Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vår-slepp for MC-venner i Andebu, Vestfold. LAURDAG 23 APRIL 2016.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 7 av 8]

KliffArne skrev:
Okda skrev:
KliffArne skrev:
Palma skrev:
KliffArne skrev:
mekkern skrev:.

Fått noen henvendelse fra Statens vegvesen om den selvdestruerende trafikkfarlige dødsmaskinen?clown lol!

Har ikke hørt noe fra dem, nei. Var forresten en smart måte å holde busa'en bak deg, strø småspiker fremfor hjula på han Twisted Evil
Tips til vestlandsGP ? Suspect

Nå må vi ikke gi Haya noen ideer til skittent spill Suspect

Denne planen forutsetter jo at han ligger forran ett øyeblikk. Det er vel ikke helt sikkert at han kommer i den posisjonen noen gang....

Du følger ikke skikkelig med, Haya skal ligge foran hele tiden. Jeg skal bare henge på som en klegg
Aha! Du skal ta en Northug på'n!
Nei, faen! Det er vel ingen her inne som vet hvem Petter Noethug er... rabbit

Vis Medlemmets Profil
Nortug, det er vel han fyllekjørern som slapp så billig fra det ? Selv om han tottalvraka bilen og skada kompisen, som han forlot da han stakk av fra åstedet, og prøvde å juge seg fra hele greia da pollti tok han Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Nortug, det er vel han fyllekjørern som slapp så billig fra det ? Selv om han tottalvraka bilen og skada kompisen, som han forlot da han stakk av fra åstedet, og prøvde å juge seg fra hele greia da pollti tok han Rolling Eyes

...nei han som tok 4 gull i VM i Falun....

....og klegg - sist jeg så en ble den temmelig flat.

Vis Medlemmets Profil
Twinmannen skrev:
KliffArne skrev:
Okda skrev:
KliffArne skrev:
Palma skrev:
KliffArne skrev:
mekkern skrev:.

Fått noen henvendelse fra Statens vegvesen om den selvdestruerende trafikkfarlige dødsmaskinen?clown lol!

Har ikke hørt noe fra dem, nei. Var forresten en smart måte å holde busa'en bak deg, strø småspiker fremfor hjula på han Twisted Evil
Tips til vestlandsGP ? Suspect

Nå må vi ikke gi Haya noen ideer til skittent spill Suspect

Denne planen forutsetter jo at han ligger forran ett øyeblikk. Det er vel ikke helt sikkert at han kommer i den posisjonen noen gang....

Du følger ikke skikkelig med, Haya skal ligge foran hele tiden. Jeg skal bare henge på som en klegg
Aha! Du skal ta en Northug på'n!
Nei, faen! Det er vel ingen her inne som vet hvem Petter Noethug er... rabbit
Sprettende mutre og flaksende speil er en taktikk Rudolf Blodstrupmoen verdig men det gikk veldig greit å unngå. Det må vel være bedre å Få lagt en slange fra veivhusutluftinga inn i innsuget for å tåkelegge den bak... Men dere skal Haien på tur, har han kjøpt seg sykkel? For det er vel ikke karbpngrisen som går???

Vis Medlemmets Profil
Voodoodoo skrev:.  Men dere skal Haien på tur, har han kjøpt seg sykkel? For det er vel ikke karbpngrisen som går???

Han innbiller seg at han skal kjøre fra meg fra Røldal til Sauda, tror han tenkte å bruke busa'en monkey

Det blir vel "no show" denne gangen òg afro

Samme sted som tidligere, på LAURDAG 23 APRIL -16 ca i 11-tida eller noe sånnt cheers

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Tradisjonen tro blir det Vårslepp for MC-venner  og Pølse- og Kake-treff med tilhørende Laus-prat og Dekk-sparking i Andebua i år og Very Happy
Samme sted som tidligere, på LAURDAG 23 APRIL -16  ca i 11-tida eller noe sånnt cheers

Lausprat Suspect  ???? Er det ikke lov å ljuge noe?? affraid affraid

Resten blir kjempebra cheers

Vis Medlemmets Profil
Du vet vel at slike turer er i lengste laget for meg,så jeg får vel la skravla gå en "ainnainn stainn " som mitt barnebarn Oliver på to år ville sagt.... king

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Tradisjonen tro blir det Vårslepp for MC-venner  og Pølse- og Kake-treff med tilhørende Laus-prat og Dekk-sparking i Andebua i år og Very Happy
Samme sted som tidligere, på LAURDAG 23 APRIL -16  ca i 11-tida eller noe sånnt cheers

