Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vår-slepp for MC-venner i Andebu, Vestfold. LAURDAG 23 APRIL 2016.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 8]

MTS1200 skrev:Da er det en nydelig dag, snart gjøre seg klar for Andebu tur. Tenke toppboks eller ikke hm. sunny

Trudde toppboks var inngangsbilletten til hele arrangementet

Vis Medlemmets Profil
Takk for sammenkomsten i dag, jeg datt av selve turkjøringa.
Dels fordi jeg måtte hjem i vettug tid og dels fordi jeg venta på at mekker'n skulle få start på kjerra si.

Når vi endelig kom i gang var vi relativt langt bak og måtte sette opp et forrykende tempo. Mekker'n dro opp farta såpass at sykkelen gikk i "self destruction mode" med det resultat at det kom sprettende skruer og muttere og til slutt et speil affraid

Da stoppa mekker'n, jeg tok 304 til hvarnes og skar over vindfjell og hjem. Hvor mekker'n ble av og hvor mange deler han mistet vites ei.

Fikk dog testa at allt var ok på sykkelen så går neste tur til Hjortneskaia Tirsdag morgen

Vis Medlemmets Profil
Hjemme igjen etter en fin dag i Andebu. Traff mye hyggelige folk og fikk dekksparka litt. Reiste hjem før fellesturen var over da jeg har litt jobb idag også.

Takk til Arctic og frue. cheers

Vis Medlemmets Profil
Først og fremst vil jeg takke for et flott arrangement.
Stor takk til AT og frue.

Voodoodoo:De andre hadde tatt av ikke langt unna starten så det hadde ikke hjulpet med "warpspeed" heller.
Har ikke funnet noe annet enn speilen(med innmat) som selvdestruerte...
jeg returnerte til AT og ventet på tilbakekomsten...

Ducatien var spennende... kjenner det lugger i lommeboka...

Vis Medlemmets Profil
Stor takk til kona hans og Arctic Tiger cheers
Det var kjempekoselig å få være sammen med dere. Og alle de andre og.
Pølser er det gladeste jeg er i på denna jorda som finns, og til og med varmet i en ellektrisk TÅPPBÅKS affraid , DÆVEN, kan det bli bedre. Rå løk hadde de til og med laga i stand.
Og efter pølsene var ble det servert en urmerket TÅPPBÅKSKAKE som sto til nittenåenhall i både smak, stil og utførelse.
En fantastisk fin dag, Litt over marginene for en av oss, men vi håper det går bra.

Hadde en fin tur hjemover sammen med BMWilly. (vervekampanjen ved hvert stopp)

Teknisk høydepunkt: Ducati 1200 Multistressa... Shocked ..DRIT OG DRA ! Men artig var den..

Vis Medlemmets Profil
Takk til AT og AG for god servering. Kom desverre litt seint ned, men det er jo ikke noe nytt! Hyggelig med så godt fremmøte og ekstra hyggelig å treffe "nye" fjes.
En stor takk til Gelias for eksemplarisk veivalg og som kjentmann.
Ble en litt brå avslutning på turen, for flere av oss. Men det er slikt som skjer.

Takk til dere alle. Godt at sesongen er åpnet Very Happy
DRIT OG DRA - til uhell og dårlig veier affraid

Vis Medlemmets Profil
Stor takk til både vertskap og selskap fra meg og.
Hyggelig å treffe dere alle sammen.

Første gang for min del, men ikke siste...

Vis Medlemmets Profil
Tusen takk Hr og Fru AT for et kjempehyggelig treff!
Kaffe, pølser og ikke minst eplekaken smakte kjempegodt.

Vis Medlemmets Profil
Tusen takk for trivelig dag og lag til alle, spesielt til det eminente vertskap AT med frue. Førstereis på Andebu så jeg plukka av tåppbåksen for å væra på den sikre sia. Palma er forresten en reser på verving.

