Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Norgestreffet 2014 15-17.August

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 6]

51 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Ons 21 Mai 2014 - 12:23

Haya99 skrev:
Når skal dette foregå - det må du skrive i første post - folk gidder ikke tråle hele tråden for å finne det ut.

Folk er så giddalause for tiden  Suspect 

haien skrev:

...     Men Trolle - beregn 2 dager ekstra så går du over vidda…. du er jo mye ute på viddene ellers... alien 

Hehe,du glimter til innimellom  Cool

52 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Ons 21 Mai 2014 - 15:38

Jeg har veldig lyst, men nå har jeg meldt meg på MC-treff for Forsvarets veteraner. Hvilket betyr at jeg er i tenkeboksen om jeg melder meg av MC-treff for Forsvarets veteraner...

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

53 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 30 Mai 2014 - 16:29

Trodde det skulle bli villt kaos for å sikre seg plass her,men det er jo enda langt fram.

Første post er oppdatert med påmeldte og tidspunkt. Tidspunkt også i overskrift.

54 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 31 Mai 2014 - 0:54

javel, så melder jeg meg på  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 31 Mai 2014 - 15:00

Godtvoksen skrev:Jeg har veldig lyst, men nå har jeg meldt meg på MC-treff for Forsvarets veteraner. Hvilket betyr at jeg er i tenkeboksen om jeg melder meg av MC-treff for Forsvarets veteraner...

Ja, hva skal du si til ditt forsvar??  study 

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 31 Mai 2014 - 16:00

Trollerud skrev:Har ikke fungerende sykkel. Har ikke fungerende sosiale antenner heller. Får se om det går tog?

Får forsøke å finne en løsning, har et par uker og forberede meg på..

Sveiser bakramma di til uka så da er det bare å stappe den på... resten er vel klart? Razz

Vis Medlemmets Profil

57 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 31 Mai 2014 - 18:00

mekkern skrev:
Trollerud skrev:Har ikke fungerende sykkel. Har ikke fungerende sosiale antenner heller. Får se om det går tog?

Sveiser bakramma di til uka så da er det bare å stappe den på... resten er vel klart? Razz

Flott at du fikser svingarmen, men det skjedde noe rart idag; En skummel og tattoert biker, på en stor V-twin kommer på besøk. Jeg har jo ikke så god greie på hvordan man sosialt omgås i den virkelige verden, men kona foreslår nå hvertfall å by mannen på en øl. Som sagt, så gjort. Den skumle fyren tømmer den lille brune flaska kjapt i sommervarmen, og etterpå er stemningen mye løsere. Øl funker. Det funket så godt at han til og med tilbød seg å låne meg meg en av han sine mc'er, som god biker har han fler enn en..
Vi får se hva det kommer ut av dette, men om han trekker tilbudet på et senere tidspunkt, kan jeg jo prøve å servere en øl til -neste gang en øl med alkohol!  Razz 

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 31 Mai 2014 - 18:13

Trollerud skrev:
mekkern skrev:

Flott at du fikser svingarmen, men det skjedde noe rart idag; En skummel og tattoert biker, på en stor V-twin kommer på besøk. Jeg har jo ikke så god greie på hvordan man sosialt omgås i den virkelige verden, men kona foreslår nå hvertfall å by mannen på en øl. Som sagt, så gjort. Den skumle fyren tømmer den lille brune flaska kjapt i sommervarmen, og etterpå er stemningen mye løsere. Øl funker. Det funket så godt at han til og med tilbød seg å låne meg meg en av han sine mc'er, som god biker har han fler enn en..
Vi får se hva det kommer ut av dette, men om han trekker tilbudet på et senere tidspunkt, kan jeg jo prøve å servere en øl til -neste gang en øl med alkohol!   Razz 
Du e fullstendig skamløs .. du skyr ingen midler  Shocked 

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 31 Mai 2014 - 18:48

jhn skrev:
Du e fullstendig skamløs .. du skyr ingen midler  Shocked 

Takk, takk! Hyggelig å høre!  alien 

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Søn 1 Jun 2014 - 17:05

Er det Harley du kommer på,da?  Suspect 

61 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Søn 1 Jun 2014 - 17:38

Det får tiden vise..  Cool 

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Man 2 Jun 2014 - 0:13

Får du kanskje låne et par tatoveringer også,så blir du jo sjikkeli kummel  Suspect 

63 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Man 2 Jun 2014 - 4:32

Trollerud skrev:Flott at du fikser svingarmen, men det skjedde noe rart idag; En skummel og tattoert biker, på en stor V-twin kommer på besøk. Jeg har jo ikke så god greie på hvordan man sosialt omgås i den virkelige verden, men kona foreslår nå hvertfall å by mannen på en øl. Som sagt, så gjort. Den skumle fyren tømmer den lille brune flaska kjapt i sommervarmen, og etterpå er stemningen mye løsere. Øl funker. Det funket så godt at han til og med tilbød seg å låne meg meg en av han sine mc'er, som god biker har han fler enn en..
Vi får se hva det kommer ut av dette, men om han trekker tilbudet på et senere tidspunkt, kan jeg jo prøve å servere en øl til -neste gang en øl med alkohol!   Razz 
Jeg ville vært svært forsiktig med å låne sykkel av en sånn type, her høres det ut som om du kan havne i trøbbel. Det er helt sikkert noen baktanker bak dette. Kanskje han er interessert i å ta noen mål på en gammel motorsykkelramme du har stående? Og om han ikke gjorde det denne gangen, så kan det jo hende at han kommer tilbake senere, for å fullføre planen? Jeg ville i alle fall sørget for å ha noen øl stående i kjøleskapet, både med og uten alkohol. Tror det må bli konklusjonen her, ha alltid noen øl tilgjengelig.
 king 

