Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vår-slepp for MC-venner i Andebu, Vestfold. LAURDAG 23 APRIL 2016.

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 8]

custom skrev:Jeg kommer nok ikke denne gangen heller siden kjerringa og jeg har planlagt en tur hit og vil dermed være på tur opp fra danmark den dagen dere har planer om å gomle hvite italienere i vaffel
Shocked

Kan rekke andebu på søndan, men litt senere.... hadde detta vært noe for deg- AT? eller blir danmark for flatt.......

Vis Medlemmets Profil
ojda skrev:
MTS1200 skrev:Har lagt denne søndagen inn i kalenderen jeg også, du sier vel ifra om du tar en liten omvei om Hokksund Ojda. Har jo nesten blitt tradisjon å møtes på By the Way, Very Happy

Og du kommer vel du også Haya, så blir det vel en diskusjon med Dag-zzr igjen om Busaens bedre kjøreegenskaper enn Kawaen. bom

By the Way, By the Way Wink

Får du dama bak disken til å koke meg en kaffe, kommer jeg bounce

Jeg snakker med Shell dama Ojda, så sikrer vi litt ekstra service. Blir nok bra det sunny

Vis Medlemmets Profil
Vurderer om jeg skal avmontere toppboksen på Gammalbråka for å senke blodtrykket til AT denne dagen...
Ellers tar jeg nok Hoppetussa...DER er det ikke monteringsmulighet heller... sunny

Vis Medlemmets Profil
@Mekkern: Takk for omtanken, du er nok egentlig innerst inne en God og Snill Gutt cheers

Ellers har jeg smuglest at det muligens blir Kake bragt til Andebu i TÅppBåkks cheers Søndag den 26 April, det blir helt Tåppers det Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Kake er godt Very Happy
Jeg har tenkt å kjøre KTMen, da trenger ikke dere andre å tenke på lyd... geek

Vis Medlemmets Profil
Jeg ser frem til Andebu-tur 26 april. Og jeg synes det er viktig å kunne ha med seg till småtteri på tur, og da er jo tåppbåks(er) en ypperlig greie.

Jobber litt med innfesting her, men har noen blå fine jekkestropper fra Bi............ som kanskje kan gjøre nytten  lol!

Vis Medlemmets Profil
Men den største bør vel på toppen siden det blir mest i den, så må vel den være mest tilgjengelig. bounce

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:Jeg ser frem til Andebu-tur 26 april. Og jeg synes det er viktig å kunne ha med seg till småtteri på tur, og da er jo tåppbåks(er) en ypperlig greie.

Jobber litt med innfesting her, men har noen blå fine jekkestropper fra Bi............ som kanskje kan gjøre nytten  lol!

Velkommen til Pølse- og Kaketreff Palma, med eller uten TåppBåkkser! Du får fylle opp boksa med Snøgg-Duggurd Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Jeg kommer ikke vet du,men ønsker dere en solfylt og hjertelig trivelig dag.. Razz

Selv skal jeg fixe et nummer på hjemmebane... bounce eller to bounce

Vis Medlemmets Profil
Ja da er det bare en drøi uke til Vårsleppet i Andebu Søndag 26 appril kl 11.00, og Intruder, det ser brukbart ut med værmeldingen framover!
Så da bare ønsker jeg MC-venner vell møtt på tunet til litt juging og dekksparking, pølser, kake og en kaffeskvett. Og en liten rundtur etterpå på Vestfolds svingete småveier cheers

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:Jeg ser frem til Andebu-tur 26 april. Og jeg synes det er viktig å kunne ha med seg till småtteri på tur, og da er jo tåppbåks(er) en ypperlig greie.

