Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Safety first!

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

51 Re: Safety first! on Ons 2 Apr 2014 - 18:25

For ikke å forstyrre den observerte, burde observeringa foregå ved hjelp av skjulte overvåkningskamera.
Da ville man jo heller ikke få en sånn unaturlig opphopning av mennesker, det kan proppe seg under en nødsituasjon, og i værste fall forsinke evakueringa av dekks-offiserene.
Sist men ikke minst ... vi som jobber i toppetasjen hadde ikke behøvd å gå ned kjelleren og utsette oss for ubehag.
 Suspect  betenkelig utvikling  Exclamation 

Vis Medlemmets Profil

52 Re: Safety first! on Man 7 Apr 2014 - 22:51

Ved årets første tur i dag fikk jeg etter 1.5 km påminnelse om at det er fullstendig blinde trafikkanter ute og kjører..
møtende bil som fant ut at 2 mc i mot DA er det bare å gasse til venstre over motgående fil..godt en har litt å gå på og ikke gasser max..

NÅ svinger jeg foran deg...ca her.

Vis Medlemmets Profil

53 Re: Safety first! on Man 7 Apr 2014 - 23:04

mekkern skrev:Ved årets første tur i dag fikk jeg etter 1.5 km påminnelse om at det er fullstendig blinde trafikkanter ute og kjører..
møtende bil som fant ut at 2 mc i mot DA er det bare å gasse til venstre over motgående fil..godt en har litt å gå på og ikke gasser max..

但幸運的是它順利

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Safety first! on Man 7 Apr 2014 - 23:17

jhn skrev:
mekkern skrev:Ved årets første tur i dag fikk jeg etter 1.5 km påminnelse om at det er fullstendig blinde trafikkanter ute og kjører..

但幸運的是它順利

var ikke glatt heller nei... det er sommerføre og tørt her i dag.. sunny 

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Safety first! on Tir 8 Apr 2014 - 0:39

mekkern skrev:
jhn skrev:

但幸運的是它順利

var ikke glatt heller nei... det er sommerføre og tørt her i dag.. sunny 
谷歌翻译是狗屎

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Safety first! on Tir 8 Apr 2014 - 10:41

Google translate er bikkjemøkk... geek 

Vis Medlemmets Profil

57 Re: Safety first! on Søn 19 Okt 2014 - 15:08

KliffArne skrev:Safety er jo blitt en stor industri,og vi skal kanskje være glade for at noen passer på at vi ikke tar noen sjanser i hverdagen.

Men nå har jeg fått et seriøst problem;

På en av mange sjekklister fra HMS-avdelingen til et anerkjent oljeselskap,så beskrives det nå hvordan man skal gå i leidere ombord.(for dere landkrabber så kan jeg tilføye at en leider ombord i en båt er det samme som ei trapp på land).
De kaller det så fint for "maintain three points of contact",altså enten to hender på rekkverk og en fot på trinn,eller to føtter på trinn og en hånd på rekkverk.

Hvordan skal jeg nå få med meg kaffekoppen fra messa og opp til neste dekk? Må jeg bare slutte med kaffedrikkingen så lenge denne kontrakten varer?
Kossn gikk det med det herre 3-punktsgreia ... måtte du slutte å drikke kaffe?
Æ har ikke vært borti det der ... vi lever antagelig helt på grensa for ka som e forsvarlig Suspect

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Safety first! on Søn 19 Okt 2014 - 18:00

jhn skrev:
KliffArne skrev:Safety er jo blitt en stor industri,og vi skal kanskje være glade for at noen passer på at vi ikke tar noen sjanser i hverdagen.

Men nå har jeg fått et seriøst problem;

På en av mange sjekklister fra HMS-avdelingen til et anerkjent oljeselskap,så beskrives det nå hvordan man skal gå i leidere ombord.(for dere landkrabber så kan jeg tilføye at en leider ombord i en båt er det samme som ei trapp på land).
De kaller det så fint for "maintain three points of contact",altså enten to hender på rekkverk og en fot på trinn,eller to føtter på trinn og en hånd på rekkverk.

Hvordan skal jeg nå få med meg kaffekoppen fra messa og opp til neste dekk? Må jeg bare slutte med kaffedrikkingen så lenge denne kontrakten varer?
Kossn gikk det med det herre 3-punktsgreia ... måtte du slutte å drikke kaffe?
Æ har ikke vært borti det der ... vi lever antagelig helt på grensa for ka som e forsvarlig Suspect

Vi er ferdige med den kontrakten,så nå drikker jeg kaffe igjen pirat

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3