Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Søn 1 Des 2013 - 15:25

Som tittelen sier så er jeg interesert i å få tak i en Kawasaki KH100ES.
Den bør være komplett men motoren kan gjærne være defekt.

Noen som har noe liggende på lur ?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Søn 1 Des 2013 - 16:13

Har dessværre ikke noe på lur ... i 13-14 årsalderen hadde jeg et ar kompiser som hadde hver sin.
Jeg hadde sikkert et litt grønnaktig skjær i huden på den tiden av missunnelse ... tøffe greier

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Søn 1 Des 2013 - 19:59

Har heller ingen på lur,men minnes den moppen der som jævlig tøff. Min 4 år eldre bror kjøpte en sølvgrå metallic sånn en da han var gammel nok til å kjøre den.
Han hadde ikke samme oppfatningen som onkel politi om hvor gammel man burde være,så fikk meg mange turer på den,både med og uten passasjer.

Mener å huske at den gikk rimelig bra,også,etter at plompe var fjernet og dreieventil frisert pirat 

4 KH on Man 2 Des 2013 - 11:10

Vi var et gjeng i Alta som var svoren tilhenger av KH100ES. Utseendemessig var den tøffest men Suzukien gikk nok bedre originalt OG holdt mere. Men brydde vi oss ? Å nei.. Vi filte og trimmet så godt vi kunne ( og det var ikke særlig godt :) ) of SPEED motorsenter i Tønsberg ( ? ) solgte deler så det holdt til oss...

Har funnet ut at Kawasaki kom med en oppgradert modell til østen som heter GTO 125 og den har sylinder i aluminium og det burde løse de problemene vi hadde med skjerings på den originale støpejernssylinderen.

Skal bruke denne til øvelsekjøring til min sønn når han blir 15-16 så han kan kjøre opp til lett motorsykkel.
Hvis han vil fortsette med MC får bli opp til han men han skal da "få" en Mopedbil å kjøre med. I år endret de reglene slik at en med lett motorsykkellappen får kjøre alle Mopedbilene på markedet :) ( ingen andre kjørekort som en 16 åring kan ta gir den rettigheten )

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Man 2 Des 2013 - 12:18

11-Yngve skrev:Vi var et gjeng i Alta som var svoren tilhenger av KH100ES. Utseendemessig var den tøffest men Suzukien gikk nok bedre originalt OG holdt mere. Men brydde vi oss ?  Å nei.. Vi filte og trimmet så godt vi kunne ( og det var ikke særlig godt :) ) of SPEED motorsenter i Tønsberg ( ? ) solgte deler så det holdt til oss...

Har funnet ut at Kawasaki kom med en oppgradert modell til østen som heter GTO 125 og den har sylinder i aluminium og det burde løse de problemene vi hadde med skjerings på den originale støpejernssylinderen.

Skal bruke denne til øvelsekjøring til min sønn når han blir 15-16 så han kan kjøre opp til lett motorsykkel.
Hvis han vil fortsette med MC får bli opp til han men han skal da "få" en Mopedbil å kjøre med.  I år endret de reglene slik at en med lett motorsykkellappen får kjøre alle Mopedbilene på markedet :) ( ingen andre kjørekort som en 16 åring kan ta gir den rettigheten )
Speed er/var i Sandefjord…… det var der man gikk kort etter fylte 18 og sa man var sjømann med lomma full av peng og skulle ha stor sykkel … Suz 500 og Kawa 500 var de første som ble testet - Kawan var skummel..

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Man 2 Des 2013 - 21:55

11-Yngve skrev:Vi var et gjeng i Alta som var svoren tilhenger av KH100ES. Utseendemessig var den tøffest men Suzukien gikk nok bedre originalt OG holdt mere. Men brydde vi oss ?  Å nei.. Vi filte og trimmet så godt vi kunne ( og det var ikke særlig godt :) ) of SPEED motorsenter i Tønsberg ( ? ) solgte deler så det holdt til oss...

