Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Lyd ut av en "lydplanke"

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Lyd ut av en "lydplanke" on Man 10 Mar 2014 - 22:23

Koblet til en "lydplanke" til et TV,Sony til JVC,men ikke tale om at jeg får lyd i planken. Fulgte med en optisk kabel for sammenkobling,men måtte bruke vanlige analoge kabler da tv'n ikke har optisk utgang. Lydplank har optisk,analog og coaxial tilkobling.

Kan høre veeeldig svak suselyd i planken v fullt volum,men det er alt. Mistenker at det er en innstilling på tv'n som må til,men finner ikke ut av det.

Noen ideer?? Eller må jeg krype til korset og lese bruksanvisning?

2 Re: Lyd ut av en "lydplanke" on Man 10 Mar 2014 - 22:46

KliffArne skrev:Koblet til en "lydplanke" til et TV,Sony til JVC,men ikke tale om at jeg får lyd i planken. Fulgte med en optisk kabel for sammenkobling,men måtte bruke vanlige analoge kabler da tv'n ikke har optisk utgang. Lydplank har optisk,analog og coaxial tilkobling.

Kan høre veeeldig svak suselyd i planken v fullt volum,men det er alt. Mistenker at det er en innstilling på tv'n som må til,men finner ikke ut av det.

Noen ideer?? Eller må jeg krype til korset og lese bruksanvisning?

Ikke det at jeg har prøvd en analog utgang av tv-en, men min samsung har et valg med ekstern høyttaler i lydmenyen.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Lyd ut av en "lydplanke" on Tir 11 Mar 2014 - 10:36

KnutR

Admin
Har sony tv selv, der må du velge utlyd, enten høytaller eller utgang.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

4 Re: Lyd ut av en "lydplanke" on Lør 15 Mar 2014 - 16:34

Fant ut av det,måtte spørre der jeg kjøpte skjiten. Analoge utgangen på møkkatv'n var ikke utganger,det var innganger. Passe optimistisk av JVC,å tro at noen vil kjøre lyd gjennom det tv'n der  Suspect 

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Lyd ut av en "lydplanke"