Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

OL er i gang.

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 10:59

Første sølvmedalje er sikret. Noen her som følger med på hva som skjer der borte i Øst eller er det bare meg?

Prøver å følge opp Klifferen sin oppfordring
8. februar:  2 Gull, 1 Sølv, 1 Bronse
9. februar:  2         1         4
10. februar: 2         1         4
11. februar: 4         3         4
Ledelse totalt igjen. Var litt nede en dag eller så - igjen
16. februar: 5        3         6
18. februar:  7       4         7
22. februar: 11      5         9

(Så langt)  Very Happy

cyclops cheers

Sist endret av Okda den Lør 22 Feb 2014 - 12:53, endret 16 ganger

Vis Medlemmets Profil

2 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 11:01

Der starta Daman også og akkurat nå leder vi men så har de ikke gått mer enn 500 meter

Vis Medlemmets Profil

3 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 11:44

Da har vi vel Gull, Sølv og Bronse så langt

Vis Medlemmets Profil

4 Guilty pleasure on Lør 8 Feb 2014 - 12:03

Desverre så glor å på OL Sad

Det er vel bare en Rossi seier som gleder meg mere enn å se Marit knuse DieselDoris :)

Desverre var dagens øvelse litt for mye barneskirenn. Nå har ikke de intervjuet Marit ennå men misstenker at ho ikke er spesielt sliten og Doris fikk rusk i dysa tidlig:).

Vis Medlemmets Profil

5 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 12:17

Okda skrev:Første sølvmedalje er sikret. Noen her som følger med på hva som skjer der borte i Øst eller er det bare meg?

Får nok ikke med meg alt,nå i begynnelsen,men kommer nok til å følge litt mere med i slutten på uka når jeg kommer hjem.

Du burde oppdatere første posten fortløpende,etterhvert som vi tar medalje?

6 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 14:30

Jeg lover, på tro og ære, å IKKE se på OL.. Brød og sirkus til folket? Vel, jeg vil ikke ha..

Derimot skulle jeg trenge en slik kobber / messing skrue som positiv strøm festes til startreleet på min Massey 35. Hvis noen har tips om hvor jeg finner en slik, så si fra..

-Og startmotor til Boble?

Jeg vil heller stå ute i snøen og skru enn å se anabole nasjonalhelter i herlig USSSR-propaganda to uker til ende..

Vis Medlemmets Profil

7 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 14:34

Trollerud skrev:Jeg lover, på tro og ære, å IKKE se på OL.. Brød og sirkus til folket? Vel, jeg vil ikke ha..

Derimot skulle jeg trenge en slik kobber / messing skrue som positiv strøm festes til startreleet på min Massey 35. Hvis noen har tips om hvor jeg finner en slik, så si fra..

Jeg vil heller stå ute i snøen og skru enn å se anabole nasjonalhelter i herlig USSSR-propaganda to uker til ende..

Helt ok - håper det kommer mye snø du kan stå i da  Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

8 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 15:25

Trollerud skrev:Jeg lover, på tro og ære, å IKKE se på OL.. Brød og sirkus til folket? Vel, jeg vil ikke ha..

Er det noen idrett/sportsgren som er moralske nok til at du kunne nedlate deg til å bli underholdt en halvtimes tid?

Vis Medlemmets Profil

9 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 15:31

jhn skrev:

Er det noen idrett/sportsgren som er moralske nok til at du kunne nedlate deg til å bli underholdt en halvtimes tid?

