Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Bruk av JetCarrier

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Bruk av JetCarrier on Søn 19 Jan 2014 - 22:07

Hei
Noen med erfaring med JetCarrier som gidder å forklare for meg?
Om jeg bestiller noe fra USA å bruker JetCarrier. Må jeg booke plass hos JetCarrier etter at jeg har bestilt fra nettbutikken eller går dette av seg selv når de mottar pakken?
Hører gjerne om erfaringer dere sitter inne med  What a Face 

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Bruk av JetCarrier on Man 20 Jan 2014 - 0:49

Pondus skrev:Hei
Noen med erfaring med JetCarrier som gidder å forklare for meg?
Om jeg bestiller noe fra USA å bruker JetCarrier. Må jeg booke plass hos JetCarrier etter at jeg har bestilt fra nettbutikken eller går dette av seg selv når de mottar pakken?
Hører gjerne om erfaringer dere sitter inne med  What a Face 

Du må "booke" en flypakke/sjøpakke for å bruke JetCarrier.
Det er ikke noe automatikk at JetCarrier ordner dette.
Både fordi de ikke kan gjette at hvordan du vil frakte det og de vil ha informasjon om innholdet (faktura/bestilling).
Har hendt at jeg har glemt/ventet å bestille og da får du en mail fra JetCarrier når pakken har ankommet lager i New Jersey.
Det eneste som da skjer eventuelt er at du ikke kommer med på en batch dersom du ikke får ordnet dette før de sender en "batch".
:)

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Bruk av JetCarrier on Man 20 Jan 2014 - 5:05

Stemmer som Kongen sier. (I dette tilfellet)

Jet Carrier har jeg bare positive erfaringer med, men det som har gjort at jeg handler mindre fra Uniten enn før, er at frakten innenlands i Usa har blitt så dyr! Dette varierer selvsagt med avstand og speditør der borte, ikke sikkert du skal ta til takke med "første og beste" tilbud på frakt TIL Jet Carrier, altså..

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Bruk av JetCarrier on Man 20 Jan 2014 - 12:31

Godt poeng Kongen! Må selvfølgelig si ifra hvordan det skal fraktes. Virker som kurant opplegg det her da.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Bruk av JetCarrier on Man 20 Jan 2014 - 13:57

Har du bestilt noe snop til 1190-en?  rabbit 

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Bruk av JetCarrier on Man 20 Jan 2014 - 18:20

mortal skrev:Har du bestilt noe snop til 1190-en?  rabbit 

Nja, ser på bagasjeløsning. Vil egentlig bestille fra Norsk importør, men han gir ikke noe lyd fra seg.
Ellers har det blitt radiatorbeskytter også blir det nok en skli plate. Ja fordi det SER TØFT ut Cool 

Prøver å ha litt is i magen. Kjedelig når en ikke har noe å se på og drømme om lenge!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Bruk av JetCarrier
» eksosbandasje