Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Norgestreffet 2014 15-17.August

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 6]

76 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Ons 4 Jun 2014 - 23:14

KliffArne skrev:Selv er jeg fornøyd med P4 og nattønsker i bakgrunnen   alien 
Denne kommentaren gjør at jeg vurderer å trekke meg fra hele arrangementet... Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tor 5 Jun 2014 - 18:07

Nei da, det er ikke fullt så galt.  pirat 

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tor 5 Jun 2014 - 18:33

Det var pokker til timing av detta "treffet" da.. "Den andre siden" arrangerer jo også tur samma hælja men av hensyn til dere så bør jeg vel bli med de.. Eller eventuellt dere. Det va jo så stor bekymring for liv&helse i fjor..

Dessuten ser jeg mulighet for å henge meg på en ZZR fra Notodden over fjellet..

Spørsmålet må jo bli hvilken rute vi skal velge til&fra.. Er det fint vær så er det jo gørrkjedelig å velge strake veien over Haukeli.

Foreslår å kjøre suleskard, ta ferga ut fra lysebotn og hoppe av midtfjords i songesand om de stopper der, hvis ikke blir det all the way ut lysefjorden. Deretter Årdal-Hjelmeland-Suldal-ropeid-sandeid-etne.

Om D blir fyllekule type solid på Lørdag så er vel E134 aktuell retur.

Har no fraskilt slekt borti Etne men har ikke vært der sia jeg va guttunge.

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tor 5 Jun 2014 - 23:05

Voodoodoo skrev:Det var pokker til timing av detta "treffet" da.. "Den andre siden" arrangerer jo også tur samma hælja men av hensyn til dere så bør jeg vel bli med de.. Eller eventuellt dere. Det va jo så stor bekymring for liv&helse i fjor..

Dessuten ser jeg mulighet for å henge meg på en ZZR fra Notodden over fjellet..

Spørsmålet må jo bli hvilken rute vi skal velge til&fra.. Er det fint vær så er det jo gørrkjedelig å velge strake veien over Haukeli.

Foreslår å kjøre suleskard, ta ferga ut fra lysebotn og hoppe av midtfjords i songesand om de stopper der, hvis ikke blir det all the way ut lysefjorden. Deretter Årdal-Hjelmeland-Suldal-ropeid-sandeid-etne.

Om D blir fyllekule type solid på Lørdag så er vel E134 aktuell retur.

Har no fraskilt slekt borti Etne men har ikke vært der sia jeg va guttunge.

Tror du må bli med oss Voodoodoo. Sjekk deltakerne... garantert en forsamling på høyde med hvliket som halst galehus. cheers 

Snakka akurat med THugo. Han blir med så fremt han ikke har tatt feil av dato.  Question 

Kan vel hende at det er vi/jeg som må prøve å henge på en busa over fjellet- Voodoodoo  Embarassed Veivalg- forslaget ditt bifalles.
Det med fyllekule- helt sikkert.. Skal ta med vørterøl  pirat

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 6 Jun 2014 - 0:10

Hmmm... Har jo et "antibanejærn" m breie kyllingstriper...rekker vel ikke over fjellet på minst ei uke jeg da... Question 

Vis Medlemmets Profil

81 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 6 Jun 2014 - 0:22

mekkern skrev:Hmmm... Har jo et "antibanejærn" m breie kyllingstriper...rekker vel ikke over fjellet på minst ei uke jeg da... Question 

Trur det skal g¨å fint, jeg/vi har det bare i kjeften  affraid 

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 6 Jun 2014 - 4:44

Den beste anledningen til å oppsøke fra skilt slekt, tidligere venner og glemte familiemedlemmer er vel når man er sørpe full, så jeg tolker det dit hen at Voody bør henge seg på Etne-turen...  study 

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 6 Jun 2014 - 5:44

Hællvette Trållis, du er jo oppe før jeg har fått lagt meg  Razz 

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 6 Jun 2014 - 10:47

Trollerud skrev:Den beste anledningen til å oppsøke fra skilt slekt, tidligere venner og glemte familiemedlemmer er vel når man er sørpe full, så jeg tolker det dit hen at Voody bør henge seg på Etne-turen...   study 
Det er ikke mye som slår det å få besøk av en full fremmed slektning. Virkelig kos  bounce 

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 6 Jun 2014 - 18:57

Under forutsetning av at jeg får bortplassert kjøter'n melder jeg meg herved på Anarkitreff på beste vest.
Vi satser vel på å få kjørt avgårde litt tidlig på Frædda'n eller?

