Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dugg i brillene

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Dugg i brillene on Tir 10 Des 2013 - 12:15

Eg er litt gneten av meg, i den forstand at at godt kan ødsle peng på unødvendige ting, men der eg burde betalt ekstra for kvalitet skal krona snus på. Så eg kjøpte omtrent de billigste brillene til crosshjelm på 24mx, og disse dugger.

Nå er sykkelen litt vrien å få igang iblant (eller egentlig ikke, man må bare fyre den skikkelig første gangen så starter den stort sett lett. I dag kom den på andre kicket (etter å ha tråkka forsiktig noen ganger med dekomp), og da blir man litt svett, og selv om man tar på brillene etterpå dugger de fort til.

Så har man jo hørt om litt tips for å bedre dette.. Spytte i brillene, zalo(?), eller noe skikkelig kjemi som er beregna på dette? Hva anbefales?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Dugg i brillene on Tir 10 Des 2013 - 12:36

flonoen skrev:Eg er litt gneten av meg, i den forstand at at godt kan ødsle peng på unødvendige ting, men der eg burde betalt ekstra for kvalitet skal krona snus på. Så eg kjøpte omtrent de billigste brillene til crosshjelm på 24mx, og disse dugger.

Nå er sykkelen litt vrien å få igang iblant (eller egentlig ikke, man må bare fyre den skikkelig første gangen så starter den stort sett lett. I dag kom den på andre kicket (etter å ha tråkka forsiktig noen ganger med dekomp), og da blir man litt svett, og selv om man tar på brillene etterpå dugger de fort til.

Så har man jo hørt om litt tips for å bedre dette.. Spytte i brillene, zalo(?), eller noe skikkelig kjemi som er beregna på dette? Hva anbefales?
det er alltid lurt å kjøpe billig, og så kjøpe dyrt senere  tongue 
Et par bedre briller er sikkert å anbefale, men det går an å bruke antiduggspray som denne fra Bob Heath:
http://www.mandp.co.uk/productinfo/201776/Clothing-and-Helmets/Visor-Anti-Mist-Spray/Bob-Heath
Har brukt den selv, den funker

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]