Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Verktøy og utstyr fra Biltema

Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 12]

26 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 17:35

KliffArne skrev:Fikk forresten støtdempere til Peugeot'n til 49 kroner stykket,fremme. Fiiin blåfarge var det også. De kvitter seg med ukurante ting. Til den prisen så må det jo være et kupp,uansett kvalitet santa

Mye bra på BT, og du fikk jo opp verdien på Pysjen betraktelig og. Full tank og nå så blir det snart salgsvare skal du se :) pirat

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 18:38

joo skrev:Nei, drit og dra, så ikke det der TV2-programmet. Men satte tilfeldigvis på nye Biltema-viskere på dieselloffen for noen dager siden. Har vært tester før som også sa de var guillanes goe. Og det er de, brukt siden jeg var i ungdommen cheers

Derimot tviler jeg på at det bake-settet til Palma er aktuelt. Sikkert fint å tappe gearolja fra GS og motorolje fra baktanken på Sjølsøkket i. Men DEN fargen! Drit og dra.

Ja - drit og dra ----- eller Hei som vi sier her nede Shocked farao

Har også kjøpt sånne viskerblader på BT, det sies at det er veldig viktig å ta av beskyttelsen når det regner og sette den på igjen når det er opphold cherry

jaja, drit og dra

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 18:49

Okda skrev:

Ja - drit og dra -----  eller Hei som vi sier her nede Shocked farao

Har også kjøpt sånne viskerblader på BT, det sies at det er veldig viktig å ta av beskyttelsen når det regner og sette den på igjen når det er opphold cherry

jaja, drit og dra

Ha-ha... Very Happy

Jeg var på vei med en HiAce jeg hadde lånt en gang, med XT 500-en baki. Det regnet, og viskerne var dårlige. Stoppet derfor innom Biltema, og kjøpte et sett med nye vindusviskere foran. Hadde litt dårlig tid, monterte de i en fei, og kjørte avgårde. Satte på viskerne, og de fungerte jo ikke noe bedre enn de gamle, skrikende lyd lagde de også... Stoppet derfor på første bensinstasjon og sjekket nærmere, og oppdaget da at disse viskerne har en plastskinne som beskyttelse for gummien... Shocked Drit og dra! Av med plasten, så ble det både stille og god sikt. Laughing

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 20:28

KnutR

Admin
mortal skrev:
Okda skrev:

jaja, drit og dra

Ha-ha... Very Happy

Jeg var på vei med en HiAce jeg hadde lånt en gang, med XT 500-en baki. Det regnet, og viskerne var dårlige. Stoppet derfor innom Biltema, og kjøpte et sett med nye vindusviskere foran. Hadde litt dårlig tid, monterte de i en fei, og kjørte avgårde. Satte på viskerne, og de fungerte jo ikke noe bedre enn de gamle, skrikende lyd lagde de også... Stoppet derfor på første bensinstasjon og sjekket nærmere, og oppdaget da at disse viskerne har en plastskinne som beskyttelse for gummien... Shocked Drit og dra! Av med plasten, så ble det både stille og god sikt. Laughing

Hæ? Er dere helt borte eller?? Det der har aldri skjedd meg!! *host* Rolling Eyes

Se! Kake!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

30 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 20:50

KnutR skrev:
mortal skrev:
Okda skrev:

jaja, drit og dra

Ha-ha... Very Happy

Hæ? Er dere helt borte eller?? Det der har aldri skjedd meg!! *host*  Rolling Eyes

Se! Kake!

Jeg hadde også et sett av de pusserne-jeg sparte på de plaststrimlene og satte de på når jeg skulle parkere i 2 måneder på sommeren, for da holdt pusserne fasongen og ikke ble skjeive av å stå lenge i press i solvarmen.

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 21:30

mekkern skrev:
KnutR skrev:
mortal skrev:
Okda skrev:

jaja, drit og dra

Ha-ha... Very Happy

Hæ? Er dere helt borte eller?? Det der har aldri skjedd meg!! *host*  Rolling Eyes

Se! Kake!