Hvis han vil fortsette med MC får bli opp til han men han skal da "få" en Mopedbil å kjøre med.  I år endret de reglene slik at en med lett motorsykkellappen får kjøre alle Mopedbilene på markedet :) ( ingen andre kjørekort som en 16 åring kan ta gir den rettigheten )
har også erfaring med den Kawaen-men den holdt da bra i forhold til suzy gt100 de ristet i filler.

eneste prob jeg hadde med skjæring på kawan var idioti ved justering av gassvaier..-for mye slakk så lukket oljepumpa helt når en slapp gassen.
castrol tts og litt "rom" sylinder så gikk den fælt med et ombygget kammer fra en 125ccm speedway sykkel.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Søn 29 Des 2013 - 23:57

Her har du den: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=45899248

Vis Medlemmets Profil

8 :) on Man 30 Des 2013 - 0:43

Ser nu at det ikke er deg som selger men takk for opplysninga. Æ har sendt mld til selger.

:)

Vis Medlemmets Profil

9 Useriøs selger on Man 30 Des 2013 - 11:30

Det var jo en seriøs selger….NOT

Sendte mld i natt at æ kjøper denne. Ikke om er den bra eller noe sånt. Bare rett frem at æ kjøper denne, hvordan vil du ha betalinga. punktum.

Fikk beskjed i morrest at han ville ha det overført på konto ( døh ) så æ spure om hvilket kontonummer. Litt senere kom mld: Solgt.

Ja ??? Hadde æ ikke sagt at æ kjøpte denne usett uten noe fuss ??

Satans useriøse landsbytullinger….

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Man 30 Des 2013 - 11:47

Det var da noe shit  Sad  Tenkte meg at den kom til å bli solgt raskt.
Noe må jo folk kjøpe, og det er ikke rare utvalget på finn for tida, det er jo helt ned-spamma med harlyer der  Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Søn 2 Feb 2014 - 22:34

Her har du en eller to til: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46486474

Og får du ikke tak i den heller, så kanskje detta kunne være noe: http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=46495611

Vis Medlemmets Profil

12 Morroklumpen :) on Tir 4 Feb 2014 - 13:45

Så den... sendt mail.. men det spørs om ikke disse er i litt vel demontert stand :)

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Tir 4 Feb 2014 - 23:33

11-Yngve skrev:... men det spørs om ikke disse er i litt vel demontert stand :)

Næjj,dæ synns e nu ittje  clown 

14 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Fre 7 Feb 2014 - 21:46

Nå ligger det en komplett en på Finn

15 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Fre 7 Feb 2014 - 21:52

Melding sendt.... Den så bedre ut :)

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Fre 7 Feb 2014 - 22:18

Oddsene høyre med en (etternavn) navnebror? pig 

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Fre 7 Feb 2014 - 22:23

11-Yngve skrev:Melding sendt....  Den så bedre ut :)

Du må ikke bare sende melding/email, du må RINGE!!

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Lør 8 Feb 2014 - 12:00

ArcticTiger skrev:

har kontakt. Kannoen se på den ? evnt få den fraktet til Oslo ?
Selger kunne ikke det.

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Lør 8 Feb 2014 - 12:13

11-Yngve skrev:
ArcticTiger skrev:

har kontakt. Kannoen se på den ? evnt få den fraktet til Oslo ?
Selger kunne ikke det.

Har ikke du en sambygning som bor i Hønefoss? Babelfisken.

Og så lurer jeg på om ikke Trollerud'en har et eller annet der "oppe", men han skal se på den for meg  clown 

20 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Lør 8 Feb 2014 - 19:37

Prøv å send en PM til BusaTrond, han er i Hønefoss hver dag og er en grei kar  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Søn 9 Feb 2014 - 7:40

Jeg er i Hønefoss rett som det er. Er det et prosjekt som skal beskues der?

Vis Medlemmets Profil

22 Kjøpt on Lør 15 Feb 2014 - 15:59

Det ser ut til at æ har fått tak i det æ trenger lokalt. Nar vedrien på dette er så lite er det bedre å betale mere lokalt enn å gi bort masse i frakt men takk skal dere ha som har sett etter sykkel til meg :)

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Man 16 Feb 2015 - 14:42

Kom du i havn med sykkelkjøpet? Det ligger en ute på finn nå:

http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=55950178&searchclickthrough=true

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Kawasaki KH100ES ønskes kjøpt on Ons 18 Feb 2015 - 15:25

Æ så den.....

Men nå er det fan fullt hjemme Sad

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]