Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 9]

ArcticTiger skrev:Men hadde vært greit å hatt en lett og rimelig sykkel til Off-season og Off-road bruk da, det er endel fine grusveier omkring her....

Fått noe info på XT`en enda? Har ikke snakka med ham på noen dager.

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:
ArcticTiger skrev:Men hadde vært greit å hatt en lett og rimelig sykkel til Off-season og Off-road bruk da, det er endel fine grusveier omkring her....

Fått noe info på XT`en enda? Har ikke snakka med ham på noen dager.
Nei, har ikke hørt noe ennå. Jeg drar nedover på Onsdag, så får jeg se meg litt omkring. Og så møtes vi på Søndag, ser fram til det!

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:@GV: Veit ikke riktig, vi får se.... Men hadde vært greit å hatt en lett og rimelig sykkel til Off-season og Off-road bruk da, det er endel fine grusveier omkring her....
Men det er vel kanskje dumt å gjøre, sett i forhold til skrotten som verker både her og der i skjellett og muskler, men, jeg har jo gjort dumme ting før og, så litt dumskap fra eller til speller vel ikke noen rolle Rolling Eyes 
Jeg har aldri gjort noe dumt før, men har jo i lang tid hatt lyst på det samme. Imidlertid er det veldig harde forhandlinger på hjemmebane for å kjøpe MC nr. 2 ....

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/
ArcticTiger skrev:
Nei, har ikke hørt noe ennå. Jeg drar nedover på Onsdag, så får jeg se meg litt omkring. Og så møtes vi på Søndag, ser fram til det!
Skal purre ham! Siden han kommer fra Hedmarken er han ikke alltid så veldig kjapp av seg... Eller så har det kommet noe reisejobb brått på som jeg ikke har fått med meg. Kanskje jeg stikker innom mekkebua i morra etter jobb og tar noen bilder. Og så skal det ikke være store problemer å få til en titt og start en kveld eller i helga. Den står der vi lagrer på vinteren.
Sees søndag uansett bounce 

Vis Medlemmets Profil
Godtvoksen skrev:
Jeg har aldri gjort noe dumt før, men har jo i lang tid hatt lyst på det samme. Imidlertid er det veldig harde forhandlinger på hjemmebane for å kjøpe MC nr. 2 ....
På tide å gjøre noe dumt da. Og i forhandlingene er det bare snakk om hvor mye du er villig til å gi What a Face 

Vis Medlemmets Profil
Godtvoksen skrev:
ArcticTiger skrev:@GV: Veit ikke riktig, vi får se.... Men hadde vært greit å hatt en lett og rimelig sykkel til Off-season og Off-road bruk da, det er endel fine grusveier omkring her....
Men det er vel kanskje dumt å gjøre, sett i forhold til skrotten som verker både her og der i skjellett og muskler, men, jeg har jo gjort dumme ting før og, så litt dumskap fra eller til speller vel ikke noen rolle Rolling Eyes 
Haha, aldri gjort noe dumt før, du er jammen meg verre enn jeg trudde GV cheers 
Husker du så etter Millitær-offroader, det ble ikke noe av altså?

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:
ArcticTiger skrev:
Skal purre ham! Siden han kommer fra Hedmarken er han ikke alltid så veldig kjapp av seg... Eller så har det kommet noe reisejobb brått på som jeg ikke har fått med meg. Kanskje jeg stikker innom mekkebua i morra etter jobb og tar noen bilder. Og så skal det ikke være store problemer å få til en titt og start en kveld eller i helga. Den står der vi lagrer på vinteren.
Sees søndag uansett bounce 
Ja det gjør vi. Jeg er åfflain når jeg ute og reiser vet du, men har mobailen påslått, så det er bare å ringe/smse hvis behov.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
Joda den så tøff ut, men den ble nok bare en dagdrøm. I denne MC-hobbyen er det mange drømmer, det være seg alt fra turer/treff og type MC osv. En herlig hobby, men sommeren blir for kort og pliktene for mange til å være med på alt en kunne tenke seg. Men til neste år er det to turer jeg bare må prioritere. Det ene er europatur sammen med lokale MC folk og det andre blir turen til dag-zzr

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/
Trur at jeg aldri har gjort noe dumt Embarassed Men kjøre rundt på to hjul til vintær'n kan nok fort bli dumt. Derfor satser jeg på Raptor'n og håper at den ikke ødelegger resten an min skrøpelige kropp- bounce 

Du får gi beskjed når kaffe'n er klar i andebu--Razz 

Godtvoksen skrev:
ArcticTiger skrev:
Joda den så tøff ut, men den ble nok bare en dagdrøm. I denne MC-hobbyen er det mange drømmer, det være seg alt fra turer/treff og type MC osv. En herlig hobby, men sommeren blir for kort og pliktene for mange til å være med på alt en kunne tenke seg. Men til neste år er det to turer jeg bare må prioritere. Det ene er europatur sammen med lokale MC folk og det andre blir turen til dag-zzr

