Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vår-slepp for MC-venner i Andebu, Vestfold. LAURDAG 23 APRIL 2016.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 8]

Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:Regner med at det er greit å dra opp denne- AT.  Very Happy

Er det noen (fra vest i norge) som liker pølser, men syntest det blir litt langt å kjøre på en dag? albino Da kan vel en eller to overnattinger på Notodden være et alternativ.. Om ikke jeg gjør noe dumt i nær fremtid - har jeg både rom og garasje til utlån.. Tror også jeg har ????  jocolor

Det hadde vært moro, gøy å se at det går mot vår.  Når det gjelder den helga så fyller min mor 80 år, hvis hun fortsatt lever - men det går vel flere turer :-)

Godt å se at det er liv i deg GV.. Var litt bekymret for at all svømminga sammen med okda cat hadde tatt knekken på deg. bounce  Eller så kan du vel ta med deg din unge mor I love you  Ho vil passe glatt inn med GS gutta king

Og ja - det kommer helt sikkert andre anledninger i sommer. tongue

Vis Medlemmets Profil
[quote="dag-zzr Ho vil passe glatt inn med GS gutta king[/quote]

Sleep Sleep Sleep

Vis Medlemmets Profil
Blir det vaffelspising mot mobbing?

Vis Medlemmets Profil
Pølser mot carbon...?

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Pølser mot carbon...?

Da er det ingen vei uten om, "Pølse i vaffel".

Nå mangler bare allsang alien

Vis Medlemmets Profil
Jaaaa, Bratwurst für die Alte Gelände-Strasse-kammeraden cheers

Vis Medlemmets Profil
Jeg regner med at dette blir en seanse kjemisk fri for GS-mobbing da det antakeligvis blir et fåtall av de ( king utvalgte king ) som kommer flower
Og hvis dere er flinke så kan dere jo kanskje få prøvesitte :)

(var jeg som "ny" her litt kvalm nå?)

Vis Medlemmets Profil
Har lagt denne søndagen inn i kalenderen jeg også, du sier vel ifra om du tar en liten omvei om Hokksund Ojda. Har jo nesten blitt tradisjon å møtes på By the Way, Very Happy

Og du kommer vel du også Haya, så blir det vel en diskusjon med Dag-zzr igjen om Busaens bedre kjøreegenskaper enn Kawaen. bom

Sist endret av MTS1200 den Man 23 Feb 2015 - 22:53, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil
ÅH-neida Palma, keine angst, på Vårsleppet kommer all slags greier, til og med Haya kom i fjor, på lånt MC. Ble han mobbet for det? Ellers har det vært GåldWing der (men den var RatWing når den forlot Shocked ), det har vært Harlidavisen der, Kråssere, Beeemere, Duccer, Japser, Kowalski høy-hastighets-tog, ja til og med en hvit italiener var innom som snarest, men den dro fort. Noen trippler har det og vært, det er noen gjengangere der som liker de.
Så joa, tror du kan komme rimelig tryggt geek

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:Så joa, tror du kan komme rimelig tryggt geek

Høres betryggende ut. Jeg har jo fått inntrykket av at kremen av norsk MC-ungdom er samlet her og kommer dit. bounce Gleder meg king

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:

Høres betryggende ut. Jeg har jo fått inntrykket av at kremen av norsk MC-ungdom er samlet her og kommer dit. bounce  Gleder meg king

Stemmer det. Virker som mange av de som kommer har spist myye Krem cheers

Vis Medlemmets Profil
knutk skrev:
joo skrev:Pølser mot carbon...?

Da er det ingen vei uten om, "Pølse i vaffel".

Nå mangler bare allsang alien

Den observante leser har selvsagt fått med seg at der ligger restene fra en Hvit Italiener klemt inn imellom pølsa og vaffelen...

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
Palma skrev:

Høres betryggende ut. Jeg har jo fått inntrykket av at kremen av norsk MC-ungdom er samlet her og kommer dit. bounce  Gleder meg king

spørs om ikke bøndene kan legge en demper på enkeltes apetitt..... clown

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
ArcticTiger skrev:
Palma skrev:

spørs om ikke bøndene kan legge en demper på enkeltes apetitt..... clown
Er bøndene heslige da Question
Ja ja, skit i det ... jeg bor i sannsynligvis den eneste kommunen her i landet, som ikke har en eneste bonde ... så her e matløsta upåklagelig

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:
Ja ja, skit i det ... jeg bor i sannsynligvis den eneste kommunen her i landet, som ikke har en eneste bonde ... så her e matløsta upåklagelig

Nja... -Utseendet er vel ganske greit... Bønda rundt her har en lei tendens til å spre møkk rundt 1 mai... Med grisemøkk blir odøren forholdsvis skarp...

