Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Classic Superbike

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Classic Superbike on Fre 27 Des 2013 - 20:28

http://crc.no/reglement/classic_superbike/

Hey Hallis..hva skal du ha for OW01 din? bounce 

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Classic Superbike on Lør 28 Des 2013 - 5:05

Jeg har da ikke mye til OW.. Har jo bare en ramme og forstilling, resten er spredt for alle vinder...  Crying or Very sad 

Vis Medlemmets Profil

3 Aktuelle sykler on Lør 28 Des 2013 - 12:44

Honda RC 30
Kawasaki ZXR 750
Suzuki GSXR 750W
Yamaha OW1

Europeeiske:
Bimota YB 3
Ducati 851
Ducati 888

Det beste alternativet er nok Kawasakien hvis man ser på pris-tilgengelighet-deletilgang og hvor bra den er.
Ser man kun på "den beste" er vel Hondaen best tett fulgt av Ducati 888 ( heiiii rent subjektiv synsing :) )

Æ hadde valgt en Bimota YB3 :)

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Classic Superbike on Lør 28 Des 2013 - 16:45

Kawa ZXR er vel like fancy som YZF 750, sånn om man ikke henger to RR etter 750-tallet?

Og YZF 750 SP er nok et billig og bra utgangspunkt for denne klassen, skulle man tru?

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Classic Superbike on Lør 28 Des 2013 - 18:09

Trollerud skrev:Kawa ZXR er vel like fancy som YZF 750, sånn om man ikke henger to RR etter 750-tallet?

Og YZF 750 SP er nok et billig og bra utgangspunkt for denne klassen, skulle man tru?

Stemmer bra Hollerud, YZF750 SP'en er nok bedre enn OW01. Og den vant NM i '93, '95 og '96, og en 2. plass i '94.

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Classic Superbike on Lør 28 Des 2013 - 18:52

S1000RR skrev:
Trollerud skrev:Kawa ZXR er vel like fancy som YZF 750, sånn om man ikke henger to RR etter 750-tallet?

Stemmer bra Hollerud, YZF750 SP'en er nok bedre enn OW01. Og den vant NM i '93, '95 og '96, og en 2. plass i '94.
SP'en var vel neste generasjon etter OW01, men det var mye mer å bytte ut på en standardsykkel for å få superbike ut av den enn det var med OW01.
Jeg har en mistanke om at han som har skrevet classic superbike reglementet også har SP'en  king

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Classic Superbike on Lør 28 Des 2013 - 19:06

pelsen skrev:
S1000RR skrev:

SP'en var vel neste generasjon etter OW01, men det var mye mer å bytte ut på en standardsykkel for å få superbike ut av den enn det var med OW01.
Jeg har en mistanke om at han som har skrevet classic superbike reglementet også har SP'en  king
Var egentlig ikke så mye mer som måtte gjøres på YZF-SP, den hadde originalt Øhlins støtdemper bak den også, var vel bare fotvilerbraketter og litt smått som måtte byttes ut, i tillegg til YEC kitet som også OW'en måtte ha.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Classic Superbike on Lør 28 Des 2013 - 19:44

S1000RR skrev:
pelsen skrev:
Var egentlig ikke så mye mer som måtte gjøres på YZF-SP, den hadde originalt Øhlins støtdemper bak den også, var vel bare fotvilerbraketter og litt smått som måtte byttes ut, i tillegg til YEC kitet som også OW'en måtte ha.
jeg har ikke mer peiling på superbikes enn jeg har blitt fortalt  Very Happy R7 var vel litt mer superbike ut av esken, men det var vel også reflektert i prisen. De YEC kittene var vel ikke gratis.  santa 
Det er TZ250 jeg har litt mer kunnskap om, man fikk jo kjøpt vanlig TZ250, og kit til den. Litt mer gamp i det kittet, ikke noe jeg hadde bruk for.  Very Happy   TZ250M var et steg opp, sykkel til privat-team i GP. Fabrikk-teamet kjørte jo med noe som het YZR250, har tittet inn i depot og kunne se at det ikke var noe som lignet på TZ'en min  What a Face

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]