Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Finnskogen

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Finnskogen on Lør 19 Apr 2014 - 14:51

Gjest

Gjest
I går ble det en liten tur på 60 mil. Kjørte Oslo- Bjørkelangen - Svullrya- Skalbukilen og inn til Kynndalen. Tenkte jeg skulle kjøre vestsiden oppover men der var det ikke fremkommelig enda, måtte snu etter en stykke og kjøre østsiden. Kom inn på Gravbergsveien ved festplassen på Kynnbrua. Tok nordover der men der var ikke veien noe bedre enn på vestsiden lenger ned. Noen steder var det ved bløtt og et sted sank forhjulet i gjørmen og plutselig lå både fører og sykkel i gjørmen. Det viste seg at forhjulet hadde truffet en ca. 25 cm stor rund stein slik at forhjulet tverret. Gikk bra med begge to. Snudde og kjørte tilbake til Kynnbrua o kjørte til Braskereidsfoss- Elverum- Rena- og til sydenden av Rendalen. Hjemveien gikk srake veien nedover via E6.

2 Re: Finnskogen on Lør 19 Apr 2014 - 22:14

Gammelgutt skrev:I går ble det en liten tur på 60 mil. Kjørte Oslo- Bjørkelangen - Svullrya- Skalbukilen og inn til Kynndalen. Tenkte jeg skulle kjøre vestsiden oppover men der var det ikke fremkommelig enda, måtte snu etter en stykke og kjøre østsiden. Kom inn på Gravbergsveien ved festplassen på Kynnbrua. Tok nordover der men der var ikke veien noe bedre enn på vestsiden lenger ned. Noen steder var det ved bløtt og et sted sank forhjulet i gjørmen og plutselig lå både fører og sykkel i gjørmen. Det viste seg at forhjulet hadde truffet en ca. 25 cm stor rund stein slik at forhjulet tverret. Gikk bra med begge to. Snudde og kjørte tilbake til Kynnbrua o kjørte til Braskereidsfoss- Elverum- Rena- og til sydenden av Rendalen. Hjemveien gikk srake veien nedover via E6.

Når tenker du å begynne med årets langturer, du da?  Laughing 

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Finnskogen on Lør 19 Apr 2014 - 22:45

Jeg tok vei 202 oppover på kartet fra Magnor i fjor, og kom omsider fram til Flisa,
ruten anbefales ikke for R-sykkel, det er ihvertfall ikke noe jeg vil gjenta med RC8Ren.
Skikkelig type bite sammen tenna for at ikke plombene skal løsne veier.   santa

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Finnskogen on Man 21 Apr 2014 - 15:48

Gjest

Gjest
Startet med årets langturer i går. Fikk kaffe i Setesdal. 70 mil.

5 Re: Finnskogen on Man 21 Apr 2014 - 19:10

Gammelgutt skrev:Startet med årets langturer i går. Fikk kaffe i Setesdal. 70 mil.

- se det nå begynner vi å snakke  Laughing 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]