Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vår-slepp for MC-venner i Andebu, Vestfold. LAURDAG 23 APRIL 2016.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 8]

Som vanlig veldig hyggelig når så mange hyggelige kara (å jinte) møtes på TigerTunet i Andeby :thumleft
Takk for en vellykket treff ArcticTiger å takk for god
guiding på flotte veier Gielas :prop:
Har da forøvrig plantet hekken godt i godstolen, og funnet fram en Mariestad

Vis Medlemmets Profil
ojda skrev:Som vanlig veldig hyggelig når så mange hyggelige kara (å jinte) møtes på TigerTunet i Andeby :thumleft
Takk for en vellykket treff ArcticTiger å takk for god
guiding på flotte veier Gielas :prop:
Har da forøvrig plantet hekken godt i godstolen, og funnet fram en Mariestad

Tror vi må døpe om tunet i Andebu til MultiTunet, Tigern er jo igjen i Narvik og han har jo en Multistrada i Andebu.  Laughing

Vis Medlemmets Profil
Å det går nok dypere en som så Twisted Evil
TigerTunet speiler på den hyggelige eieren av tunet, nemllig ArcticTIGER Cool

Vis Medlemmets Profil
Her er en liten video fra dagens mønstring.

Vis Medlemmets Profil
Takk til AT fordi du ordner denne "vår" sammenkomsten. Det er alltid hyggelig å teffe med motorsykkelister som otrent akkurat har kommet ut av vinterdvale.
I år der det vel over 20 stykker +?

Her er det kanskje noen som har parkert litt feil ??

To av deltakerne.
Joo. studerer kameraet til Tagesk før det blir tatt et bilde av pølsa. Nå blir det sikkert også pølse med lompe på menyen i Toskana? I tillegg til pittsa.

Etter bespisning og kaffi var det klart for en fellestur. Rundtur med stopp på Vindfjell. Var litt treg i starten, så da ble det kun jeg som kjørte korrekt vei til Vindfjel  Very Happy 

Vel tilbake i Andebu etter turen. En sliten BMW etter å ha ledet kortesjen trygt og godt. Føreren var desverre ikke tilstede da bilde ble tatt.

Man skal være forsiktig med å fremheve enkeltpersoner i sosiale sammenheng. Hvertfall når det er negativt....

Derfor skal jeg forbigå i stillhet at Haya99 IKKE skjønner seg på MC... Velger heller å vise et bilde av dama til Erling. Lettkledd, blid og lydig.. Her har andre damer mye å lære.

Tengte jeg skulle gardere meg litt på hjemturen. Valgte å slå følge med BusaTrond og Ojda. Til min store glede. DET ER IKKE BARE JEG SOM SVINGER FEIL. bounce 

En liten stopp i Hvittinfoss. Trygt parkert mellom to Tigre..  Embarassed

Vis Medlemmets Profil
 What a Face Tigeren er jo en fin motorsykkel

Vis Medlemmets Profil
Dag: Men vi er enige om TYPEN sykler ….. de skal gå fort og ha masse gamp….. albino 

Ellers så snakket jeg med Netland hos Suzuki seinere på dagen og lurte på om ikke Erling Sande skulle ha banedag som i 2010 - men det skulle det ikke - var ikke noe poeng når det bare gikk i Adventure-sykler for tida.

Det kunne man jo se på treffet - 4 stk GS og en drøss Tigere…. + endel andre.

Vis Medlemmets Profil
Hvor mange er egentlig "en drøss"  Question  Jeg tror jeg så 3 Tigere jeg  Wink 
Her er i allefalll etpar bilder til fra treffet.

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:Her er en liten video fra dagens mønstring.

Hadde du vondt i ryggen,ser ut som du gikk på skjeiva  clown 

Sjekk alderen på de som var der. Det forklarer det meste.. Synd du ikke kunne komme kliff. Du hadde dratt ned gjennomsnittet.  albino 
Hadde ordnet parkering på notodden ved siden av en "babykawa"(600), så ikke rudolf skulle føle seg liten. Kanskje en annen gang?

@ ojda
Godt å ha deg med på tur. Da blir det tatt bilder under kjøring.

