Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

BAN JUKEBOX

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 5]

101 Re: BAN JUKEBOX on Lør 5 Des 2015 - 16:53

Mahatma skrev:Bra åpning på en veldig dårlig konsert.Var der selv,og syntes at selv oppvarmingsbandet Saxxon var bedre,og jeg er ikke en veldig stor fan av de.Utvalget utelot mange bra sanger.Høydepunktet var Whorehouse blues samt trommissen :)
Dårlig synes jeg ikke det var, men jeg visste jo på forhånd at Lemmy ikke har så mye stemme igjen.
Saxon har jeg aldri hatt sans for og fikk det bekreftet, direkte kjedelig.
De kunne kuttet ut Saxon og latt Girlschool spilt lenger, de har jeg forresten sett før, da de varmet opp for Rainbow i 1982 Very Happy

Vis Medlemmets Profil

102 Re: BAN JUKEBOX on Lør 5 Des 2015 - 23:05

Alice in Chains likte jeg veldig godt, tror jeg vil se dem hvis de kommer hit selv om Layne Staley ikke synger i bandet lenger. RIP
https://www.youtube.com/watch?v=l9jX1KAKp78

Vis Medlemmets Profil

103 Re: BAN JUKEBOX on Fre 18 Des 2015 - 23:44

Julesanger liker jeg ikke, men dette er et unntak, har jo postet denne før, og den er jo ikke mindre aktuell nå.

Tar med andre siden av singelen, vet ikke hva som var A eller B side, antar singelen er dyr å kjøpe nå : Ebba Grøn I love you

Vis Medlemmets Profil

104 Re: BAN JUKEBOX on Lør 19 Des 2015 - 19:48

Imperiet, for de uinvidde var Imperiet Thåstrøms sitt band etter at Ebba Grøn var oppløst. Jeg så Imperiet flere ganger på Studentersamfundet i Trondhjem på åttitallet, det var et veldig bra band.
Thåstrøm er jo litt nøye nåfortiden med tekstene sine, men tekstene var ikke dårlig den gangen heller: I hennes sovrum fra Tiggarens Tal:

Var er vargen, vi kan nok tolke denne teksten litt utover villmarksbildene på videon. Cool

Bibel fra Synd, Noen referanser til Tsjernobyl-ulykken.

Bellman I love you

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 5]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5