Vis Medlemmets Profil
Får henge meg på jeg også, for meg er Andebu treffet blitt, nå starter sesongen. Very Happy

Takk til AT med frue, og veldig hyggelig å treffe nye forumister både herfra og fra den andre siden. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Jepp, takk til AT og frue for et fint arrangement. Bra veivalg på turen var det også Very Happy

Vis Medlemmets Profil
BMWilly skrev:Tusen takk for trivelig dag og lag til alle, spesielt til det eminente vertskap AT med frue. Førstereis  på Andebu så jeg plukka av tåppbåksen for å væra på den sikre sia. Palma er forresten en reser på verving.

"Palma rødmer lett og pirker i grusen med skotuppa". Bra at du har kommet "hjem" BMWilly, velkommen til Forumet cheers Og bra du kom deg vel hjem oppover Væstsia :)

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:Takk til AT og AG for god servering. Kom desverre litt seint ned, men det er jo ikke noe nytt! Hyggelig med så godt fremmøte og ekstra hyggelig å treffe "nye" fjes.
Ble en litt brå avslutning på turen, for flere av oss. Men det er slikt som skjer.

Hva er dette for slags kryptisk innlegg? Har det skjedd noe What a Face

BMWilly skrev:Tusen takk for trivelig dag og lag til alle, spesielt til det eminente vertskap AT med frue. Førstereis  på Andebu så jeg plukka av tåppbåksen for å væra på den sikre sia. Palma er forresten en reser på verving.

"Palma rødmer lett og pirker i grusen med skotuppa". Bra at du har kommet "hjem" BMWilly, velkommen til Forumet cheers Og bra du kom deg vel hjem oppover Væstsia :)

Enda en BMW her inne, velkommen til Willy. Hvilken BMW snakker vi om? Håper det ikke er en GS, for da skremmer vi Haya bort.

Stor takk til AT og frue.

Voodoodoo:De andre hadde tatt av ikke langt unna starten så det hadde ikke hjulpet med "warpspeed" heller.
Har ikke funnet noe annet enn speilen(med innmat) som selvdestruerte...
jeg returnerte til AT og ventet på tilbakekomsten...

Ducatien var spennende... kjenner det lugger i lommeboka...

Godt å høre at det fremdeles var igjen nok deler til å sikre fremdriften. Jeg holdt meg klokelig unna slik nymotens drititaliener. Hadde bare endt opp med å mislike egen sykkel og ønsket meg en ny en jeg ikke har penger til..
Pølsene smakte fortreffelig og det var mye fine folk samlet.

Når det gjelder Haya Kliffy så er det vel neppe noe håp om at han skal begynne å rulle på karbpngrisen sin. Den har vel mer eller mindre stått parkert siden 2009??
La han å gruvetrollet holde seg til konspirasjonsteorier og politikk..

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:
dag-zzr skrev:Takk til AT og AG for god servering. Kom desverre litt seint ned, men det er jo ikke noe nytt! Hyggelig med så godt fremmøte og ekstra hyggelig å treffe "nye" fjes.

Ja, det ble en velt i lav fart på turen. Han falt i asfalten med skulderen først og sånt gjør veldig vondt.
Vondt nok til at det ble sendt bud etter ambulanse som kjørte ham til sykehus for en sjekk.
AT ordnet med henting av sykkel i varebil.

Vis Medlemmets Profil
pelsen skrev:
KliffArne skrev:

Ja, det ble en velt i lav fart på turen. Han falt i asfalten med skulderen først og sånt gjør veldig vondt.
Vondt nok til at det ble sendt bud etter ambulanse som kjørte ham til sykehus for en sjekk.
AT ordnet med henting av sykkel i varebil.

Javel,ikke værre. Litt vondt i ei skulder er jo til å leve med. Kjedelig læll.