Jeg hadde også et sett av de pusserne-jeg sparte på de plaststrimlene og satte de på når jeg skulle parkere i 2 måneder på sommeren, for da holdt pusserne fasongen og ikke ble skjeive av å stå lenge i press i solvarmen.

.......jeg klarte ikke engang å finne pussere til en Touran på Biltema...drit og dra!

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 21:47

Biltema What a Face Jeg Driter i å Dra dit da Very Happy

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 22:17

Luftkompressoren min fra bilrema er blitt myndig ogvelsådet. Funker fint ennå, og går nesten hver dag.  Rettsliperen er enda eldre, husker jeg måtte kjøpe kompressoren pga luftforbruket til denne. Brukes stadig vekk.  Very Happy
Drillen og det batteridrevne skrujernet burde jeg latt være å kjøpe,  clown  drit og dra

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 22:20

pelsen skrev:Luftkompressoren min fra bilrema er blitt myndig ogvelsådet. Funker fint ennå, og går nesten hver dag.  Rettsliperen er enda eldre, husker jeg måtte kjøpe kompressoren pga luftforbruket til denne. Brukes stadig vekk.  Very Happy
Drillen og det batteridrevne skrujernet burde jeg latt være å kjøpe,  clown  drit og dra

tror nok den der kompressoren leverer litt falsk luft innimellom..... (og så er det bare fredda)

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 22:41

Okda skrev:
pelsen skrev:Luftkompressoren min fra bilrema er blitt myndig ogvelsådet. Funker fint ennå, og går nesten hver dag.  Rettsliperen er enda eldre, husker jeg måtte kjøpe kompressoren pga luftforbruket til denne. Brukes stadig vekk.  Very Happy
tror nok den der kompressoren leverer litt falsk luft innimellom..... (og så er det bare fredda)
..jeg glemte pølsekokern, dvs ultralydvaskern, den funker også fint. Jeg tok av toppen på kompressorn en gang for å sjekke at alt var i orden.  clown  Da begynte den å lekke, men etter en runde i pølsekokern ble ventilene tette igjen.
Kompressor, drill og pølsekoker er kjøpt i forskjellige bilremabutikker, jeg har nå signifikante data for å hevde at det er forskjell på kvaliteten på varene fra de forskjellige bilremabutikkene. bom

edit: glemte å skrive drit og dra!

Vis Medlemmets Profil

36 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 22:45

Forskjell på kvaliteten, ja det har du nok rett i Pelsen. Ikke bare mellom forskjellige butikker, men også fra år til år, fra måned til måned, og fra dag til dag. Du vet aldri helt hva du får.

Vis Medlemmets Profil

37 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 22:53

ArcticTiger skrev:Forskjell på kvaliteten, ja det har du nok rett i Pelsen. Ikke bare mellom forskjellige butikker, men også fra år til år, fra måned til måned, og fra dag til dag. Du vet aldri helt hva du får.

dette er faktisk helt nede på selgernivå. Enkelte ettertrekker og steller med matriellet mens andre igjen går med nevane i lomma og bare ser viktige ut....... sånn er det - eller Amen som de sier her nede

Vis Medlemmets Profil

38 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 30 Jan 2015 - 22:55

ArcticTiger skrev:Forskjell på kvaliteten, ja det har du nok rett i Pelsen. Ikke bare mellom forskjellige butikker, men også fra år til år, fra måned til måned, og fra dag til dag. Du vet aldri helt hva du får.
Jepp, har sett det mange ganger, et produkt jeg har vært fornøyd med er ikke like bra neste gang jeg kjøper. Kvaliteten varierer, og neste parti med samme varenummer kan være mye dårligere. Kompressoren som jeg kjøpte for 20 år siden var ikke i sortimentet særlig lenge.

Vis Medlemmets Profil

39 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 3 Feb 2015 - 21:33

Denne krana fra BT er det god hjelp i:

40 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 3 Feb 2015 - 21:54

Det neste fra BT blir vel et løftebord? Noen som vet noe om de, er de ok? Eller vingler de som ei høne i nordavind?

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 3 Feb 2015 - 23:41

Hva er greia med å dra så mye drit rundt?

...noen burde straffes for å brenne øynene mine med vinspylilla boller...

