Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Gangsperre- hva hjelper?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 8:28

Har fått alle gangsperrers mor ….. det er så jævlig at jeg ikke får sove og ikke kan gå….. hva gjør man? (ringte legen men de gadd ikke ta telleffen - og man kan vel ikke GÅ Til legevakten pga sånt)……

…er jo enbetennelse - og Ibux hjelper mot det - men sist jeg tok det fikk jeg magasår…

Noen forslag?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 10:27

Ta deg etpar cocnac og legg deg på soffan, det hjelper mot det meste  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 10:45

gi deg selv et par dager i ro -strekk musklene sakte en gang i mellom..
grunnen er jo "sprengte" muskelfibre som må repareres..

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 11:04

Cognac eller vodka som jeg foretrekker har vært vurdert - men det må jobbes - har nettopp vært på ferie…

Er antakelig litt bedre i morra - men helt jævlig idag - å ligge er vond - må ligge stille på ryggen og se rett opp - er bedre å sitte - og gå litt sakte innimellom så det ikke stivner helt.

Vurderer en ekspedisjon bort på apoteket - men da må jeg ta bilen - og det blir krøll å finne gratis p.plass etterpå….

….krisen i Ukraina blekner mot dette! What a Face 

…og dette burde kanskje vært skrevet i konspirasjonstråden - for det er klart noe skummelt må ha ført til dette.

Og har innkjøpt røyk til brodern som smøring slik at hans alltid klare og lite kjørte XX kan nytes i påsken - men tanken på å skræve over en sykkel nå er fjern…. et smertehevete uten like hadde vært resultatet.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 13:29

Har du drevet med idrett, siden du har havnet i dette uføret?  Shocked 

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 13:40

Gjest

Gjest
Er det kramper i beina du sliter med?. Da kan det hjelpe med inntak av magnesium.

7 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 14:01

ArcticTiger skrev:Har du drevet med idrett, siden du har havnet i dette uføret?  Shocked 
I såfall e det vel fortjent spør du mæ  Suspect 

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 14:29

jhn skrev:
ArcticTiger skrev:Har du drevet med idrett, siden du har havnet i dette uføret?  Shocked 

Ja må vel betegnes som det ….gikk (temmelig raskt) opp trappa til kontoret i 5.etg etter en 2ukers ferie med mye heisbruk…..

Har ikke krampe nå - har hatt noen tilløp i leggene om natta som også er jævlig vondt - man våkner ikke før krampa har satt seg skikkelig - må så opp og tråkke ned hælen igjen - inn i helvete vondt. Trodde det var væskemangel som førte til dette.

Strekken er mye verre nå så måtte gå til sengs + 4x500mg Paracet….

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 18:28

Haya99 skrev:
jhn skrev:

Ja må vel betegnes som det ….gikk (temmelig raskt) opp trappa til kontoret i 5.etg etter en 2ukers ferie med mye heisbruk…..

Har ikke krampe nå - har hatt noen tilløp i leggene om natta som også er jævlig vondt - man våkner ikke før krampa har satt seg skikkelig - må så opp og tråkke ned hælen igjen - inn i helvete vondt. Trodde det var væskemangel som førte til dette.

Strekken er mye verre nå så måtte gå til sengs + 4x500mg Paracet….

Nå synes vi FRYKTELIG synd på deg - det er vel medynk du er ute etter og så får du det ikke hjemme... Huff og Huff stakkars gamle krok der du sligger (sitter og ligger). Vær glad for at du har hele påska å komme deg på :) og start rolig med en lliten trappetur om morgenen og en om ettermiddagen og så øker du på - det gjør litt vont men så blir det bedre etter hvert.... stakkkkar Twisted Evil  lol! 

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 18:30

Må jo bare nevne det - at i ett perfekt samfunn hadde nok ikke dette skjedd!  confused  tror jeg

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 18:54

Også kan vi gå til første post "Hva hjelper mot gangsperre"
Svar: Ta heisen  clown

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Tir 15 Apr 2014 - 21:39

custom 95 skrev:Også kan vi gå til første post "Hva hjelper mot gangsperre"
Svar: Ta heisen  clown

Er ikke heis der ( da hadde jeg for faen tatt den) ….er ganske vant til den trappa men trolig stort forfall etter ferie uten trappegåing.

Er faen meg enda verre nå er såvidt man kommer seg på dass…. knasket en neve Paracet ..satser på å sove det av meg….

Men alså ingenting som hjelper? annet enn sprit ….

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Ons 16 Apr 2014 - 11:21

Regner med at folket venter i åndeløs spenning på oppdatering her…….

er noe bedre …. men å gå på butikken kan sammelignes med å gå tvers over Sydpolen uten gangsperre …

….men det værste er over …. så det kan tenkes at det blir årets første tur i påsken, men er ikke sikkert det blir mye henging inn, eller skræving for å få kneet i bakken i svingene foreløpig.

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Ons 16 Apr 2014 - 13:13

Gammelmanns-symptomer.

Du er moden for en GS,hayabussen din har for skarp knevinkel  afro 

15 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Ons 16 Apr 2014 - 13:48

KliffArne skrev:Gammelmanns-symptomer.

Du er moden for en GS,hayabussen din har for skarp knevinkel  afro 

håhå nei du ….. skulle det vært en i det segmenter så hadde nok Ducati blitt valget….

…har hatt lignende mange ganger i yngre alder - men ikke så ille -

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Ons 16 Apr 2014 - 19:24

Si fra når du vil selge det fothvilersettet ditt da, du får aldri føttene oppå der uansett.. Byr deg 250, du har jo hatt de et par år nå...

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Ons 16 Apr 2014 - 19:30

Voodoodoo skrev:Si fra når du vil selge det fothvilersettet ditt da, du får aldri føttene oppå der uansett.. Byr deg 250, du har jo hatt de et par år nå...

Hehe,ikke fint å slå en mann som ligge nede. 

Kanskje jeg skulle tilbydd han å bytte busa'en i GS'en,sånn at han får rullet seg en tur  clown 

18 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Ons 16 Apr 2014 - 23:06

De sitter jævlig høyt på Busan nå - må justeres litt ned….     men hva skal du med dem - du lager jo turbike ut av din?

Er fortsatt jævlig vondt å lee på beina - f.eks å legge seg på siden - går ikke enda-…..SATAN!!!

og han idioten som var i butikken for meg idag glemte det viktigste MEDISIN!

Men jeg har booka sykkel lør eller søndag…….hvis jeg kan lea på meg da…..

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Søn 20 Apr 2014 - 19:49

Survegutt!
Har akkurat revet av akilles (i Hellas) og fått den sydd sammen (igår).
Det er vondt, men smertestillende trenger jeg ikke.
Det som er vondt er at jeg ikke får kjørt B-Kingen før uti juni en gang!
Sad

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Gangsperre- hva hjelper? on Man 21 Apr 2014 - 6:55

Er kommet meg… ble sykkelkjøring lørdag og søndag - med overnatting på hytta til en kompis med biff-rødvin-øl og whiskey….

Men fikk da en bedre forståelse av hvorfor universell utforming er lurt….

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Gangsperre- hva hjelper?