Livet blir fattig uten drømmer GV, og en dag kan de jo bli virkelighet Very Happy  Ellers er det meget hyggelig at du vil prioritere tur med oss til våren king Du må minne lyngdalingen på turen også bom

Vis Medlemmets Profil
[quote="dag-zzr"]
Trur at jeg aldri har gjort noe dumt Embarassed Men kjøre rundt på to hjul til vintær'n kan nok fort bli dumt. Derfor satser jeg på Raptor'n og håper at den ikke ødelegger resten an min skrøpelige kropp- bounce 

Du får gi beskjed når kaffe'n er klar i andebu--Razz 

Raptorn er nok fin for deg den ja, dag-zzr, speller jo ikke noen rolle med 2 eller 4 hjul for deg, du merker jo ikke forskjellen alikavæl...

Kaffen er klar fra kl 12.00 og så blir det Pitsa & Kokka litt seinere når utlendingene har fått fyrt opp i peisen Very Happy 

Vis Medlemmets Profil
Godtvoksen skrev:
ArcticTiger skrev:
SE HER GV; HER HAR DU SJANSEN!!! bounce bounce bounce cheers cheers cheers 

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=45297185

Litt owatrol og olivengrønn matt benga, og du har en strøken kråsser!

Denna burde du greie å "forhandle" deg til hos Fruen santa

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Billig cool endurosykkel, rent hypotetisk. on Lør 23 Nov 2013 - 21:53

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=45372149

:)

Vis Medlemmets Profil
Begynner å bli levelige priser nå... 25 k for et slikt leketøy er ikke å forakte..

Vis Medlemmets Profil
Har dere et par tøffler i størrelse 44,så kan jo dette være et brukanes kjøp:

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=45497027

.... "Kan godta bud under prisantydning, men da SKAL ett par tøfler av god kvalitet i størrelse 44 være en del av budet"

Dette må vel være en fyr som er i ferd å starte et liv som tøffelhelt, men mangler tøffler ... kan det bli værre?

Vis Medlemmets Profil
"selges for husfredens skyld. For å si det rett ut: Jeg hater å selge, dette suger...! "

Ja dette er en stakkar som er så under tøflene at det er tragisk. Rart det kan gå så langt affraid 

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:"selges for husfredens skyld. For å si det rett ut: Jeg hater å selge, dette suger...! "

Ja dette er en stakkar som er så under tøflene at det er tragisk. Rart det kan gå så langt affraid 
Huffja, hvis "husfreden" er avhengig av en gammal mottor-sykkel til 17.000 kr eller ikke, ja da er man i alvorlig deep shit.
Det blir litt som en bekjent av meg som drev litt med med skips-aksjer, han brukte å si: "Som man reder så ligger man" når jeg spørte åssen det gikk med hans maritime spekulasjoner.

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:Har dere et par tøffler i størrelse 44,så kan jo dette være et brukanes kjøp:

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=45497027

cheers  Ser han fikk kvitta seg med Mottor-sykkern nå, så håper Husfreden har senket seg i Heimen da  Very Happy 

Men lurer på hvor mange par tøffler han fikk  Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil
Her er etpar kråssere som kanskje ikke er så billige, men coole så det holder da  Very Happy  Noe for den spesiellt intriserte!

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=45758498

Vis Medlemmets Profil
Isen ligger allerede ganske tjukk på Semmentjernet. Har du lyst å teste Husa 650 på pigg, så har du mulighet, Haya. Bare å ringe. Skal ikke en gang nevne jordas finansielle undergang med ett eneste ord.

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:Isen ligger allerede ganske tjukk på Semmentjernet. Har du lyst å teste Husa 650 på pigg, så har du mulighet, Haya. Bare å ringe. Skal ikke en gang nevne jordas finansielle undergang med ett eneste ord.

Det høres da utrolig fristende ut…..

…hvilken undergang?

Vis Medlemmets Profil
http://www.finn.no/45828567

Uten skilt, men med denne kjører du vel fint ifra lovens lange arm  pirat 

Vis Medlemmets Profil
http://www.finn.no/45835180

Billig alternativ

Vis Medlemmets Profil
Dere står på ….takker …men er jo litt slapp på dette selv…

Og isen er vel gått Trollis?

Vis Medlemmets Profil
Isen har nok ikke gått, men desverre er det kommet så mye regn- og smeltevann som har lagt seg langs land, at det ikke er noe særlig gode forhold nå..

Men vi bruker tiden fornuftig;
En Husqvarna 610 har fått ny toppakning og piggdekk på, Jawaen er klar til start, samme er Husabergen som har stått stille siden i fjor vinter...

Kuldegradene kommer, garantert..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 9]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next