Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

1.maitur rundt mjøsa

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 9:14

Har tenkt med ut med bussen imorra, noen som vet om oppmøte på Minnesund,
tidspunkt etc ??. Gidder ikke lete selv, er lat når jeg har fri Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

2 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 10:31

Fjøset Rundt?? ... herregud hvor gammel er du?? affraid

....nei du må dra til Rudskogen og være med på Senior MC sin rustløser - det er en mulighet til å få testet banen uten kurs - bare å kjøre - kommer sikkert til å være masse morsomme sykler der - og du kommer ikke til å drite deg ut når det gjelder tempo garantert.... albino

Vis Medlemmets Profil

3 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 10:38

KnutR

Admin
Blir runde på meg og. Er sannelig ikke sikkert på tidspunkt ved minnesund... Rundt tolv - ett - tia?

Rudskogen har vært nevnt, men det å dra en shadow med motorvernbøyler rundt der er litt i overkant av hva jeg gidder på en fridag Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

4 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 12:03

KnutR skrev:
Rudskogen har vært nevnt, men det å dra en shadow med motorvernbøyler rundt der er litt i overkant av hva jeg gidder på en fridag Wink
Huff, nei, du kan ikke reise dit, frakjøre Haya'n, og frata han siste rest av
stolthet over dette sk RR-prosjektet hans No

Vis Medlemmets Profil

5 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 12:35

KnutR

Admin
GV1200 skrev:
KnutR skrev:

Nei, DET sku tatt seg ut..
Og litt revolver: Jeg har overrasket folk med RRZXXXSTRRRR-CARBON-SUPERFANTASTIC-sykler før. Greit å være lokalkjent på svingete veier + kjenne sykkelen godt.

Hvor tykt gods er det i veltebøyler forresten? Jeg lurer på når det blir hull..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 13:12

KnutR skrev:
GV1200 skrev:
KnutR skrev:

Nei, DET sku tatt seg ut..
Og litt revolver: Jeg har overrasket folk med RRZXXXSTRRRR-CARBON-SUPERFANTASTIC-sykler før. Greit å være lokalkjent på svingete veier + kjenne sykkelen godt.

Hvor tykt gods er det i veltebøyler forresten? Jeg lurer på når det blir hull..

Kappkjøring på vei er for idioter... ta en tur på bane så ser en fort nivået - og det er på de aller fleste utrolig lavt til å begynne med...
er vel 1 av 50 som kjører noenlunde kjapt etter etpar pass.

Selv folk som har kjørt i årevis og mener seg habile får en bratt lærekurve ved å kjøre litt på bane.

... men Fjøset rundt er sikkert et jovialt kaffeslabras det...

Vis Medlemmets Profil

7 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 19:07

Haya99 skrev:

Hm, ja, når det er bra vær, og tusenvis av mc'r kjører parade i mil etter mil i 50-60, så er det faktisk en opplevelse å være med på. ---Og purken passer på, og folk som bor langs veien sitter ute, og vinker og smiler Shocked
Dette er det eneste "sosiale arrangementet" som innebærer mc-kjøring, som jeg synes er riktig artig. Bare det å gå rundt å kikke på alle carbondetaljer er verdt turen Cool

Vis Medlemmets Profil

8 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Man 30 Apr 2012 - 19:19

KnutR skrev:Blir runde på meg og. Er sannelig ikke sikkert på tidspunkt ved minnesund... Rundt tolv - ett - tia?

Da får du titte etter meg, er 151 cm høy, har magemål på 213, iført rosa, høyhalsa joggesko, fotsid alpelue m strikk under hæla, altså på joggeskoa. Lett å få øye på Suspect
Sykker'n min er bare å drite i, antar den fremdeles drar fra raketten til Haya på sjette gir Exclamation Det har han aldri glemt Laughing

Vis Medlemmets Profil

9 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Tir 1 Mai 2012 - 19:21

KnutR

Admin
GV1200 skrev:
KnutR skrev:Blir runde på meg og. Er sannelig ikke sikkert på tidspunkt ved minnesund... Rundt tolv - ett - tia?

Da får du titte etter meg, er 151 cm høy, har magemål på 213, iført rosa, høyhalsa joggesko, fotsid alpelue m strikk under hæla, altså på joggeskoa. Lett å få øye på Suspect
Sykker'n min er bare å drite i, antar den fremdeles drar fra raketten til Haya på sjette gir Exclamation Det har han aldri glemt Laughing

Å faen, var det DEG?!

Vis Medlemmets Profil

10 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Tir 1 Mai 2012 - 21:20

GV1200 skrev:
Haya99 skrev:

Hm, ja, når det er bra vær, og tusenvis av mc'r kjører parade i mil etter mil i 50-60, så er det faktisk en opplevelse å være med på. ---Og purken passer på, og folk som bor langs veien sitter ute, og vinker og smiler Shocked
Dette er det eneste "sosiale arrangementet" som innebærer mc-kjøring, som jeg synes er riktig artig. Bare det å gå rundt å kikke på alle carbondetaljer er verdt turen Cool

Var en knalltur idag! Nydelig vær og masse sykler!
Eneste som kunne vært bedre er at dem forlenget mjøsa så runden ble lenger!

Banedager kan man ha når som helst ellers i året. Wink

Vis Medlemmets Profil

11 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Tor 14 Apr 2016 - 11:14

Fant denne og den burde være aktuell i disse tider...
Les,kommenter og vær glad !!

Kjører selv helst en dag eller to etter,liker ikke kjøre i kø... pig

I et av innlegga over er det en kæll som mener dette er et skikkelig sosialt arrangement for MC-folket....
helst godvær seff.. alien

Vis Medlemmets Profil

12 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Tir 19 Apr 2016 - 14:03

Synes forøvrig at en naturlig oppfølger ville være 1 maitoget på Hamar,til minne om de som gikk foran og gjorde det mulig at vi kan treffes i MCsammenheng...
DA holder det ikke med trikindama Siv på Minnesund...fysjom..
bounce bounce .. What a Face What a Face

Vis Medlemmets Profil

13 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Tir 19 Apr 2016 - 16:04

Det er en fin dag å kjøre andre steder enn Mjøsa rundt, eller jobbe litt i hagen Very Happy

Vis Medlemmets Profil

14 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Tor 21 Apr 2016 - 16:53

Kunne godt tenke meg å kjøre andre steder enn rundt Mjøsa,og det er det jo mange som gjør rundt om i riket !!!

...men raka gras,,,,,fysjom.. lol!

Vis Medlemmets Profil

15 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Fre 22 Apr 2016 - 17:18

Fjøset rundt lissom....

Vis Medlemmets Profil

16 Re: 1.maitur rundt mjøsa on Søn 24 Apr 2016 - 19:06

Åkkesom....god tur æille ihop...uansett hvor..

men itte rundt fjøset...det er firkanta..............men kumøkktanka er ofte runde...og blææææh som de lukter Shocked

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]