Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Japanmotor konkurs

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Japanmotor konkurs on Ons 12 Feb 2014 - 8:19

KnutR

Admin
Jeg har Brønnøysundsregisterets konkurser de siste to dagene som startside på jobb, og i dag dukket det opp et kjent navn.. Japanmotor, motorsykkelhuggeriet på Vear, har gått konkurs.

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20140000036260&sokeverdi=998993946

BAN - først på de store nyhetene  What a Face 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

2 Re: Japanmotor konkurs on Ons 12 Feb 2014 - 9:25

Det kan være noe "muffens" her.....

På siden deres står det at det er nye eiere fra 15 februar.
Ser også på den konkurssiden at det gjelder: Detaljhandel med biler og lette motorvogner, unntatt motorsykler

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Japanmotor konkurs on Ons 12 Feb 2014 - 9:45

KnutR

Admin
Hm.. Merkelig at de da kjører det gamle selskapet konkurs?
En avvikling vil jo føre til langt mindre krøll for eiere..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

4 Re: Japanmotor konkurs on Ons 12 Feb 2014 - 9:46

Alltid noe muffens med de kara der   clown 

At dem går konkurs er nå så som så,men at Knut'en har det som startside på jobbe-pc'en er litt mere betenkelig.Hva jobber han egentlig med  Suspect

5 Re: Japanmotor konkurs on Ons 12 Feb 2014 - 9:52

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Alltid noe muffens med de kara der   clown 

At dem går konkurs er nå så som så,men at Knut'en har det som startside på jobbe-pc'en er litt mere betenkelig.Hva jobber han egentlig med  Suspect

Ikke alle kunder er like flinke til å melde fra at ting går åt skogen, men fortsetter å bestille i gammelt firmanavn - tross konkurs. I en ideell verden der det ikke fantes folk som prøvde seg, så hadde jeg hatt BAN som startside.  cheers 

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Japanmotor konkurs on Tor 1 Mai 2014 - 0:00

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=40883206&searchclickthrough=true

Hehe noen som har 500 000.- å låne meg ? høhø

Sist endret av ZombieToad den Tor 1 Mai 2014 - 0:11, endret 1 gang (Reason for editing : Glemte en null :p)

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Japanmotor konkurs on Tor 1 Mai 2014 - 13:44

KnutR

Admin
ZombieToad skrev:http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=40883206&searchclickthrough=true

En sunnmøring som vil låne penger? Nei, nå står ikke væl'a til påske.  lol! 

Ække HELT sikker på at det der er en gullinvestering, på tross av løftene i annonsen. Det KAN være en fin måte å bli kvitt gamle hyllevarmere på.. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Japanmotor konkurs on Tor 1 Mai 2014 - 15:56

KnutR skrev:
ZombieToad skrev:http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=40883206&searchclickthrough=true

En sunnmøring som vil låne penger? Nei, nå står ikke væl'a til påske.  lol! 

Ække HELT sikker på at det der er en gullinvestering, på tross av løftene i annonsen. Det KAN være en fin måte å bli kvitt gamle hyllevarmere på.. Very Happy

Hahaha! er opprinnelig fra fredrikstad / moss... bare bosatt på sunnmøre,
men har vokst opp her så har ikke østfold dialekt lenger men ...

mulig det, altså... å hadde jeg hatt 500 000 kunne jeg vell sikkert kjøpt både truck, container, og en haug med kondemnerte sykler også Razz

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Japanmotor konkurs on Fre 28 Nov 2014 - 8:04

Om vi fortsetter å kjøpe all verdens dilldall på nett blir det faan snart itte att en mc-butikk utenom sentrale strøk østafjells Exclamation tru je...

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Japanmotor konkurs on Fre 28 Nov 2014 - 15:56

intrudergubbe skrev:Om vi fortsetter å kjøpe all verdens dilldall på nett blir det faan snart itte att en mc-butikk utenom sentrale strøk østafjells Exclamation tru je...

Personlig så bryr jeg meg ikke,de må bare legge ned for min del.

Jeg anser disse motorsykkelgreiene mine som en hobby,som hverken mc-butikker eller jeg selv kan leve av pirat

Dvs,jeg selv skal jo ikke leve av det,men vil bruke minst mulig penger på det Suspect

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Japanmotor konkurs