Må si at jeg har en ting eller tre å lære angående tåppbåkkser Laughing

Vis Medlemmets Profil
FastFreddie skrev:

Må si at jeg har en ting eller tre å lære angående tåppbåkkser Laughing

TigerBærta blir bare mer å mer klar for å treffe mine gamle kjente, kjære kjørekammerater
og kansje en og annen ny Å affraid
Av respekt har jeg fortsatt ikke montert plate til toppbåksmontering, og derav heller ingen tåppboks Cool
Blir feil med Karlsons på ny mottorsykkel pig
De tvinger seg nok fram etterhvert, men til Andebu-leikane blir det kun Triumph orginal panniers
m stabilisatorstag cheers

Vis Medlemmets Profil
Regner med at du har ordna med finvær på sønda'n AT sunny

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:Regner med at du har ordna med finvær på sønda'n AT sunny

Ja, jeg gjør så godt jeg kan! Har vi litt flaks i tillegg, så går det bra Very Happy
Ellers så har jeg årna med Pølse-koker og Pølser fra Gilde (Øøhhh, det er Leieboern som har ordna det pale ) og i mårra kl 06.35 letter flyet fra Evenes med kurs sørover!
Skal bli godt å komme seg vekk fra 2 grader, vind, gråvær og sluddbyger for ei stund cheers
Så det har ikke blitt mye Tiger-kjøring her nord enda, annet enn en tur ned til postkassa Rolling Eyes , så det blir Sessong-åpning i Andebu for min del Very Happy

Vis Medlemmets Profil
ArcticTiger skrev:
Palma skrev:Regner med at du har ordna med finvær på sønda'n AT sunny

Ja, jeg gjør så godt jeg kan! Har vi litt flaks i tillegg, så går det bra Very Happy  
Ellers så har jeg årna med Pølse-koker og Pølser fra Gilde (Øøhhh, det er Leieboern som har ordna det pale ) og i mårra kl 06.35 letter flyet fra Evenes med kurs sørover!
Skal bli godt å komme seg vekk fra 2 grader, vind, gråvær og sluddbyger for ei stund  cheers
Så det har ikke blitt mye Tiger-kjøring her nord enda, annet enn en tur ned til postkassa  Rolling Eyes , så det blir Sessong-åpning i Andebu for min del  Very Happy  
Det bli bærre lekkert
Velkommen søråver til sol, varme, tørre veier og blomster i veikanten. Der skulle du ha vøri Kal' med tigersvansen din.... Laughing

Vis Medlemmets Profil
Akkurat nå så flekkes pressenningene av båtene-selv om eierne er der eller ikke.... lol!

Vis Medlemmets Profil
Nå har alle syklene tuslet ned i "casa mekkìs" og de startet i år også gitt...
satser på litt tlc i morgen med olje/filtere så jeg er klar til søndag.-Uten toppbox???? spennende...

Vis Medlemmets Profil
Noen møtes på Langebru kl. 10.00 søndag før vi drar til Andebu, henger du deg på Mekkern? cheers

Vis Medlemmets Profil
Mulig jeg setter tåppboksen på Hayabussen og kjører nedover i Morra... Kommer Dag ZZR og han Hugo?
Isåfall kan de jo vurdere å Henge på fra N'Gutu..
Blir å kjøre valebø-Vindfjell-åså gjennom skauen .
Stikker sånn 0930 ish, er vist enogenhalv time å kjøre..

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:Noen møtes på Langebru kl. 10.00 søndag før vi drar til Andebu, henger du deg på Mekkern? cheers  

Hvem vei tar dere nedover derfra?

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
MTS1200 skrev:Noen møtes på Langebru kl. 10.00 søndag før vi drar til Andebu, henger du deg på Mekkern? cheers  

Vet ikke helt ennå, det diskuterer vi vel litt i morgen. Men kanskje nedover Eikervannet til Eidsfoss og Fv 312 ned til Andebu. Very Happy

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:
mekkern skrev:

Vet ikke helt ennå, det diskuterer vi vel litt i morgen. Men kanskje nedover Eikervannet til Eidsfoss og Fv 312 ned til Andebu. Very Happy
kan jo møtes på gamle statoilen i Hof?

Vis Medlemmets Profil
Mulig jeg innviterer meg selv til og henge på dere fra Hokksund i morra Cool .
Jeg for se når jeg står opp om det blir jobb eller tur til Vestfold.

Vis Medlemmets Profil
Kos dere med pølser i brød,gutter. Bare pass på at det ikke ligger en svamp eller fæling sammen med grillpølsene Twisted Evil

Håper dere har fint vær, her regner det.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next