Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

IPad er genialt!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 IPad er genialt! on Søn 3 Nov 2013 - 19:39

Sitter og køler med kjerringas nyervervede iPad... Alt er vel og bra, for et leketøy å være, men for å komme fra en side til den neste, om tråden har fler sider, må man trykke en tast merket "next"..

Tror Apple-gutta glemte å ta høyde for skrivekløen til Haya, for når en tråd har 55 sider, da gidder man ikke trykke next-knappen 55 ganger for å lese siste innlegg... :-(

Vis Medlemmets Profil

2 Re: IPad er genialt! on Søn 3 Nov 2013 - 20:53

Trollerud skrev:Sitter og køler med kjerringas nyervervede iPad... Alt er vel og bra, for et leketøy å være, men for å komme fra en side til den neste, om tråden har fler sider, må man trykke en tast merket "next"..

Tror Apple-gutta glemte å ta høyde for skrivekløen til Haya, for når en tråd har 55 sider, da gidder man ikke trykke next-knappen 55 ganger for å lese siste innlegg... :-(
Er  nok visningsmodusen på pædda, samme som man kan få på mobil, når man er inne på ban, endre den til vanlig nettside så kan du gå direkte på siste innlegg som vanlig.
Har erfaring der confused

Vis Medlemmets Profil

3 Re: IPad er genialt! on Man 4 Nov 2013 - 8:12

custom 95 skrev:
Trollerud skrev:Sitter og køler med kjerringas nyervervede iPad... Alt er vel og bra, for et leketøy å være, men for å komme fra en side til den neste, om tråden har fler sider, må man trykke en tast merket "next"..

Er  nok visningsmodusen på pædda, samme som man kan få på mobil, når man er inne på ban, endre den til vanlig nettside så kan du gå direkte på siste innlegg som vanlig.
'

På padda mi må jeg inn på en meny og "be om skrivebordsbakgrunn" rabbit 

4 Re: IPad er genialt! on Man 4 Nov 2013 - 19:33

KliffArne skrev:
custom 95 skrev:

'

På padda mi må jeg inn på en meny og "be om skrivebordsbakgrunn" rabbit 
Trokke jeg gidder.. Holder meg til den gamle, trofaste peseen..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]