Han vil jo mye heller stå ute i snøen så la oss håpe han får en del så det holder lenge  Shocked JEG ønsker snøen dit pepperen gror - eller til sotsji for å si det på ane annen måte  Basketball

Vis Medlemmets Profil

10 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 17:12

Okda skrev:
jhn skrev:

Han vil jo mye heller stå ute i snøen så la oss håpe han får en del så det holder lenge  Shocked JEG ønsker snøen dit pepperen gror - eller til sotsji for å si det på ane annen måte  Basketball
Så langt ser det ut til at sneen de har der borte funker godt ... gull til "gammelpeisen"

Forresten ... det var litt uvant med disse reklamepausene midt i konkuransene ... det må jo være irriterende å måtte stoppe midt i innspurten for å vente på OMO, Kari Traa med lilla sauer, NSB og div rariteter

Vis Medlemmets Profil

11 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 17:45

jhn skrev:

Massevis! Men det må helst forbrennes fossilt drivstoff. Eller; drivstoffet trenger ikke være av den fossile typen, metanol går også bra!

Faktisk kunne jeg nok også sett 30 minutter av Tour de France, særlig når de sykler ned alpene..

Gi meg en liten tenkepause, så skal jeg nok komme på noen fler idretter jeg kunne kastet bort litt tid til å myse på..

Vis Medlemmets Profil

12 Re: OL er i gang. on Lør 8 Feb 2014 - 19:22

Jeg ser ikke på OL, gidder ikke skaffe meg TV for å se på det. MotoGP ser jeg på PCen, så TV trenger jeg ikke.
Min manglende interesse for OL er ikke helt nytt, jeg tror ikke jeg så en eneste øvelse i '94 heller, selv om jeg den gangen hadde TV.  Cool 

Vis Medlemmets Profil

13 Re: OL er i gang. on Søn 9 Feb 2014 - 7:35

Nå er det straks tid for styrtloppsåkning som den svenske jenta på tv2 sa Laughing 
Heia Aksel cheers 

Vis Medlemmets Profil

14 Re: OL er i gang. on Søn 9 Feb 2014 - 7:50

Javel

Vis Medlemmets Profil

15 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 13:03

Gjest

Gjest
Jeg har ikke sett en eneste OLsending.

16 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 14:06

Synst det er jækla greit når slike store idretts-arrangement holdes på tvilsomme steder, for da kan man påstå at man boikotter OL/VM av ideologiske grunner.

Dette OL'et her boikotter eg å se på pga behandlingen fremmedarbeiderene fikk under byggingen av stadionene, samt antihomolovgivningen og diskrimineringen som tillates i Russland. Trykke "like" på en kritisk tekst på facebook kan alle gjøre, men FÅ setter handling bak holdning og faktisk boikotter det som meg. Ja, og så bryr sport meg midt i rævva da.

VM i Quatar blir en fornøyelse også. Kvinnesyn og undertrykking der borte er uholdbart, det må boikottes.

Vis Medlemmets Profil

17 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 14:41

flonoen skrev:Synst det er jækla greit når slike store idretts-arrangement holdes på tvilsomme steder, for da kan man påstå at man boikotter OL/VM av ideologiske grunner.

Dette OL'et her boikotter eg å se på pga behandlingen fremmedarbeiderene fikk under byggingen av stadionene, samt antihomolovgivningen og diskrimineringen som tillates i Russland. Trykke "like" på en kritisk tekst på facebook kan alle gjøre, men FÅ setter handling bak holdning og faktisk boikotter det som meg. Ja, og så bryr sport meg midt i rævva da.

VM i Quatar blir en fornøyelse også. Kvinnesyn og undertrykking der borte er uholdbart, det må boikottes.
Jeg boikotter alt jeg kan, men jeg viste ikke at man behøvde en grunn  Shocked 

Vis Medlemmets Profil

18 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 14:51

flonoen skrev:Synst det er jækla greit når slike store idretts-arrangement holdes på tvilsomme steder, for da kan man påstå at man boikotter OL/VM av ideologiske grunner.

