Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vår-slepp for MC-venner i Andebu, Vestfold. LAURDAG 29 APRIL 2017. (se side 8)

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 8 av 8]

Det er meldt opphold på lørdag, litt sol, men man bør kle seg godt. Temperaturen er anslått til 3-8 grader.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
mortal skrev:Er det her, Tiger? Er det? Hæ? Hæ? HÆ?! Razz  Razz  Razz

https://goo.gl/maps/CSLSGbEZaAP2

Beklager tregheten Mortiz, jeg har vært en tur hos Regnskapsførern nå på formiddagen Shocked

Joa, stemmer , det er der du linka! Velkommen skal du (og dere Pelsen!), og andre MC-venner være, med eller uten Top-Boxer Shocked .
Jeg er nå der hele tida, men regner med "oppmøte" fra sånn ca i 11-tida og utover Very Happy

Program:

Det blir Gennerellt Lausprat og Kvalifisert Dekksparking, jeg serverer Pølse med Lauk og lompe og koker kaffe, BusaTrond har med Kake i 52-liters Topp-Båkksen sin, Ojda serverer Cokka til pølsene, og som om ikke det var nok så har Palma  med SnøggDuggurd i Verktøikista si.
Så guider Gielas oss en liten runde på Vestfolds småveier etterhvert.

Så det eneste dere trenger, er å være litt sultne og kafffe-tørste, og det eneste dere trenger å ha med, er Godt Hummør cheers

Ønsker dere god tur, og vel møtt Very Happy

Jeg fikk mail fra Regnskapsførern idag, det var brukbare nyheter Very Happy Så da kan vi ha Pølsefest med god samvittighet cheers

Vis Medlemmets Profil
intrudergubbe skrev:...og en kan se en to-meters staka fra Narvik med skjegg,engang importert som drivtømmer helt fra hofvudstaten !! confused

Lykke til !!!

og AT , er du på disse kanter i sammar så gi gjerne lyd fra deg Laughing .. Shocked

...Ovenstående kan misforstås som så mye annet....jeg presiserer at det er ment som en spøk.... alien
i mårå dræg je forresten til Seven Seas for hælja.... Idea

Vis Medlemmets Profil
Ja,nå blir det snart konkurranse for Trump...for nå er Narviktigern på plass... cherry santa

Vis Medlemmets Profil
Blir det invitert til vår-slepp i år da, Tiger?

Vis Medlemmets Profil
Ja det er tanken det Very Happy  Laurdag 29 april -17, samme sted som før. Jeg har ikke fått somlet meg til å lage tråd om detta ennå, får skjærpe meg Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil
Det eneste Vår-tegn her nord er at Sola, som jo er tilbake etter Mørketiden:shock: , glimrer med sitt fravær pga stadige, tette snøbyger fra nord-vest. Og snør det ikke, så er det i allfall Gråvær:roll:

Vell, da må man kikke på Kallendern, og den sier at det går med storm-skritt mot "Vårslepp for MC-venner"
I år blir det LAURDAG 29 APRIL. Oppmøte sånn i 11-tida. Stedet er det samme som før, Første hus i Håskenveien, Andebu, Vestfold.

Programmet blir det samma som tidligere år: Juging, Dekksparking, Pølse-spising, Kake-spising og Kaffe- og Kola-drekking.
Og er vi heldige, så guider Gielas oss på en tur på de lokale back-roads etterpå

Jeg ordner med Pølser m/Lauk og Lompe, og koker kaffe til den store gull-medalje:D
Så håper jeg (satser på) at Ojda, BusaTrond og Palma ordner med litt Munn-godt til Kaffen

Så da ønsker jeg Dere Velkommen til Vårslepp i Andebu Very Happy cheers

Vis Medlemmets Profil
Fantastisk! Har vel blitt tradisjon det her nå. Cool
Skal se om jeg kommer innom en tur da.

Vis Medlemmets Profil
Takker for innbydelsen. Litt langt å kjøre for en pølse-snabb, så det blir nok ikke i år heller.

...det var da voldsomt til negativitet - en pølsesnabb ??? ....her er det gode venner - fine sykler -og en liten tur i omegn.... og er turen så kjedelig på GSen at det er et ork også - trodde greia var at det er så fint å kjøre at man gladelig kjører over fjellet for en pølsesnabb....makan!!!

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
KliffArne skrev:Takker for innbydelsen. Litt langt å kjøre for en pølse-snabb, så det blir nok ikke i år heller.

...det var da voldsomt til negativitet - en pølsesnabb ???  ....her er det gode venner - fine sykler -og en liten tur i omegn....   og er turen så kjedelig på GSen at det er et ork også - trodde greia var at det er så fint å kjøre at man gladelig kjører over fjellet for en pølsesnabb....makan!!!
Hmm, det kan muligvis ha sammenheng med at Kliffer'n har gjort (midlertidig) Finnmarking av seg, så det blir nok mer enn ett fjell å krysse Wink

Vis Medlemmets Profil
bikeridr skrev:
Haya99 skrev:
KliffArne skrev:Takker for innbydelsen. Litt langt å kjøre for en pølse-snabb, så det blir nok ikke i år heller.

...det var da voldsomt til negativitet - en pølsesnabb ???  ....her er det gode venner - fine sykler -og en liten tur i omegn....   og er turen så kjedelig på GSen at det er et ork også - trodde greia var at det er så fint å kjøre at man gladelig kjører over fjellet for en pølsesnabb....makan!!!
Hmm, det kan muligvis ha sammenheng med at Kliffer'n har gjort (midlertidig) Finnmarking av seg, så det blir nok mer enn ett fjell å krysse Wink

Kanskje en mur også hvis ryktene er sanne Razz

Vis Medlemmets Profil
Det nærmer seg. Syns dere som bor i nærheten må vise ansvar og møte opp. Jævlige værmeldinger for langveisfarende santa

Det er ikke det beste været meldt nei...
Men vi har som regel nogenlunde flax...
fikk en snøbyge på vei hjem i fjor...

SÅ jeg satser på å møte opp som "standard". sunny

Vis Medlemmets Profil
Sola skinner, moppa er nypolert, tanken er full og jeg er på jobb Mad .Grrrr. God tur gutta Very Happy

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 8 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8