Vis Medlemmets Profil

64 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Man 2 Jun 2014 - 4:37

KliffArne skrev:Er det Harley du kommer på,da?  Suspect 
Nå legger du sammen, og ender opp med feil svar...
 Cool

Vis Medlemmets Profil

65 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Man 2 Jun 2014 - 5:14

mortal skrev:
 Cool

Må be kona kjøpe mer øl. Og ja, Arne er full av fordommer...  cat 

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Man 2 Jun 2014 - 15:55

mortal skrev:
 Cool

Mattematikk har aldri vært lett for meg,spesiellt hvis det er for mange ukjente faktorer clown 
Men tror jeg ser svaret nå  Cool 

67 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Man 2 Jun 2014 - 17:24

Ok, sett opp meg også da, så får jeg hilst på disse gjøkene som skriver her inne...
 rabbit

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tir 3 Jun 2014 - 0:31

mortal skrev:Ok, sett opp meg også da, så får jeg hilst på disse gjøkene som skriver her inne...
 rabbit

Du har sikret deg køye,velkommen.

Det minker på køyene nå  pirat 

69 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tir 3 Jun 2014 - 0:56

mortal skrev:Ok, sett opp meg også da, så får jeg hilst på disse gjøkene som skriver her inne...
 rabbit

Trur åsså jeg må melde meg på. Kan bli litt ensformig med bare gjøker. Er vel plass til en stut også? Knegg.. eller Møøø ?
Må da være greit at det ikke bare blir BMW og Guzzi prat.. Razz og kjøring over stokk og stein, søle og dritt. Rolling Eyes

Må jeg ha egen hytte nå ??  Embarassed

Vis Medlemmets Profil

70 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tir 3 Jun 2014 - 4:09

dag-zzr skrev:
 rabbit

Trur åsså jeg må melde meg på. Kan bli litt ensformig med bare gjøker. Er vel plass til en stut også? Knegg.. eller Møøø ?
Må da være greit at det ikke bare blir BMW og Guzzi prat.. Razz og kjøring over stokk og stein, søle og dritt. Rolling Eyes

Egen hytte? Nææii, du hører nok hjemme i "Gjøkeredet" du og  Shocked 

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tir 3 Jun 2014 - 17:12

dag-zzr skrev:
 rabbit

Du er registrert. Og siden du kaller oss for gjøker,så havner du i ei etasje-seng  clown 

2 faste køyplasser ledig,folkens!

Skal ikke Haya melde seg snart?

72 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tir 3 Jun 2014 - 18:56

Det ser ut til å bli et variert og suspekt gjeng ... Gjøk og sissik, struts og stut står å kikker på en svartbak som kommer på en HD  Suspect .... blei ikke det nevnt strippere en gang i forbindelse med et av deres arrangement, det må da være litt bedre underholdning?

Vis Medlemmets Profil

73 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Ons 4 Jun 2014 - 0:32

jhn skrev:Det ser ut til å bli et variert og suspekt gjeng ... Gjøk og sissik, struts og stut står å kikker på en svartbak som kommer på en HD  Suspect .... blei ikke det nevnt strippere en gang i forbindelse med et av deres arrangement, det må da være litt bedre underholdning?

Må vente og se an klientellet før vi bestemmer oss for underholdning,og hvem som får ansvaret for hva.
Foreløpig ser det ut som at Arctic Tiger får ta seg av vaffel-stekinga. Tror det står et vaffeljern der,så det trenger han ikke ta med seg. To vafler pr mann pr kaffepause,skulle vel passe?

Og så er det musikk,hvis noen mener at det er viktig,så får de vise ansvar.Selv er jeg fornøyd med P4 og nattønsker i bakgrunnen   alien 

Og sikkert andre ting,men det får vi ta etterhvert.

74 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Ons 4 Jun 2014 - 7:57

KliffArne skrev:
jhn skrev:Det ser ut til å bli et variert og suspekt gjeng ... Gjøk og sissik, struts og stut står å kikker på en svartbak som kommer på en HD  Suspect .... blei ikke det nevnt strippere en gang i forbindelse med et av deres arrangement, det må da være litt bedre underholdning?

Må vente og se an klientellet før vi bestemmer oss for underholdning,og hvem som får ansvaret for hva.
Foreløpig ser det ut som at Arctic Tiger får ta seg av vaffel-stekinga. Tror det står et vaffeljern der,så det trenger han ikke ta med seg. To vafler pr mann pr kaffepause,skulle vel passe?

Og så er det musikk,hvis noen mener at det er viktig,så får de vise ansvar.Selv er jeg fornøyd med P4 og nattønsker i bakgrunnen   alien 

Og sikkert andre ting,men det får vi ta etterhvert.

…vafler og P4 ….dæven skummel gjeng dette her….

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Ons 4 Jun 2014 - 22:28

Er vel kanskje litt på kanten med en nordlending til, men skal sjekke om THugo kan parkere drosja si denne helgen?
Sjønner fremdeles ikke åffår det snart må være flere nordlendinger enn søringer her sørpå? For ikke å snakke om alle DE andre!!
Hva er så jævla bra her? Er det kvinnfolka? NAV?
Regner med å få svar på alle mine spørsmål ut på natta Sleep

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next