Forresten...er ikke denne tråden i feil gruppe?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

42 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 3 Feb 2015 - 23:42

Var det forresten nå jeg skulle si drit og dra?

Antar det; Drit. Og dra. Hvor du vil...
(Husk å vaske hendene)

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

43 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 4 Feb 2015 - 10:44

KliffArne skrev:Denne krana fra BT er det god hjelp i:

Har en lik en. Er i bruk støtt og stadig. Genial når feks gafler skal taes. Som illustrert.  rabbit cyclops

Vis Medlemmets Profil

44 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 4 Feb 2015 - 13:40

Og velkommen til krankenlagenwagenvon,på tide pirat

BT-ting er kjempegreier,man må kanskje vurdere enkelte ting,"kjenne" litt på dem.Mye er bra.

Her er enda en bt-sak som fungerer bra:

45 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 4 Feb 2015 - 13:53

KliffArne skrev:Og velkommen til krankenlagenwagenvon,på tide pirat

BT-ting er kjempegreier,man må kanskje vurdere enkelte ting,"kjenne" litt på dem.Mye er bra.

Her er enda en bt-sak som fungerer bra:

Bruker du den latmannsarmen når du legger de belegningssteinene eller bruker du den på kantstein?? For jeg kan ikke helt se for meg den i bruk under fuging...
Men nå er jeg kanskje så useriøs at jeg får beskjed om å d&d snart..

Vis Medlemmets Profil

46 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 4 Feb 2015 - 19:10

Palma:Bruker du den latmannsarmen når du legger de belegningssteinene eller bruker du den på kantstein?? For jeg kan ikke helt se for meg den i bruk under fuging...

Kan jo kjøre den oppi 2èrn for å stive av ryggen litt.... lol!

kjøpte forresten et sett med luftdreven "bremsekloss skifter"/"bremsestempelskruer"..
fungerte forøvrig utmerket på Citroen..

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bremser/Bremsestempelverktoy-trykkluftdrevet-191262/

og denne fungerte også som forventet:

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bremser/Bremselufter-191531/

Vis Medlemmets Profil

47 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 4 Feb 2015 - 20:26

mekkern skrev:Palma:Bruker du den latmannsarmen når du legger de belegningssteinene eller bruker du den på kantstein?? For jeg kan ikke helt se for meg den i bruk under fuging...

Kan jo kjøre den oppi 2èrn for å stive av ryggen litt.... lol!

kjøpte forresten et sett med luftdreven "bremsekloss skifter"/"bremsestempelskruer"..
fungerte forøvrig utmerket på Citroen..

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bremser/Bremsestempelverktoy-trykkluftdrevet-191262/

og denne fungerte også som forventet:

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bremser/Bremselufter-191531/
bremselufter er et must! Har noe tilsvarende, men latmannsarmen finner jeg pokker ikke igjen, ikke klarer jeg å bøye meg å se under benken heller....er så stiv i ryggen scratch

Vis Medlemmets Profil

48 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Man 9 Feb 2015 - 23:27

Litt for å dra litt videre her. Nå er det ikke BT, men ikke langt unna nemlig JULA... affraid
Hva med dette ækkshnkamera
Man filmer jo ikke såååå mye, og det skal ikke brukes på tv.. så hvorfor bruke tretusenflere hundre??

Vis Medlemmets Profil

49 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 5:18

Samma det vel? Kamera er kamera?! What a Face

Vis Medlemmets Profil

50 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 9:32

Palma skrev:Litt for å dra litt videre her. Nå er det ikke BT, men ikke langt unna nemlig JULA... affraid
Hva med dette ækkshnkamera
Man filmer jo ikke såååå mye, og det skal ikke brukes på tv.. så hvorfor bruke tretusenflere hundre??

Skal du til sjarlåttenbær nå. Du kan itte finne på å kjøpe dette, kjøp det dyreste og nyeste på nett. skryt av det til kamerater og
på diverse motorsykkelforum, ikke glem å les instruksjonsboka så du kan late som du skjønner det, gjenta deg sjøl i det uendelige og plutselig kan du titulere deg som deputy.  geek
Ellers får du ha en god dag.

F..n je glømte: Drit og dra

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next