Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Da ramlet det innennå et gammelt vrak..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Da ramlet det innennå et gammelt vrak.. on Ons 5 Mar 2014 - 20:49

Tredje vraket på en uke er i boks. Montesa Cota 349.

For mørkt til å ta bilde nå, men ser omtrent slik ut:

Skal angivelig være noe feil med svinghjul / kilespor, vi får se litt nærmere på dette så snart vi gidder..  afro 

Vis Medlemmets Profil
Om den ser omtrent sånn ut, så er det vel litt feil å legge ut den under prosjekter? Men jeg har en liten mistanke om at den kanskje ikke er i helt samme stand...
 pirat 

Vis Medlemmets Profil
Veiva er knekt. Så motor må splittes. Det er omtrent det. Bildet kommer imorgen tidlig, avreise til Hakallestranda kl 1500, desverre får jeg ikke sett Nisse Hedlunds foredrag i kveld...  Crying or Very sad 

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Om den ser omtrent sånn ut, så er det vel litt feil å legge ut den under prosjekter? Men jeg har en liten mistanke om at den kanskje ikke er i helt samme stand...
 pirat 

Tipper den er dønn lik  jocolor 

@Trollis: Vi har en sliten Beta 250 trial stående, med lett skrangling i veivlagrene, pongtert bakhjul(men holder på lufta såpass at du kan kjøre en ettermiddagstur), slarkete i bakdemper/lenkesystem og ellers i generellt behov for litt oppsjaining. Kunne det være noe av interesse for deg  Question 

Men, den starter og kan kjøres, så det er kanskje ikke så aktuellt  Idea

Vis Medlemmets Profil
Selvsagt vil jeg ha en Beta. At den starter trekker selvsagt litt ned, men ikke mye.. Jeg har hatt mange kjørbare sykler som jeg selv har skrudd i stykker, helt sikker på at antal sykler jeg har ødelagt langt overskrider dem jeg har fikset, så jeg ser ingen grunn til å ikke skru i stykker en fungerende moppe til...  alien 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]