Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Importavgift motorsykkel uten motor

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Importavgift motorsykkel uten motor on Tor 26 Des 2013 - 0:53

Har jo masse deler + en komplett motor til ZX'en liggende,og nå kan jeg få tak i en regga sykkel uten motor borte i UK.

Hvordan blir det med importavgift på en sånn en og registrering i Norge.mon tro?

2 Re: Importavgift motorsykkel uten motor on Tor 26 Des 2013 - 5:56

Tror ikke Systemet er SÅ lettlurt??

Full avgift, som om det hadde vært en motor der om du vil regge den, kun mva om du skal ha den som deler...

Men skal den regges, BØR nok motoren være med til Farbror Toll, eller så blir det vel spørsmål om hvor den kom fra, den dagen du skal til Søster Biltilsyn for å få skriftelig tillatelse på å kjøre på veiene du har betalt for...

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Importavgift motorsykkel uten motor on Tor 26 Des 2013 - 10:59

Trollerud skrev:Men skal den regges, BØR nok motoren være med til Farbror Toll, eller så blir det vel spørsmål om hvor den kom fra, den dagen du skal til Søster Biltilsyn for å få skriftelig tillatelse på å kjøre på veiene du har betalt for...

Motoren kommer fra garasjen min,i sin tid stod den i en norsk-regga moppe. Kan man ikke da få den godkjent med importert ramme  Suspect 

4 Re: Importavgift motorsykkel uten motor on Tor 26 Des 2013 - 11:02

KliffArne skrev:
Trollerud skrev:Men skal den regges, BØR nok motoren være med til Farbror Toll, eller så blir det vel spørsmål om hvor den kom fra, den dagen du skal til Søster Biltilsyn for å få skriftelig tillatelse på å kjøre på veiene du har betalt for...

Motoren kommer fra garasjen min,i sin tid stod den i en norsk-regga moppe. Kan man ikke da få den godkjent med importert ramme  Suspect 
så lenge du fortsatt eier den moppen burde det gå an. men du må sikkert vise den før og etter rammebytte tror jeg.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]