Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 9]

101 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Fre 10 Jan 2014 - 20:15

Imorgen kan du teste Husa 650, Qvarna 610, Yz 250 og Jawa 500 om det frister.. Regner med å være klar sånn ca kl 1100

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Fre 10 Jan 2014 - 22:11

Pokker.-Det gnager bak på bilen.....må en tur og hente/bytte bremseklosser på C5`n i morra tidlig men er vel ikke rare jobben håper jeg -selv om det er Citroen..

Vis Medlemmets Profil

103 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 11 Jan 2014 - 6:14

mekkern skrev:Pokker.-Det gnager bak på bilen.....må en tur og hente/bytte bremseklosser på C5`n i morra tidlig men er vel ikke rare jobben håper jeg -selv om det er Citroen..  

Du trenger ikke bremse fra Lier til Hønefoss, bare oppoverbakke..

Sønnen din kan skru bil, det er vel derfor man har unger: -for å avlaste deg når du blir gammal?

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 11 Jan 2014 - 8:13

mekkern skrev:Pokker.-Det gnager bak på bilen.....må en tur og hente/bytte bremseklosser på C5`n i morra tidlig men er vel ikke rare jobben håper jeg -selv om det er Citroen..  
husk at bremsestempla må skrus inn samtidig som du presser på disse. og ene sida er links. var hvertfall sånn på en 02 c5 jeg bytta på en gang :)

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 11 Jan 2014 - 10:04

Trollerud skrev:

Sønnen din kan skru bil, det er vel derfor man har unger: -for å avlaste deg når du blir gammal?

tror noe har blitt feil i prosessen..funker ikke helt..

johnny airtime@har skru/trykk verktøy(trykkluft drevet)...kjøpte når byttet forran..

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 11 Jan 2014 - 12:39

mekkern skrev:
Trollerud skrev:

tror noe har blitt feil i prosessen..funker ikke helt..

Hehe, den høres kjent ut  Sad

107 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 11 Jan 2014 - 14:03

greide å destruere en skrue som holder/går igjennom klossene...dritten knakk-90mm lang M5 skrue..ikke akkurat lagervare i skuffen..
sendt svigersønn avgårde for å handle gjengestang.. det får greie seg.. Sad 

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 11 Jan 2014 - 20:34

mekkern skrev:greide å destruere en skrue som holder/går igjennom klossene...dritten knakk-90mm lang M5 skrue..ikke akkurat lagervare i skuffen..
sendt svigersønn avgårde for å handle gjengestang.. det får greie seg.. Sad 

- mye enklere å oppdra svigers...... enn egne unger - den er helt klar.

Vis Medlemmets Profil
Da  blir det Chevy-pick-up-tur til Svea-riket på lørdag for å se på TTR 600  Shocked affraid

Vis Medlemmets Profil
Tøft! De er vel ikke mange av her i landet? Lenge mellom hver gang eg ser en på finn iallefall..

Vis Medlemmets Profil
Hipp hurra for global oppvarming og/eller andre fenomen som forklarer været på vestlandet for tiden! Kjørt XR650R på tørre veier og med 5-6 plussgrader i dag, livet er herlig!

Innser at sykkelen bråker pittelitt for mye med HRC-innsatsen i potta, trur eg bytter til original fram til eg har fått montert blinklys iallefall, så ikke onkel blå har mer å pirke på enn lydnivå. De leker ikke politi på Voss:
http://www.avisa-hordaland.no/lokalnytt/voss/article7141161.ece

Hvordan går det med trådstarter i jakten på en kul enduro, er du komt i mål? Nærmer det seg?

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 8 Feb 2014 - 19:43

ArcticTiger skrev:Da  blir det Chevy-pick-up-tur til Svea-riket på lørdag for å se på TTR 600  Shocked affraid

flonoen skrev:Tøft! De er vel ikke mange av her i landet? Lenge mellom hver gang eg ser en på finn iallefall..

Ikke så ofte å se på finn nei, men virker som det er solgt flere av de over i Svea-riket, de dukker stadig opp på blocket.se.

Idag er det visst noe de kaller OL på tv, og dermed ikkenoe å se der, så da benyttet vi anledningen og tok oss likegodt en 80-mils Chevy-tur i de kalde, snørike, dype Nord-Svenske skoger, ja nesten til Finland var vi  Shocked 

Og nå er det to TTR 600 mindre i Svea-riket. En -00 mod. i god stand, og en -98 i kasser.  affraid

Hvor tullette går det egentlig an å bli for en person som iaffal etter matematisk standard burde være "voksen" nå??  jocolor   rendeer drunken

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 8 Feb 2014 - 21:02

DET er vel ingen klare grenser for hvor tullete en mann kan være - snakker vi om "de andre" så har de klare grenser så snart de passerer 32

Vis Medlemmets Profil
Bare å konstatere at Haya ikke forhaster seg denne gangen heller..