Nå må du ikke glemme at du har lovet meg 3, jeg gjentar, 3 pølser, hehe.
Kommer en tur jeg med et eller annet på 2 hjul Cool

Vis Medlemmets Profil
Bromm skrev:

Du må følge med i timen Bromm, jeg lovet deg jo "minst 3 pølser" Very Happy Velkommen skal du være cheers

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
Bromm skrev:

Du må følge med i timen Bromm, jeg lovet deg jo "minst 3 pølser" Very Happy  Velkommen skal du være cheers

cheers

Vis Medlemmets Profil
Bromm skrev:

---3 pølser er ikke rart---har vært borti de som har tatt 5 samtidig....på tvers...da de beit til viftet de som fuglevinger fra munnvikene deres.... bounce

...men det er lenge,lenge siden... Suspect

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:
Voodoodoo skrev:.  Men dere skal Haien på tur, har han kjøpt seg sykkel? For det er vel ikke karbpngrisen som går???

Han innbiller seg at han skal kjøre fra meg fra Røldal til Sauda, tror han tenkte å bruke busa'en monkey

Er ikke deler av denne veien stengt nå da? kjørte Suldal - Røldal på torsdag og det var noe av veien jeg ikke kjente igjen når de viste den i går....

Vis Medlemmets Profil
Men hvor er denne Andebua, mon tro? Question

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:

Dette er nok bare en avledningsmanøver og posisjonering. Han kommer til å stille med nyinnkjøpt GS med toppboks bounce

Vis Medlemmets Profil
Er det her, Tiger? Er det? Hæ? Hæ? HÆ?! Razz  Razz  Razz

https://goo.gl/maps/CSLSGbEZaAP2

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Er det her, Tiger? Er det? Hæ? Hæ? HÆ?! Razz  Razz  Razz

Jepp, og man kan se folk og mopeder på gårdsplassen fra veien.

Vis Medlemmets Profil
Takk, pelsen! Skal du nedover? Og hva kjører du evt?

Vis Medlemmets Profil
...og en kan se en to-meters staka fra Narvik med skjegg,engang importert som drivtømmer helt fra hofvudstaten !! confused

Lykke til !!!

og AT , er du på disse kanter i sammar så gi gjerne lyd fra deg Laughing .. Shocked

Vis Medlemmets Profil
og ta gjerne kontakt noen av dere andre,også geek afro afro

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Takk, pelsen! Skal du nedover? Og hva kjører du evt?
Har tenkt meg nedover ja, med F1. Fikk testet den på rolig turkjøring igår, og det funket fint.  sunny
Antakelig blir vi to stk som drar, men vi har ikke avtalt tid og møtested ennå.

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Er det her, Tiger? Er det? Hæ? Hæ? HÆ?! Razz  Razz  Razz

Beklager tregheten Mortiz, jeg har vært en tur hos Regnskapsførern nå på formiddagen Shocked

Joa, stemmer , det er der du linka! Velkommen skal du (og dere Pelsen!), og andre MC-venner være, med eller uten Top-Boxer Shocked .
Jeg er nå der hele tida, men regner med "oppmøte" fra sånn ca i 11-tida og utover Very Happy

Program:

Det blir Gennerellt Lausprat og Kvalifisert Dekksparking, jeg serverer Pølse med Lauk og lompe og koker kaffe, BusaTrond har med Kake i 52-liters Topp-Båkksen sin, Ojda serverer Cokka til pølsene, og som om ikke det var nok så har Palma med SnøggDuggurd i Verktøikista si.
Så guider Gielas oss en liten runde på Vestfolds småveier etterhvert.

Så det eneste dere trenger, er å være litt sultne og kafffe-tørste, og det eneste dere trenger å ha med, er Godt Hummør cheers

Ønsker dere god tur, og vel møtt Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Takk Tiger, da skal jeg se om jeg har noe som er kjørbart på lørdag. Uten tåppbåkks. pirat

Har du forrsten fått den nye maskinen da? Om ikke, blir den klar til lørdag?

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Takk Tiger, da skal jeg se om jeg har noe som er kjørbart på lørdag. Uten tåppbåkks. pirat

Har du forrsten fått den nye maskinen da? Om ikke, blir den klar til lørdag?

Ja, avtalen er at jeg får den på Fredag bounce cheers

Vis Medlemmets Profil
Herlig, det blir bra! Så ny og ren at det er vondt å bruke den... rabbit

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 7 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next