Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 9 av 9]

201 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Fre 20 Mar 2015 - 18:11

mortal skrev:Eller her da, billig XR 650 R:

Du kan slutte å finne forslag til Haya,jeg tror ikke han mener alvor rabbit

Den XR'en der må vel være et kupp? Ser den har lykter og greier,men er den vei-lovlig Suspect

202 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Fre 20 Mar 2015 - 18:14

Nei, det er vel bare prat. Om dette også... Evil or Very Mad

Den XR-en kan du få skilter på ja. Billig sykkel, men tror det er noe avgifter som må betales.

Vis Medlemmets Profil

203 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Fre 20 Mar 2015 - 18:18

Ja,det er for billig til å være sant. Burde kanskje undersøkt,men er redd det tilkommer noe avgifter,ja

204 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Fre 20 Mar 2015 - 21:44

mortal skrev:Nei, det er vel bare prat. Om dette også... Evil or Very Mad

Den XR-en kan du få skilter på ja. Billig sykkel, men tror det er noe avgifter som må betales.

Nei, det ser ikke ut til å bli noe Kråsser på Haya, uansett hvor mange flotte sykkler vi tipser han om Rolling Eyes
Egentlig tror jeg han er lei hele MC-greia. CarbonGrisen hans er vel så hardt blodtrimma at den er knappt kjørbar Question
Så da er det vel bedre å sitte i båten nedi båt-havna å nippe til hvitvinsglasset, eller kanskje han er å tar seg et par Homo-Caffe på Bøørsen mens han studerer aksje- og valutakursene Shocked
Blir det noe mer MC-liv på Haya, så tror jeg han ender opp med den feiteste HarliDavisen som er å oppdrive, helårs-parkert på nybonet parkett i Stua cheers

Vis Medlemmets Profil

205 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 21 Mar 2015 - 5:48

ArcticTiger skrev:

Nei, det ser ikke ut til å bli noe Kråsser på Haya, uansett hvor mange flotte sykkler vi tipser han om Rolling Eyes
Egentlig tror jeg han er lei hele MC-greia. CarbonGrisen hans er vel så hardt blodtrimma at den er knappt kjørbar Question
Så da er det vel bedre å sitte i båten nedi båt-havna å nippe til hvitvinsglasset, eller kanskje han er å tar seg et par Homo-Caffe på Bøørsen mens han studerer aksje- og valutakursene Shocked
Blir det noe mer MC-liv på Haya, så tror jeg han ender opp med den feiteste HarliDavisen som er å oppdrive, helårs-parkert på nybonet parkett i Stua cheers

Det er jo uansett lesverdig å legge ut slike sykkeltips...... men det er mye annet styr nå; Få Busan på veien - Gixxeren ferdig og solgt, flytte kontor, starte nytt firma, båtpuss, bygge hus, prøve å komme litt i form ..... bare for å nevne noe som gjør at fokuset på crosser ikke er helt sylskarpt for tida.

Ang Hardley - en kompis har en Roadglide med 1600ccm motor - jeg ville prøve den - men han nektet å kjøre Busan ....hva faen lissom - en sånn mulighet får man bare en gang og så tør mann ikke??? Han er tidligere GS-eier så det forklarer vel mye ....

Vis Medlemmets Profil

206 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 21 Mar 2015 - 5:48

ArcticTiger skrev:

Det er jo uansett lesverdig å legge ut slike sykkeltips...... men det er mye annet styr nå; Få Busan på veien - Gixxeren ferdig og solgt, flytte kontor, starte nytt firma, båtpuss, bygge hus, prøve å komme litt i form ..... bare for å nevne noe  som gjør at fokuset på crosser ikke er helt sylskarpt for tida.

Ang Hardley - en kompis har en Roadglide med 1600ccm motor - jeg ville prøve den - men han nektet å kjøre Busan ....hva faen lissom - en sånn mulighet får man bare en gang og så tør mann ikke??? Han er tidligere GS-eier så det forklarer vel mye ....

Vis Medlemmets Profil

207 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 21 Mar 2015 - 6:41

Vedr det å starte firma; Jeg har jobb til deg, men du inntar en avvisende holdning og foretrekker å feriere videre?

Som gründer bør du ikke være kravstor, vettu? Skal du ha RB, eller ikke?

Vis Medlemmets Profil

208 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 21 Mar 2015 - 7:16

Trollerud skrev:Vedr det å starte firma; Jeg har jobb til deg, men du inntar en avvisende holdning og foretrekker å feriere videre?

Som gründer bør du ikke være kravstor, vettu?  Skal du ha RB, eller ikke?

er hjemme nå....

Vis Medlemmets Profil

209 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 21 Mar 2015 - 11:34

Haya99 skrev:
ArcticTiger skrev:

Det er jo uansett lesverdig å legge ut slike sykkeltips...... men det er mye annet styr nå; Få Busan på veien - Gixxeren ferdig og solgt, flytte kontor, starte nytt firma, båtpuss, bygge hus, prøve å komme litt i form ..... bare for å nevne noe  som gjør at fokuset på crosser ikke er helt sylskarpt for tida.

Gi bæng i å starte noe firma,så får du bedre tid.Og sansynligvis bedre råd. Og mindre bekymringer rabbit

210 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 11 Apr 2015 - 18:42

Her er vel en go-bit for dere kråss-intriserte: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=57326835&searchclickthrough=true

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 9 av 9]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9