Oppe hos dere så sparer muligens alle på møkka si? tongue

Vis Medlemmets Profil
@Jhn: I Andebu er nærmeste nabo selveste Prestegården, med en driftig bonde med mange dyr på båsen. Og i fjor hadde han tømmt møkkakjellern utover jordet, og harvet det ned som forskriften sier, men det var allikevel en umiskjennelig lukt av "Pæng" som de sier i Trøndelag, i lufta.
Blir spennende å se hvor langt han er kommet i våronna i år da.... affraid

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:Jeg regner med at dette blir en seanse kjemisk fri for GS-mobbing da det antakeligvis blir et fåtall av de ( king utvalgte king ) som kommer flower
Og hvis dere er flinke så kan dere jo kanskje få prøvesitte :)

(var jeg som "ny" her litt kvalm nå?)

Da melder jeg meg for prøvesitting Embarassed Ellers synes jeg det er mye mer morro å mobbe dere på nettet Rolling Eyes Kan jo være at dere tar igjenn på "live" mobbing-og det er ikke fullt så morro,, Mad  
Jeg vurderer å gi alle fremmøtende GS'r ett vennskapelig og forsonende klapp på tanken, I love you Men da trenger dere ikke å parkere i den værste sølepytten dere finner. Mad  Jeg har nye støvler som jeg ikke gidder å grise til med søle og skitt. Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
jhn skrev:

Nja... -Utseendet er vel ganske greit... Bønda rundt her har en lei tendens til å spre møkk rundt 1 mai... Med grisemøkk blir odøren forholdsvis skarp...

Oppe hos dere så sparer muligens alle på møkka si? tongue
Sparer på møkka? Nei, vi driter rett i dassen. Som jeg sa, ikke en eneste bonde i kommunen, og dermed heller ingen husdyr, og ingen møkk..

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:@Jhn: I Andebu er nærmeste nabo selveste Prestegården, med en driftig bonde med mange dyr på båsen. Og i fjor hadde han tømmt møkkakjellern utover jordet, og harvet det ned som forskriften sier, men det var allikevel en umiskjennelig lukt av "Pæng" som de sier i Trøndelag, i lufta.
Blir spennende å se hvor langt han er kommet i våronna i år da.... affraid
Jeg kjenner jo til fenomenet, men vi har ikke de "problemene" her i området.

Vi hadde en ganske illeluktende sildeoljefabrikk her for noen år siden. "Silde e pæng, og fett e fett" var et utrykk man hørte ofte clown

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:Har lagt denne søndagen inn i kalenderen jeg også, du sier vel ifra om du tar en liten omvei om Hokksund Ojda. Har jo nesten blitt tradisjon å møtes på By the Way, Very Happy

Og du kommer vel du også Haya, så blir det vel en diskusjon med Dag-zzr igjen om Busaens bedre kjøreegenskaper enn Kawaen. bom

By the Way, By the Way Wink

Får du dama bak disken til å koke meg en kaffe, kommer jeg bounce

Vis Medlemmets Profil
Tidspunktet passer ikke i år gitt.....

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:Tidspunktet passer ikke i år gitt.....

Ingen Mottorsykkel til disp eller Question

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
Haya99 skrev:Tidspunktet passer ikke i år gitt.....

Ingen Mottorsykkel til disp eller Question

Joda det er jo et visst håp om det....

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:Regner med at det er greit å dra opp denne- AT.  Very Happy

Er det noen (fra vest i norge) som liker pølser, men syntest det blir litt langt å kjøre på en dag? albino Da kan vel en eller to overnattinger på Notodden være et alternativ.. Om ikke jeg gjør noe dumt i nær fremtid - har jeg både rom og garasje til utlån.. Tror også jeg har ????  jocolor

Nå har du mobbet GS'ene så mye i det siste,at du kan bare glemme å tro at du skal få pyntet opp gårdsplassen din med et flott eksemplar Suspect

Dessuten så er jeg på jobb den helga alien

Shocked

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next