-Og gratulere mannen fra Narrrvick! Dette var stilig..

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Søn 9 Feb 2014 - 19:28

Det kan jo endre seg nå!

http://www.finn.no/46619825

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Søn 9 Feb 2014 - 21:25

Trollerud skrev:Bare å konstatere at Haya ikke forhaster seg denne gangen heller..

-Og gratulere mannen fra Narrrvick!  Dette var stilig..

8 sider,og trådstarter har ikke kommet noe lengre.Nesten som om jeg har sett noe lignende før  clown 

Trollerud skrev:Bare å konstatere at Haya ikke forhaster seg denne gangen heller..

8 sider,og trådstarter har ikke kommet noe lengre.Nesten som om jeg  har sett noe  lignende før  clown 

….. men jeg er da god til å start tråder og holde de gående?

….en forfinet og soignert gentleman bør nok ikke ligge å rulle seg i søla … det kan skal imagen…

da er å skli på skinka bortover asfalten på Rudskogen langt å foretrekke….

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Man 10 Feb 2014 - 13:03

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:

8 sider,og trådstarter har ikke kommet noe lengre.Nesten som om jeg  har sett noe  lignende før  clown 

….. men jeg er da god til å start tråder og holde de gående?
….

Ja,det kan ingen ta fra deg.Der er du blant de beste,kanskje best.  alien 

119 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Søn 16 Feb 2014 - 18:57

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46743161  Exclamation 

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Man 17 Feb 2014 - 16:32

Tenkte å få meg vinterdekk med pigger til TTR600en, for småturer på vei i vinterhalvåret (som er på 8 mnd her).
Er det noen med erfaring med vinter-mc her? Selv har jeg ikke kjørt mc på vintern siden lettvekter-tida.
Er det kun Army Special med 1,5 mm pigg fra Trelleborg/Mitas som gjeller, eller finnes det andre gode alternativer  Question

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Man 17 Feb 2014 - 18:12

KnutR

Admin
ArcticTiger skrev:Tenkte å få meg vinterdekk med pigger til TTR600en, for småturer på vei i vinterhalvåret (som er på 8 mnd her).
Er det noen med erfaring med vinter-mc her? Selv har jeg ikke kjørt mc på vintern siden lettvekter-tida.
Er det kun Army Special med 1,5 mm pigg fra Trelleborg/Mitas som gjeller, eller finnes det andre gode alternativer  Question

Vet ikke om det KUN er Army Special med husmorpigg som duger, men jeg kjørte det da jeg hadde offroader, og det var ordentlig gode greier. Funker fint til "allround"-bruk, til og fra jobb, herjing på snødekte veier osv. På rein blåholke ble det ikke lange nok pigger, samtidig som lengre pigger er livsfarlig når du kommer over bar asfalt.

Monter på gripvarmere og styremuffer, og gjerne ekstralys siden det er så jævlig mørkt på vinteren. Hadde også toppboks på min med ekstra hansker, spade, teip, ekstra hendler, skiftnøkkel og andre småting man kan risikere å få bruk når ting går til helvete langt uttafor folkeskikken.

..jeg lurer på hva i helvete jeg tenkte på som solgte vintersykkelen.... scratch

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

122 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Man 17 Feb 2014 - 18:44

KnutR skrev:

..jeg lurer på hva i helvete jeg tenkte på som solgte vintersykkelen.... scratch

Øl?
Kvinner?
Hest?

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Man 17 Feb 2014 - 22:15

KnutR

Admin
Trollerud skrev:
KnutR skrev:

Øl?
Kvinner?
Hest?

La meg omformulere:
Jeg lurer på hva i helvete jeg tenkte på som solgte en Honda og kjøpte igjen en Husqvarna....  Mad 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

124 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Man 17 Feb 2014 - 23:24

flonoen skrev:http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46743161  Exclamation 

Var ikke denne kurrant Haya? Gjøre alvor av drøsen?

Vis Medlemmets Profil
flonoen skrev:
flonoen skrev:http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46743161  Exclamation 

Var ikke denne kurrant Haya? Gjøre alvor av drøsen?

Driver å skal bestille deler til Gixxeren og Busan nå…. tror jeg holder meg på asfalten - etter å ha kikket litt på enduro og cross - herregud for et gytjebad…. men jeg konstaterer at grusfolket er temmelig energiske det skal de ha.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 9]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next