Flotte greier. Jeg boikotter Nord-Korea ... jeg har bestemt meg for aldri kjøpe meieriprodukter derifra.
Så kan de ha det så godt

Vis Medlemmets Profil

19 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 15:01

custom 95 skrev:

MÅ vel ikke ha en grunn, men det høres så mye flottere ut når du har en!

jhn skrev:Flotte greier. Jeg boikotter Nord-Korea ... jeg har bestemt meg for aldri kjøpe meieriprodukter derifra.
Så kan de ha det så godt

Modig gjort, eg beundre ditt engasjement! Så alt for mange snakker om uretten som skjer i Nord Korea, med arbeidsleirer, henrettelser og det som verre er. Men du GJØR faktisk noe med det, ved å ikke handle meieriprodukter der fra! Trur eg skal prøve å få til det samme eg også!

Vis Medlemmets Profil

20 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 15:29

flonoen skrev:
custom 95 skrev:

MÅ vel ikke ha en grunn, men det høres så mye flottere ut når du har en!

jhn skrev:Flotte greier. Jeg boikotter Nord-Korea ... jeg har bestemt meg for aldri kjøpe meieriprodukter derifra.
Så kan de ha det så godt

Modig gjort, eg beundre ditt engasjement! Så alt for mange snakker om uretten som skjer i Nord Korea, med arbeidsleirer, henrettelser og det som verre er. Men du GJØR faktisk noe med det, ved å ikke handle meieriprodukter der fra! Trur eg skal prøve å få til det samme eg også!
Det føles godt å bidra litt ... selv om det kanskje går på bekostning av komforten

Vis Medlemmets Profil

21 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 21:12

Hvis det ikke bety noe som helst for deg å ikke se på ol eller hva det er du ikke ser på, så har det jo ikke noe med boikott å ikke se på programmet. Det skal koste litt hvis det er en demonstrasjon som forteller en holdning...

For eks la være å kjøre MC fordi veiene er så dårlige DET koster.... heehehe

Vis Medlemmets Profil

22 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 21:35

Okda skrev:

Hvis det ikke bety noe som helst for deg å ikke se på ol eller hva det er du ikke ser på, så har det jo ikke noe med boikott å ikke  se på programmet. Det skal koste litt hvis det er en demonstrasjon som forteller en holdning...

For eks la være å kjøre MC fordi veiene  er så dårlige  DET koster.... heehehe

Rolling Eyes  Hvis du har ånnkli Mottor-sykkel, så finns det ikke "dårlige" veier. Så det var et dårlig eksempel du kom med der.
Og de derre doping-greiene gidder ikke jeg å kaste bort tida på. Da er det like smart å ligge på soffan å prompe.

Vis Medlemmets Profil

23 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 21:52

KnutR

Admin
Takk og lov - her er det flere!

Jeg ble sett rart på i dag. Alle de andre på jobben boltra seg foran en pc som kjørte webtv med OL (tror det hadde noe med skyting å gjøre), mens jeg fortsatte med å forberede salgsmesse.

Sjefen på tur forbi: "Du interesserer deg ikke for sport du?"

Umotorisert aktivitet? ...nei?
 scratch 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

24 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 23:09

Okda skrev:

Hvis det ikke bety noe som helst for deg å ikke se på ol eller hva det er du ikke ser på, så har det jo ikke noe med boikott å ikke  se på programmet. Det skal koste litt hvis det er en demonstrasjon som forteller en holdning...

Det var det jeg også trodde, men når jeg så hvor enkelt det er å lette samvittigheten så tenkte jeg at det må vel jeg også kunne gjøre ... jeg boikotter ikke OL, men jeg nekter å heie på russerne ... også spiser jeg ikke Nord-Koreansk soft-is

Vis Medlemmets Profil

25 Re: OL er i gang. on Ons 19 Feb 2014 - 23:13

ArcticTiger skrev:
Okda skrev:

Rolling Eyes  Hvis du har ånnkli Mottor-sykkel, så finns det ikke "dårlige" veier. Så det var et dårlig eksempel du kom med der.
Og de derre doping-greiene gidder ikke jeg å kaste bort tida på. Da er det like smart å ligge på soffan å prompe.
Med rette dopet får du jo tid til overs, så det der skal du ikke kimse av.
Ellers så er jeg enig i det du sier om mottor-sykkel og dårlige veier

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next