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 7 Jun 2014 - 6:02

"Bortplassert kjøteren"?

-Kan ikke kjærringa være alene hjemme et par dager?  clown 

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 7 Jun 2014 - 10:39

dag-zzr skrev:Er vel kanskje litt på kanten med en nordlending til, men skal sjekke om THugo kan parkere drosja si denne helgen?
Sjønner fremdeles ikke åffår det snart må være flere nordlendinger enn søringer her sørpå? For ikke å snakke om alle DE andre!!
Hva er så jævla bra her? Er det kvinnfolka? NAV?
Regner med å få svar på alle mine spørsmål ut på natta Sleep

thugo kan komme,men da er det nok nordlendinger  rabbit   Og hva som er så bra? Sikkert NAV. Sansynligvis ikke kvinnfolka,har nemlig hørt om folk som har henta seg langt oppi gokk  rendeer 

mortal skrev:
Denne kommentaren gjør at jeg vurderer å trekke meg fra hele arrangementet... Evil or Very Mad

Da er du den som må vise ansvar,og ordne musikk. Husker ikke hva som er av musikkanlegg der inne,muligens en cd-spiller eller noe.
Men har hørt rykter om at det finnes noe moderne noe,som ikke tar veldig stor plass og kan lagre masse musikk.Så hvis noen vet hva jeg mener,og har mulighet å ta med seg så skal dere slippe nattønsker  santa 

Voodoodoo skrev:Under forutsetning av at jeg får bortplassert kjøter'n melder jeg meg herved på Anarkitreff på beste vest.

Er det ikke bare å sette den i løpestrengen?

Setter deg opp i førsteposten.Gratulerer,du fikk siste køya  cheers   

Trollerud skrev:"Bortplassert kjøteren"?

-Kan ikke kjærringa være alene hjemme et par dager?   clown 

Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

88 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 7 Jun 2014 - 10:54

Da var jaggu køyene full-booka,2 måneder før det skal skje. Men vi gjør som flyselskapene,vi over-booker hvis det er flere som vil melde seg på. Er jo ikke uvanlig at folk faller fra av ulike grunner.
Dessuten så skal vi klare noen flere,hvis noen er fornøyd med medbrakt liggeunderlag og et par kvadratmeter gulvplass.

Kjenner jeg begynner å bli skeptisk her,så mye fremmed folk.Og jeg har vel enda til gode å arrangere noe slags sammenkomst  pale 

Vi får satse på at folk er selvstendige og hjelper til  Basketball

89 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 7 Jun 2014 - 15:18

KliffArne skrev:
dag-zzr skrev:Er vel kanskje litt på kanten med en nordlending til, men skal sjekke om THugo kan parkere drosja si denne helgen?
Sjønner fremdeles ikke åffår det snart må være flere nordlendinger enn søringer her sørpå? For ikke å snakke om alle DE andre!!

thugo kan komme,men da er det nok nordlendinger  rabbit   Og hva som er så bra? Sikkert NAV. Sansynligvis ikke kvinnfolka,har nemlig hørt om folk som har henta seg langt oppi gokk  rendeer 

mortal skrev:

Da er du den som må vise ansvar,og ordne musikk. Husker ikke hva som er av musikkanlegg der inne,muligens en cd-spiller eller noe.
Men har hørt rykter om at det finnes noe moderne noe,som ikke tar veldig stor plass og kan lagre masse musikk.Så hvis noen vet hva jeg mener,og har mulighet å ta med seg så skal dere slippe nattønsker  santa 

Voodoodoo skrev:Under forutsetning av at jeg får bortplassert kjøter'n melder jeg meg herved på Anarkitreff på beste vest.

Er det ikke bare å sette den i løpestrengen?

Setter deg opp i førsteposten.Gratulerer,du fikk siste køya  cheers   

Trollerud skrev:"Bortplassert kjøteren"?

-Kan ikke kjærringa være alene hjemme et par dager?   clown 

Twisted Evil

Kjærringa skal få være alene hjemme ja.. det er visstnok noe som heter kartfestivalen med livemusikk å greier på Gvarv som hu skal overvære.. Så i utg. punktet var bikkjedyret mitt ansvar den helga.. Men klarer vel å låne bort en lett hyper Jack Russel Terrier for ei helg..

Vis Medlemmets Profil

90 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 7 Jun 2014 - 16:14

Det e jo utjevningspolitikk i praksis ... vi kommer sørover bare for å spre litt glede. Så reiser vi hjem igjen, løs og ledig i kroppen, med et fårete smil, og god samvittighet for å ha gjort en god gjerning  rendeer 
http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article7404275.ece

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tir 24 Jun 2014 - 22:30

I'm in!

