis Medlemmets Profil

36 Re: BAN Tours 2014 on Lør 5 Apr 2014 - 21:33

Har du satt noen dato for denne turen?

37 Re: BAN Tours 2014 on Lør 5 Apr 2014 - 23:38

KliffArne skrev:Har du satt noen dato for denne turen?

sunny scratch 

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

38 Re: BAN Tours 2014 on Søn 6 Apr 2014 - 22:32

Skal vi ikke vente til nattefrosten har gitt seg og trekkfuglene har bygd ferdig redene ??

Men ja. Nå må vi ikke surre bort muligheten til å besøke alle medlemene  lol! 

Klargjør redskapen (MC'n) og forbered dere for en ny og spennende sesong....  flower 

Vis Medlemmets Profil

39 Re: BAN Tours 2014 on Man 7 Apr 2014 - 22:40

Turbusaen 2mil sør for deg er klar for en runde Dag, tenkte å prøve meg på Lifjell rundt på Lørdag med en avstikker via kviteseid-strengen-Lunde om været er flott...

Vis Medlemmets Profil

40 Re: BAN Tours 2014 on Ons 9 Apr 2014 - 18:33

Voodoodoo skrev:Turbusaen 2mil sør for deg er klar for en runde Dag, tenkte å prøve meg på Lifjell rundt på Lørdag med en avstikker via kviteseid-strengen-Lunde om været er flott...

En fin runde det der Voodoodoo. Bare synd at Waldenstrøms bakeri i Kviteseid er lagt ned. Men dem har fremdeles kaffi der.

Nå er jeg litt usikker på hvor sosial du er, og om du vil vise bort BUSA'N ? Kan du tenke deg selskap på turen?
Vi er nok flere her på Notodden som er klar for en tur til lørdagen.. om været er fint.

Starter du mot nord, kan vi henge oss på fra Notodden, og prøve å holde følge så godt som vi kan.  cheers

Vis Medlemmets Profil

41 Re: BAN Tours 2014 on Tor 10 Apr 2014 - 20:15

dag-zzr skrev:
Voodoodoo skrev:Turbusaen 2mil sør for deg er klar for en runde Dag, tenkte å prøve meg på Lifjell rundt på Lørdag med en avstikker via kviteseid-strengen-Lunde om været er flott...

En fin runde det der Voodoodoo. Bare synd at Waldenstrøms bakeri i Kviteseid er lagt ned. Men dem har fremdeles kaffi der.

Nå er jeg litt usikker på hvor sosial du er, og om du vil vise bort BUSA'N ? Kan du tenke deg selskap på turen?
Vi er nok flere her på Notodden som er klar for en tur til lørdagen.. om været er fint.

Starter du mot nord, kan vi henge oss på fra Notodden, og prøve å
holde følge så godt som vi kan.  cheers

Er slettes ikke folkesky og ikke kjører jeg så fort heller. Ser litt guffent ut på Yr akkurat nå men vi kan jo se når det nærmer seg..

Vis Medlemmets Profil

42 Re: BAN Tours 2014 on Lør 12 Apr 2014 - 19:09

satser på litt lengre tur i morra Søndag... http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Lier/Tranby~2210444/time_for_time.html

Vis Medlemmets Profil

43 Re: BAN Tours 2014 on Lør 12 Apr 2014 - 21:28

hei mekkern.

Ble ikke så veldig imponert over den værprognosen... trur du må kle deg godt. Vårluften er skummel både for gammel og ung--

Turen i dag feiga jeg ut fra. Av samme grunn som ovenstående..  Embarassed 

Man skal lytte til kroppen og ikke ta unødige sjanser. Hvertfall av og til - en gang i blant om det passer..  clown

Vis Medlemmets Profil

44 Re: BAN Tours 2014 on Søn 13 Apr 2014 - 0:12

fint vær med rundt 8-10 grader... tror det går godt..

Vis Medlemmets Profil

45 Re: BAN Tours 2014 on Søn 13 Apr 2014 - 13:38

dag-zzr skrev:hei mekkern.

Ble ikke så veldig imponert over den værprognosen... trur du må kle deg godt. Vårluften er skummel både for gammel og ung--

Turen i dag feiga jeg ut fra. Av samme grunn som ovenstående..  Embarassed 

Man skal lytte til kroppen og ikke ta unødige sjanser. Hvertfall av og til - en gang i blant om det passer..  clown

Droppa ut i går jeg og, brukte heller dagen i garasjen på å skru ferdig kompisens zx12r.

I dag er været seff. flott men allerede booket til andre ting.

Får trøsteskru på sykkelen i kveld isteden. Rive av de jævla bridgestone dekka og få på no Pirelligummi..

Vis Medlemmets Profil

46 Re: BAN Tours 2014 on Man 14 Apr 2014 - 17:27

dag-zzr skrev:Skal vi ikke vente til nattefrosten har gitt seg og trekkfuglene har bygd ferdig redene ??

Hvor er det nattefrost?

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

47 Re: BAN Tours 2014 on Man 14 Apr 2014 - 18:04

Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:Skal vi ikke vente til nattefrosten har gitt seg og trekkfuglene har bygd ferdig redene ??

Hvor er det nattefrost?
Det var jaggu meg 2 blå her når jeg tok moppen til jobb i dag.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2