Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Skjønnslignet

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 8:37

I går kom den ferdig utfyllte selvangivelsen.Det er utrolig hvor god oversikt de tror de har over mine inntekter og utgifter.Hver ei krone jeg har svettet inn ila fjoråret er kommet med.Og så har de selvfølgelig gått utifra at leieinntekter utleiebolig er samme som året før.Dette kan selvfølgelig korrigeres.  Rolling Eyes 

Men wtf er dette  affraid :de skriver at jeg står oppført som eier av en nettside med nærmere 200 medlemmer(196 v årsskifte).Og at de regner det som overveiende sansynlig at jeg har mottatt medlemskontigenter eller donasjoner. de plusser derfor på 19600 NOK på inntekten min,med utgangspunkt i at 196 medlemmer har betalt inn 100 kroner hver.Hvis jeg er uenig i beregningene så må jeg skriftlig klage,så vil de ta stilling til dette.
Hva fan,det eneste jeg har mottatt av dere er jo ei hjemmelaga eksospotte.Og den måtte jeg kjøre 100 mil for å hente,med påfølgende kardanghavari. Lurer på om jeg kan utgiftsføre dette,som utgifter til inntekts ervervelse,tror jeg det heter.

Kan love dem at jeg skal klage. Men lurer egentlig på hvordan dem har funnet frem til navn og adresse på meg.  Suspect

2 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 9:12

Hehehe…. joda er det noe som funker i det offentlige så er det skatteinnkrevinga.

…e fant ei diesekvitt fra en søndag i Vestfold for noen år siden - og da måtte jeg bevise at jeg ikke hadde brukt bilen privat…. noe som var umulig - da jeg hadde kjørt masse privat - busted!

Så man kødder ikke med skatteetaten….

….og med hånda på hjertet - fikk du ikke noen gratis drammer og litt bra feedback på det siste treffet …. sånt må skattelegges vet du.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 9:35

Tenk når dem sjekker signaturen din på denne nett siden og ser at du er oppført med fler motorsykler en det som står på selvangivelsen  clown 

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 12:20

KnutR

Admin
KliffArne skrev:I går kom den ferdig utfyllte selvangivelsen.Det er utrolig hvor god oversikt de tror de har over mine inntekter og utgifter.Hver ei krone jeg har svettet inn ila fjoråret er kommet med.Og så har de selvfølgelig gått utifra at leieinntekter utleiebolig er samme som året før.Dette kan selvfølgelig korrigeres.  Rolling Eyes 

Men wtf er dette  affraid :de skriver at jeg står oppført som eier av en nettside med nærmere 200 medlemmer(196 v årsskifte).Og at de regner det som overveiende sansynlig at jeg har mottatt medlemskontigenter eller donasjoner. de plusser derfor på 19600 NOK på inntekten min,med utgangspunkt i at 196 medlemmer har betalt inn 100 kroner hver.Hvis jeg er uenig i beregningene så må jeg skriftlig klage,så vil de ta stilling til dette.
Hva fan,det eneste jeg har mottatt av dere er jo ei hjemmelaga eksospotte.Og den måtte jeg kjøre 100 mil for å hente,med påfølgende kardanghavari. Lurer på om jeg kan utgiftsføre dette,som utgifter til inntekts ervervelse,tror jeg det heter.

Kan love dem at jeg skal klage. Men lurer egentlig på hvordan dem har funnet frem til navn og adresse på meg.  Suspect

Du og?!
Ser ut som de har henta admins her. Kanskje vi burde oppgradere hele hurven til admins for å fordele kostnadene neste år?  pirat 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

5 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 12:31

siden det er dagen det er.....
Bedre å registrere dette som et trossamfunn..alle bidrag er fradragsberettigede og man får statlig støtte...New bikes anyone?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 12:35

Selvangivelse!#"&0¤:¤("/ Kjøss mæ i ræva ..%#?"&.. forbanna dritt .¤#"%.. æ ska fan søkki ta å #"&0¤:¤("/=&?=# den første futen æ møte.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 12:45

KnutR

Admin
jhn skrev:Selvangivelse! Innst inni gammel-Erik så jævlig!  Kjøss mæ i ræva ..Faen.. forbanna dritt .Hæstkuk.. æ ska fan søkki ta å rævkjør den første futen æ møte.  

Nevnte jeg at vi har installert forumprogramvare som fungerer som motsatt sensur?  cheers 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

8 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 12:54

mekkern skrev:siden det er dagen det er.....
Bedre å registrere dette som et trossamfunn..alle bidrag er fradragsberettigede og man får statlig støtte...New bikes anyone?
Har du ført opp motorsyklene dine i signaturen  Question 

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 12:59

KnutR skrev:
jhn skrev:Selvangivelse! Innst inni gammel-Erik så jævlig!  Kjøss mæ i ræva ..Faen.. forbanna dritt .Hæstkuk.. æ ska fan søkki ta å rævkjør den første futen æ møte.  

Nevnte jeg at vi har installert forumprogramvare som fungerer som motsatt sensur?  cheers 
Ah, endelig en oversetter som fungerer  bounce bounce 

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 13:41

custom 95 skrev:
mekkern skrev:siden det er dagen det er.....
Har du ført opp motorsyklene dine i signaturen  Question 
Nei....blir vel "kjønns-lignet" da...?

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Skjønnslignet on Tir 1 Apr 2014 - 17:55

Hehe,jeg får være fornøyd med at oppimot 1℅ av medlemsmassen gikk på limpinnen  clown 

12 Re: Skjønnslignet on Fre 4 Apr 2014 - 21:11

KliffArne skrev:Hehe,jeg får være fornøyd med at oppimot 1℅ av medlemsmassen gikk på limpinnen  clown 

Ja, for minst en 1/2% av medlemsmassen var møkka opptatt av å pløye ned de Andalusiske alpene til flatmark på den tida og fikk ikke lest dette.
At vi ikke lyktes helt med nedpløyinga skyldes i alle fall ikke innsatsen eller blåmerkene, kanskje heller at en del av underlaget var på 7 på Mohs skala...?

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Skjønnslignet on Fre 4 Apr 2014 - 22:12

Da får vi telle med deg,også.Sammen med Haya.

Du kommer vel med bildebrev fra turen din snart?

14 Re: Skjønnslignet on Lør 5 Apr 2014 - 6:13

Lover billedbrev, har vært lite jeg har levert i bloggen min i det siste dessverre. Skal til Drammen nå og gjøre noe så deprimerende som å hente dieselloffen (stasjonsvogna) på verkstedet i dag, og så innom en av turkameratene og få utvekslet bilder fra turen  Wink 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Skjønnslignet