Vis Medlemmets Profil
@ ojda

Hyggelig å bidra med vinglekjøring og påfølgende portrettering  Shocked 

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:Sjekk alderen på de som var der. Det forklarer det meste.. Synd du ikke kunne komme kliff. Du hadde dratt ned gjennomsnittet.  albino 
Hadde ordnet parkering på notodden ved siden av en "babykawa"(600), så ikke rudolf skulle føle seg liten. Kanskje en annen gang?

Ja,ser det kunne hjulpet for snittalderen om jeg hadde dukket opp,men det ble ikke sånn.Litt i lengste laget for en pølsesnabb.

Rudolf hadde sikkert likt å overnattet med en Kawa-babe  santa 

Gjest

Gjest
dag-zzr skrev:
KliffArne skrev:

Sjekk alderen på de som var der. Det forklarer det meste.. Synd du ikke kunne komme kliff. Du hadde dratt ned gjennomsnittet.  albino 

@ ojda
Det var godt jeg ikke var der da.

Takk for besøket Gutter og Jenter! Det er morro å årne til og se at folk trives  Very Happy  Men skitt-kasting ble det ikke noe av, for det hadde nabo-bonden årdnet dagen før  Rolling Eyes 

@Gammelgutt: Dumt du ikke kom i år da. Det var ellers et bra oppmøte av utestengte mc-entusiaster.

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Takk for besøket Gutter og Jenter! Det er morro å årne til og se at folk trives  Very Happy  Men skitt-kasting ble det ikke noe av, for det hadde nabo-bonden årdnet dagen før  Rolling Eyes 

@Gammelgutt: Dumt du ikke kom i år da. Det var ellers et bra oppmøte av utestengte mc-entusiaster.

pale pale 

Og selv takk AT. Vi sees neste gang...

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev: Det var ellers et bra oppmøte av utestengte mc-entusiaster.

Her har jeg gått glipp av noe.... Shocked 

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/
Godtvoksen skrev:

Lurte på om du hadde pungtert, det har vært veldig stille fra deg og "Bjøro"  bounce 

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:
Godtvoksen skrev:

Lurte på om du hadde pungtert, det har vært veldig stille fra deg og "Bjøro"  bounce 

Har der godt voksne er blitt for voksen tror jeg.... :)

Jeg skal forresten innom Notodden neste uke........ lager kanskje en liten side om det  Idea 

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:
Godtvoksen skrev:

Jeg er jo vanligvis en stille å beskjeden kar, prøver i alle fall....

Regner med at det er greit å dra opp denne- AT.  Very Happy

Er det noen (fra vest i norge) som liker pølser, men syntest det blir litt langt å kjøre på en dag? albino Da kan vel en eller to overnattinger på Notodden være et alternativ.. Om ikke jeg gjør noe dumt i nær fremtid - har jeg både rom og garasje til utlån.. Tror også jeg har ????  jocolor

Vis Medlemmets Profil
Ja det passer brA dAG-zzr Very Happy  
JEG OPPDATERER OVERSKRIFTEN, det er SØNDAG 26 APRIL i 11-12-tida. Samme sted som før, Håskenveien 1, Andebu, Vestfold cheers

Og supert at du tilbyr overnatting da, sånn at eventuelle mer langveisfarende får en trygg heim mens de er på Austlandet!

Vis Medlemmets Profil
Overnatting skal jeg også kunne stille med ved behov.

Vis Medlemmets Profil

Ojda og MamaTiger kommer selvfølgelig Very Happy
Blir lissom noe helt spesiellt med pølsene der ute i "Koskjitland" affraid
Har blitt en fin sessongåpning denna tradisjonen.
Flott tiltak ArcticTiger bounce

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:Regner med at det er greit å dra opp denne- AT.  Very Happy

Er det noen (fra vest i norge) som liker pølser, men syntest det blir litt langt å kjøre på en dag? albino Da kan vel en eller to overnattinger på Notodden være et alternativ.. Om ikke jeg gjør noe dumt i nær fremtid - har jeg både rom og garasje til utlån.. Tror også jeg har ????  jocolor

Det hadde vært moro, gøy å se at det går mot vår. Når det gjelder den helga så fyller min mor 80 år, hvis hun fortsatt lever - men det går vel flere turer :-)

Godt å se du har paassordet i orden ennå og ikke er kasta ut herfra Godtvoksen Very Happy

Ellers får du vel snart doktorgrad i bortskjemming av barnebarn drunken

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next