Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vår-slepp for MC-venner i Andebu, Vestfold. LAURDAG 23 APRIL 2016.

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 8]

Våren er jo litt sein og kald her nord, så da er det fint å kunne ta seg en tur ned til Andebu og åpne mc-sessongen der.

Så da innviterer jeg MC-venner og (andre)  Anarkister til Vår-slepp og pølsefest i Håskenveien 1, Andebu Lørdag 26 april kl 11.
Det blir kaffe og kvikk-lunsj, pølser og cola, juging og en liten svingom på Vestfolds småveier  Very Happy

Edit: I 2015 blir Vårsleppet på Søndag 26 April, samme sted som tidligere Very Happy

Edit2: I 2016 blir Vårsleppet på Laurdag 23 April, samme sted og opplegg som tidligere Very Happy

Sist endret av ArcticTiger den Tir 2 Feb 2016 - 17:18, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil
Kommer! cheers 

Vis Medlemmets Profil
Regner med at jeg kommer også, det skal være barnedåp til et barnebarn på søndag men virker ikke som jeg har fått noen arbeidsoppgaver lørdag så regner med at jeg tar en tur. Prøver å dra til Notodden for å kjøre sammen med dag-zzr til Andebu.

Vis Medlemmets Profil
jepp, kommer  sunny 

Vis Medlemmets Profil
Hvis gangsperra har gitt seg er det ikke umulig….. grå 1100XX i såfall….

Vis Medlemmets Profil
Korr mange pølser får e,vesst e tjæm  geek  E ju jævli langt,da..

I Andebu er pølsene store, så en er nok for deg....

Kan ordne stallplass til deg og rudolf på fredan, slik at du slipper å starte så jævla tidlig- fra Karmøy?
Ellers er det litt på kanten å ha fremmøte kl 11 på en lørdag. Er vist ikke alle som er Bmennesker tydeligvis...

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:
KliffArne skrev:Korr mange pølser får e,vesst e tjæm  geek  E ju jævli langt,da..

I Andebu er pølsene store, så en er nok for deg....

Kan ordne stallplass til deg og rudolf på fredan, slik at du slipper å starte så jævla tidlig- fra Karmøy?
Ellers er det litt på kanten å ha fremmøte kl 11 på en lørdag. Er vist ikke alle som er Bmennesker tydeligvis...

Regner med det blir mat til alle  Very Happy  Og dag-zzzzzzzzzrrrrrr, bare kom når du våkner du  bounce 

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:Kan ordne stallplass til deg og rudolf på fredan, slik at du slipper å starte så jævla tidlig- fra Karmøy?

Rudolf og ZZR1400 i samme stallen,da? Det ville jo vært et syn for guder/haya  pirat 

Takker for tilbudet,men tviler på det blir noe. Har noe kursing på gang neste uke.

Men er jo meldt flott vær...

Vis Medlemmets Profil
Er i Amsterdam da, men kan ta en øl der nede og tenke på dere som koser dere med pølse og Kaffe  drunken 

Vis Medlemmets Profil
custom 95 skrev:Er i Amsterdam da, men kan ta en øl der nede og tenke på dere som koser dere med pølse og Kaffe  drunken 

Du får gjøre det Custom, men pass på så du ikke får i deg for mye "gulrot"kake da  Shocked 

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
custom 95 skrev:Er i Amsterdam da, men kan ta en øl der nede og tenke på dere som koser dere med pølse og Kaffe  drunken 

Du får gjøre det Custom, men pass på så du ikke får i deg for mye "gulrot"kake da  Shocked 
Jeg skal styre unna alle slags grønnsaker  alien 

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Planla å dra innom idag …men det er jo neste uke….

Bare en liten reminder for deg Haya: Det er NÅ lørdag førstkommende, sånn ca fra i 11.00-tida  cheers 

Og Velkommen ønsker jeg dere andre og  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
Haya99 skrev:Planla å dra innom idag …men det er jo neste uke….

Bare en liten reminder for deg Haya: Det er NÅ lørdag førstkommende, sånn ca fra i 11.00-tida  cheers 

Og Velkommen ønsker jeg dere andre og  Very Happy 

Gjorde et forsøk på å få tilgang på Busan ….men nei gitt….men har booka XXn ….må vel blote noe rødvin denne gang...

Vis Medlemmets Profil
Ser ut som det blir rimelig fullt i annebua i helga, så dere som skal dit får ha en fin dag.  sunny 
Hadde ikke annebua ligget så langt unna elgstua hadde jeg nok dukket opp jeg å,
men får håpe det blir mulighet ved en annen anledning.
Lykke til Arctic.  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil
Vurderte en stund å ta turen,men det blir litt langt.Og så har jeg en jobb å gjøre før jeg kan ta av sted.Igårkveld fikk jeg de nye kallosjene til Rudolf:

Dekka som sitter på nå er overmodne.

Kos dere i solveggen og etter veiene

Elgstua Elverum? Det er jo akkurat passe tur - fartsettappe til Kongsvinger - via Setskog - og på skrå til Moss - kaffe på ferga - og en liten svipp opp til Andedammen.

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:Vurderte en stund å ta turen,men det blir litt langt.Og så har jeg en jobb å gjøre før jeg kan ta av sted.Igårkveld fikk jeg de nye kallosjene til Rudolf:

Har du montert støttehjul foran - sikkert lurt det…. og hele dagen på å skifte - opp kl.5 og i Andebu til 11-12 …. er jo meldt knallvær.

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
Svein2 skrev:Ser ut som det blir rimelig fullt i annebua i helga, så dere som skal dit får ha en fin dag.  sunny 

Elgstua Elverum? Det er jo akkurat passe tur - fartsettappe til Kongsvinger - via Setskog - og på skrå til Moss - kaffe på ferga - og en liten svipp opp til Andedammen.

Det hadde vært en finfin tur i sommervarmen. Desverre har jeg fått ett kranglete kne
og fått så sterke smertestillende av kudoktor`n at jeg har ikke så mye ut i traffikken å gjøre.
Tørr knapt å møte meg sjøl i døra.  drunken 

Vis Medlemmets Profil
vi (kompis og mulig guttungen)reiser fra Shell 7/11 Rundtom i Drammen kl 10:00  bounce 

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
KliffArne skrev:Vurderte en stund å ta turen,men det blir litt langt.Og så har jeg en jobb å gjøre før jeg kan ta av sted.Igårkveld fikk jeg de nye kallosjene til Rudolf:

Har du montert støttehjul foran - sikkert lurt det…. og hele dagen på å skifte - opp kl.5 og i Andebu til 11-12 …. er jo meldt knallvær.

Tenkte omtrent det samme. Men jeg trur han vurderer "tvilling" bak. Med all lasten han drasser rundt på og egenvekt ???? Kan bli litt keitete i svingene, men kjører man BMW er vel lengden på turen det viktigste---- rendeer

Vis Medlemmets Profil
Hehe,så morsomme vi er  clown  Skal man helt til Andeby,så bør man vel ha et reservedekk med seg?

Kalossjene er kommet på,og nye bremseklosser over det hele. Hadde du sagt at du hadde bursdag med masse kaker idag,så hadde jeg kanskje slått til på tilbudet om stallplass.

Vis Medlemmets Profil
kaputt batteri her, får ikke start før batteriet er ladet et par timers tid.
Så da må jeg dessverre avlyse turen idag, jeg rekker det ikke.  Sad 

Ikke drar jeg på tur med dårlig batteri heller, det er ikke noe lett jobb å dytte igang en RC8R.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 8]

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next