Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Gode kamerater er viktig!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Gode kamerater er viktig! on Fre 11 Apr 2014 - 0:28

http://www.nettavisen.no/na24/da-kameraten-sa-skrytevideo-i-220-km%20t-kontaktet-han-politiet/5188479.html

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Gode kamerater er viktig! on Fre 11 Apr 2014 - 3:20

Fradømmes førerkort "resten av livet" det blir feil - må være mulig å få det igjen etter 5år eller noe - han har jo ikke drept noen.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Gode kamerater er viktig! on Fre 11 Apr 2014 - 6:12

Lurer på om det er slik når man fradømmes det for livet av man mister det i 5 år, og så kan søke om å få det tilbake. Var litt hissig respons ja. Kjørt fort selvsagt, men det er jo ikke mye eller lenge vridning på rulla for å komme opp i 220 på en voksensykkel.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Gode kamerater er viktig! on Fre 11 Apr 2014 - 8:43

straffeutmåling som væpnet ran... heia Norge-dette er faktisk en forbrytelse uten offer(heller ingen har lidt tap eller tjent)-som gir 7måneder ubetinget fengsel?  jocolor 

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Gode kamerater er viktig! on Fre 11 Apr 2014 - 9:29

Nå er jo de to desidert værste forbrytelsene du kan gjøre i Norge skatteunndragelse og fortkjøring. Alt annet er jo underordnet, inkl barneovergrep. Sålenge politiet "får tatt én MC-jævel" så går det greit at naboen knuller småjentene i gata.

Når det er sagt, så synes jeg faktisk i dette tilfellet at straffeutmålingen var på sin plass. Å kjøre "villmann" på utrafikkerte veier alene om natten er én ting, men å rase villmann gjennom tettbygde strøk og i 50-60-soner synes jeg lite om.

Og ja, jeg er flink til å vri på rulla jeg også, men "heldigvis" så har jeg bare 400 meter til nærmeste 6-felts motorvei  Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Gode kamerater er viktig! on Fre 11 Apr 2014 - 10:10

Nå kommer det helt an på hvor han har kjørt, men på Askøy utover mot Herdla, spesielt det helt siste stykket, er det noen 60-soner som eg vil si det er helt udramatisk å kjøre i 100 i. Fotgjengere på ene siden med autovern mellom mot veien, og god sikt til andre siden om det kommer bil inn fra sida. Derimot om det er nede i "sentrum" på Askøy er det litt verre, enig i det. Men 7 mnd ubetinga.. Det er jo igrunn helt sprøtt, lengre enn et halvår.. Han blir vel ikke sittende så lenge, men uansett..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Vinterdekk til gode priser