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

92 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Ons 25 Jun 2014 - 22:07

Haeggis Amateur Line skrev:I'm in!

Du er notert,velkommen

93 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 4 Jul 2014 - 20:58

Det nærmer seg,gutter.

Lørdagsturen tenkte jeg å legge til Hardanger. Skånevik-Odda-Utne-Ulvik over fjellet-Hardangerbrua-Odda-Skånevik,utenom tunnelene gjennom Åkerfjorden. Alternativt tar vi mot Røldal og over til Sauda-Knapphus-Etne-Skånevik,hvis vi har lyst på et par timer ekstra.Det tar vi på sparket etter vær og vind.

Jeg holder tak over hodet,dusjmuligheter for de feminine,grillmuligheter,båt med påhengs og gratis parkering. Hver enkelt ordner seg føde,der er en butikk ikke så veldig langt unna.

Noen som påtar seg underholdning? Stå for musikken,tror ikke det er noe særlig til lydanlegg tilgjengelig,men det skal vel ikke så mye til?

Bålbrenning blir vanskelig å få til,så dere trenger ikke ta med ved.

94 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 4 Jul 2014 - 21:30

en i bygda her hadde ikke bålmuligheter men Hjem-brenning ga lys og varme en stund...

underholdning ordner seg nok selv tror du ikke det? lol! 

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Fre 4 Jul 2014 - 22:17

KliffArne skrev:Det nærmer seg,gutter.

Lørdagsturen tenkte jeg å legge til Hardanger. Skånevik-Odda-Utne-Ulvik over fjellet-Hardangerbrua-Odda-Skånevik,utenom tunnelene gjennom Åkerfjorden. Alternativt tar vi mot Røldal og over til Sauda-Knapphus-Etne-Skånevik,hvis vi har lyst på et par timer ekstra.Det tar vi på sparket etter vær og vind.

Jeg holder tak over hodet,dusjmuligheter for de feminine,grillmuligheter,båt med påhengs og gratis parkering. Hver enkelt ordner seg føde,der er en butikk ikke så veldig langt unna.

Noen som påtar seg underholdning? Stå for musikken,tror ikke det er noe særlig til lydanlegg tilgjengelig,men det skal vel ikke så mye til?

Bålbrenning blir vanskelig å få til,så dere trenger ikke ta med ved.

Koffor i hælvette ska turen gå på de eneste veiene eg bruker til dagen...suleskarveien eller ka faen det heter vi eg kjøre..  bounce 

Kan ta med popanlegg btw.

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 5 Jul 2014 - 12:19

110-TAYLORnoMADEn skrev:

Koffor i hælvette ska turen gå på de eneste veiene eg bruker til dagen...suleskarveien eller ka faen det heter vi eg kjøre..  bounce 

Kan ta med popanlegg btw.  

Da blir mitt motspørsmål; kaffør i hællvette fer du å vasa på dessan veian dagli?

Vil du over Suleskard så er det bare å kjøre imøte med dagzzr og vododododo,så får du sikkert henge på.

Turen "min" blir bra,regner med flertallet som kommer ikke kjører den ruta daglig  clown 
Du er musikkasvarlig  Cool 

97 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Lør 5 Jul 2014 - 23:47

Vel og bra med veier man har kjørt hundrevis av ganger, men IKKE bål!?!?!???
 affraid 

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

98 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Søn 6 Jul 2014 - 17:11

Haeggis Amateur Line skrev:Vel og bra med veier man har kjørt hundrevis av ganger, men IKKE bål!?!?!???
 affraid 

Fan,dåkker e vannskeli å jær førrnøydd.

Tror det er en vedovn i hytta  clown 

99 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Man 7 Jul 2014 - 21:53

Noen som har lyst å henge etter båt på vannbrett eller tube? Tar muligens båten innover tidligere i uken hvis været er strålende,den går som RD'en,ganske godt  clown 

100 Re: Norgestreffet 2014 15-17.August on Tir 8 Jul 2014 - 5:06

Dette er vel ikke noe tenåringstreff??

Våtdrakt og tube? Ja, ja, mulig det blir våt drakt, og mulig mange sverger til tuber av ymse slag, men de aktivitetene du ser for deg som tidsfordriv her, de er det vel ingen gamle anarkister som frivillig blir med på?
-i edru tilstand...  rabbit 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next