Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Gratulerer gamle bestefedre (og eventuelle mødre)

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Dette fortjener en egen tråd.

Gratulerer Godt Voksen

Gratulerer MTS1200

Gratulerer til alle dere andre som ikke har opplyst oss andre i sjel og sinn om at det har skjedd og til alle dere som ikke sier noe i fremtiden - alle dere andre gratulerer vi etter hvert.... :)

Vis Medlemmets Profil
Jeg sier på forhånd takk. Det vil nok skje i løpet av en dag eller to ... eller tre ... hvem vet. Men det var en strek i regninga at jeg må på sjøen i morra  Evil or Very Mad 

Vis Medlemmets Profil
Hva med å også gratulere bestemødrene? (og eventuelle fedre, eller deres stedfortredre?)  scratch 

Vis Medlemmets Profil
Okda skrev:Dette fortjener en egen tråd.

Gratulerer Godt Voksen

Gratulerer MTS1200

Gratulerer til alle dere andre som ikke har opplyst oss andre i sjel og sinn om at det har skjedd og til alle dere som ikke sier noe i fremtiden - alle dere andre gratulerer vi etter hvert.... :)
Henger meg på denne. og sier selv takk takk riktig nok 7 år for sent ute  Suspect

Vis Medlemmets Profil
custom 95 skrev:
Okda skrev:Dette fortjener en egen tråd.

Gratulerer Godt Voksen

Gratulerer MTS1200

Henger meg på denne. og sier selv takk takk riktig nok 7 år for sent ute  Suspect

Første vår er snart 8 og Nr 3 er på vei opp - fylte første året for litt siden.... det er litt moro, ja.

Vis Medlemmets Profil
Takker for gratulasjonene, alltid hyggelig når det kommer en ny verdensborger. Er jo blitt en dreven bestefar etter hvert med en gutt på 5, jente på 3 og nå den nye som er 1 døgn gammel. Han eldste nærmer seg muligheten til å være med bestefar på en liten motorsykkeltur.

Vis Medlemmets Profil
Hmm, dette lukter over modent og rulator på mange av medlemmene her på BAN  scratch

Vis Medlemmets Profil
custom 95 skrev:Hmm, dette lukter over modent og rulator på mange av medlemmene her på BAN  scratch

Vet ikke du at snittalderen på MC sjåfører stiger med ett år avgangen? Vår bare klar over at du kanskje kan få bruk for denne generasjonens tjenester en gang i fremtiden så ta vare på oss!  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil
custom 95 skrev:Hmm, dette lukter over modent og rulator på mange av medlemmene her på BAN  scratch
Hadde først tenkt å skrive et innlegg om frekke, ufyselige, storkjefta, surmaga, kvisebefengte ungjævla med potens som en avlsokse ... men så ser at du e eldre enn mæ  clown 

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Hadde først tenkt å skrive et innlegg om frekke, ufyselige, storkjefta, surmaga, kvisebefengte ungjævla med potens som en avlsokse ... men så ser at du e eldre enn mæ  clown 
Jepp møtte meg selv i døra med det innlegget  clown 

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:Takker for gratulasjonene, alltid hyggelig når det kommer en ny verdensborger. Er jo blitt en dreven bestefar etter hvert med en gutt på 5, jente på 3 og nå den nye som er 1 døgn gammel. Han eldste nærmer seg muligheten til å være med bestefar på en liten motorsykkeltur.  

Det er ikke bare hyggelig, men også svært moro :-) I alle fall for meg som har blitt bestefar for første gang. Godt å vite hvor jeg kan spørre om råd/vink :-)

Takk igjen Okda  sunny 

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/
Ja da blei æ også bestefar ... I dag tidlig. For første gang.
Sjøl så ligg æ værfast midt i nordsjøen .. på en båt æ ikke jobbe på ... men lønn får æ.
Sånn går dagan ...litt sakte.

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Ja da blei æ også bestefar ... I  dag tidlig. For første gang.
Sjøl så ligg æ værfast midt i nordsjøen .. på en båt æ ikke jobbe på ... men lønn får æ.
Gratulerer. Gutt eller jente??
Værfast? kjørt dere fast i en bølge

Vis Medlemmets Profil
custom 95 skrev:
Takker. Jente.
Heve, nei ikke akkurat, men jeg måtte avløste midt i turen, og "haiket" ut med en annen båt, og nå er det for dårlig vær til å låre noen mob-båt ... så her sitter jeg på andre døgnet, etter først å ha sittet to døgn på hotell å ventet.
Det begynner å bli litt kjedelig.

Vis Medlemmets Profil

Grattulllera  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
custom 95 skrev:
Takker. Jente.
Heve, nei ikke akkurat, men jeg måtte avløste midt i turen, og "haiket" ut med en annen båt, og nå er det for dårlig vær til å låre noen mob-båt ... så her sitter jeg på andre døgnet, etter først å ha sittet to døgn på hotell å ventet.
Det begynner å bli litt kjedelig.
Høres ut til å være på supply båt

Vis Medlemmets Profil
Takk skal du ha Okda.
Den jeg er gjest på er en supply, ja. "Min" båt er en stand by.

Jeg ser at mitt forrige innlegg begynner med "Heve" ... det skulle stå "Hehe", altså, skriftlig latter.

Vis Medlemmets Profil
Nybakte bestefedre i fleng her,gratulerer til alle  cheers 

Selv har jeg gitt beskjed til ungene at de må holde seg klar sånt samkvem,jeg er ikke interessert i å dele seng med ei bestemor  clown 

Selv har jeg gitt beskjed til ungene at de må holde seg klar sånt samkvem,jeg er ikke interessert i å dele seng med ei bestemor  clown 
Takk for det. Har forsåvidt gitt samme beskjed, men det ser ut til at "svigersønnen" e fullstendig uten selvkontroll.
Så nå har æ gitt kjærringa beskjed kom å flytte på gjesterommet.

Litt under to uker til æ e hjemme å kan ta vidunderet i nærmere øyensyn ... det blir nok stas

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]