Minner litt om guttungen da han velta på crossbanen midt i en sving. Jeg spurte om han hadde for mye fart,hvorpå han svarer:" Nei, jeg hadde for lite fart" alien

Lissom blitt Vår-starteren dette, så nå er det ingen vei tilbake.
Vi er hekta, neste år kommer vi tilbake. Så får vi bare håpe det er folk der Laughing

Vis Medlemmets Profil
Heisann! Da har jeg kommet meg hjem, omsider!
Vil bare få lov å takk dere alle sammen for hjelp, omtanke og oppmuntrende ord i forbindelse med mitt ufrivillige, med dåg ganske klønete uhell i går.
Er veldig glad at jeg tok turen via sykehuset i Tønsberg, da det viste seg at jeg hadde
diagnosen: Skuldra ut av ledd(fremover), med fraktur, og i tillegg et jævlig hovent lår/kne. Ja, og så en ganske såra stolthet da... pig
Måtte i full narkose for at de skulle klare å få skuldra på plass igjen.
Og igjen, takk for fårståelsesfulle ord og oppmuntringer!
Tror nok jeg gir MC-livet en sjans til snart, men må ærlig innrømme at jeg nok har tenkt litt på hvor myke trafikanter vi egentlig er...

Ja, og så må jeg jo ikke glemme å takke AT med frue får en veldig koselig dag fram til fadesen! Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Twinmannen skrev:Heisann! Da har jeg kommet meg hjem, omsider!
Vil bare få lov å takk dere alle sammen for hjelp, omtanke og oppmuntrende ord i forbindelse med mitt ufrivillige, med dåg ganske klønete uhell i går.
Er veldig glad at jeg tok turen via sykehuset i Tønsberg, da det viste seg at jeg hadde
diagnosen: Skuldra ut av ledd(fremover), med fraktur, og i tillegg et jævlig hovent lår/kne. Ja, og så en ganske såra stolthet da... pig
Tror nok jeg gir MC-livet en sjans til snart, men må ærlig innrømme at jeg nok har tenkt litt på hvor myke trafikanter vi egentlig er...

Ja, og så må jeg jo ikke glemme å takke AT med frue får en veldig koselig dag fram til fadesen! Very Happy

Så bra å høre fra deg igjen, synd at du måtte i bakken, men bra at du har fått alt på plass igjen og stoltheten din er ikke noe å tenke på, er mange MC'ister som har vært i bakken. Slapp av og få skuldra bra igjen så får du vurdere om du skal ta opp igjen MC hobbyen. God bedring i allefall. Sad Shocked Cool

Vis Medlemmets Profil

Da gikk det jo ganske bra da. Narkosen var sikkert bare for at de skulle få litt arbeidsro  Very Happy
Jeg har vært i bakken slik et par ganger, man bare tilpasser stoltheten litt så går det også fint Cool

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:

Så bra å høre fra deg igjen, synd at du måtte i bakken, men bra at du har fått alt på plass igjen og stoltheten din er ikke noe å tenke på, er mange MC'ister som har vært i bakken. Slapp av og få skuldra bra igjen så får du vurdere om du skal ta opp igjen MC hobbyen. God bedring i allefall. Sad  Shocked  Cool
Takk for det! Very Happy

Vis Medlemmets Profil
pelsen skrev:Da gikk det jo ganske bra da. Narkosen var sikkert bare for at de skulle få litt arbeidsro  Very Happy
Jeg har vært i bakken slik et par ganger, man bare tilpasser stoltheten litt så går det også fint Cool
Jo takk, den er allerede stilt ned en del hakk! Razz

Vis Medlemmets Profil
@Twinmannen

Selfølgelig må du gi mc livet en ny sjanse. Og ditt uhell var ikke klønete.. helt etter boka. Litt ufrivillig fikk vi testet beredskapen på 113 og vår egne reaksjoner ved et uhell. Synest begge klarte seg bra..
Og selvfølgelig god bedring til deg cheers  Sykkelen klarte seg vel også bra, så den er vel snart på veien igjenn, sammen med deg? sunny

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:@Twinmannen

Selfølgelig må du gi mc livet en ny sjanse. Og ditt uhell var ikke klønete.. helt etter boka. Litt ufrivillig fikk vi testet beredskapen på 113 og vår egne reaksjoner ved et uhell. Synest begge klarte seg bra..
Og selvfølgelig god bedring til deg cheers  Sykkelen klarte seg vel også bra, så den er vel snart på veien igjenn, sammen med deg? sunny
Tusen takk Dag! Joda, har trua på at vi snart er på veien, både Lille Grønne og meg!
Men man undres jo litt på om en sykkel med ABS hadde vært smartere(og vesentlig dyrere) Very Happy

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next