Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Verktøy og utstyr fra Biltema

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 12 av 13]

276 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 8 Nov 2016 - 14:45

@Jhn: Nei, eg blei ærlig talt veldig skuffa Sad  
Skuffa over at et produkt som tilsynelatende ser bra ut (messing-finish), og som man har betalt for, og har forhåpninger til, så viser det seg å være bare dritt.  Søppel. Rett frå buttikken og direkte i søppla, utan å ha gjort noe nytte for seg, bare forårsaka ergrelse, plunder og heft.
Skuffa over at folk lar seg lure til å kjøpe denne dritten hver dag.
Vel, det var jo bare en liten detalj kan man si. Men det er detaljene som lager helheten. Og legger man saman alle detaljene i det store bildet, så blir det ganske mye.
Disse polskoa er formodentlig støpt av ivrige barnehender i en kinesisk bakgård, hvor de smelter diverse skrotmetall, utan verneutstyr av noe slag.
Så blir de frakta verden rundt med bil og båt og bil igjen. Saman med en masse andre dårlige produkter med kort eller ingen levetid/nytteverdi. Det havner bare rett på søppla. (Ta deg en tur på den lokale "miljøstasjonen", tidligere het det Dynga, og se i containerne der kva som kastes)
I media og den offentlige debatt snakkes det en masse vissvas om miljø og bærekraftighet.
Hvor miljøvennlig og berekraftig er det at det med vitende og vilje produseres, transporteres og frambys "produkter" som er regelrett søppel Rolling Eyes

Nei Gutter, bruk penga på skikkelige saker som har bruksverdi og lang levetid.

Vis Medlemmets Profil

277 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 8 Nov 2016 - 17:39

Du har nok rett

Vis Medlemmets Profil

278 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 12:30

Skal jeg skylde på Biltema-kvalitet, eller meg selv?

279 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 13:27

Hva er det du prøver å vise frem her da? Et batteri som ikke har blitt ladet, og har frosset i stykker?
Velger å legg all skyld på deg som utgangspunkt. pirat

Vis Medlemmets Profil

280 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 14:02

mortal skrev:Hva er det du prøver å vise frem her da? Et batteri som ikke har blitt ladet, og har frosset i stykker?

Er usikker på hva som har skjedd. Tviler på det har frosset i stykker, har ikke vært særs kaldt her i vinter.

Lurer på om det har "vibrert" i stykker scratch Har stått/ ligget på Gussi'en, varte bare en sesong.

281 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 15:01

ArcticTiger skrev:@Jhn: Nei, eg blei ærlig talt veldig skuffa Sad  
Skuffa over at et produkt som tilsynelatende ser bra ut (messing-finish), og som man har betalt for, og har forhåpninger til, så viser det seg å være bare dritt.  Søppel. Rett frå buttikken og direkte i søppla, utan å ha gjort noe nytte for seg, bare forårsaka ergrelse, plunder og heft.
Vel, det var jo bare en liten detalj kan man si. Men det er detaljene som lager helheten. Og legger man saman alle detaljene i det store bildet, så blir det ganske mye.
Disse polskoa er formodentlig støpt av ivrige barnehender i en kinesisk bakgård, hvor de smelter diverse skrotmetall, utan verneutstyr av noe slag.
Så blir de frakta verden rundt med bil og båt og bil igjen. Saman med en masse andre dårlige produkter med kort eller ingen levetid/nytteverdi. Det havner bare rett på søppla. (Ta deg en tur på den lokale "miljøstasjonen", tidligere het det Dynga, og se i containerne der kva som kastes)
I media og den offentlige debatt snakkes det en masse vissvas om miljø og bærekraftighet.
Hvor miljøvennlig og berekraftig er det at det med vitende og vilje produseres, transporteres og frambys "produkter" som er regelrett søppel Rolling Eyes

Forbanna piss. Hvor folk velger å handle skal du drite i, putt den skuffelsen din opp i ræven din, og bare drit i blande deg hvor folk kjøper hva.

At du klarte å knekke noe med overdreven brutuskraft får du skylde på deg selv, husk at alt har et moment, det gjelder vel oppi skauen og der du bor mener jeg?

Til din info kan jeg nevne at ivrige barnehender i Kina forsyner mange flere enn du i din snevre fantasi kan innbille deg, sjekk hvor dritten du kjøper dyrt er laget du. :)

Og ja, det produseres mye drit, Biltema selger mye drit, men det gjør jaggu andre og, forskjellen er PRISEN du betaler for dritet.

PS! Oljen og batteriene er bra på Biltema!!!  LOL osv...

Vis Medlemmets Profil

282 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 15:07

KliffArne skrev:
mortal skrev:Hva er det du prøver å vise frem her da? Et batteri som ikke har blitt ladet, og har frosset i stykker?

Er usikker på hva som har skjedd. Tviler på det har frosset i stykker, har ikke vært særs kaldt her i vinter.

Lurer på om det har "vibrert" i stykker scratch  Har stått/ ligget på Gussi'en, varte bare en sesong.

Saken er klar som snott.
Det der rakleverket av en maskin, laget i et tvilsomt land som burde ha forbud mot å fabrikere noesomhelst av maskineri, har først underlevert spenningen til batteriet, dette mens det samtidig har raklet i stykker den tykke plasten. SÅ, har en av disse kalde nettene kommet nedi den kriserammede regionen din, og det var det.

Kjøp nytt på BILTEMA du, men fiks dynamo, laderegulator, ledningsnett, osv, osv på rakleverket ditt først.

Vis Medlemmets Profil

283 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 15:25

WagenLagenKranken, Von skrev:
KliffArne skrev:

Lurer på om det har "vibrert" i stykker scratch  Har stått/ ligget på Gussi'en, varte bare en sesong.

Saken er klar som snott.
Det der rakleverket av en maskin, laget i et tvilsomt land som burde ha forbud mot å fabrikere noesomhelst av maskineri, har først underlevert spenningen til batteriet, dette mens det samtidig har raklet i stykker den tykke plasten. SÅ, har en av disse kalde nettene kommet nedi den kriserammede regionen din, og det var det.

Kjøp nytt på BILTEMA du, men fiks dynamo, laderegulator, ledningsnett, osv, osv på rakleverket ditt først.

Kanskje fikse rakkleverket også? Razz

Vis Medlemmets Profil

284 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 15:33

WagenLagenKranken, Von skrev:Forbanna piss. Hvor folk velger å handle skal du drite i, putt den skuffelsen din opp i ræven din, og bare drit i blande deg hvor folk kjøper hva.

At du klarte å knekke noe med overdreven brutuskraft får du skylde på deg selv, husk at alt har et moment, det gjelder vel oppi skauen og der du bor mener jeg?

Til din info kan jeg nevne at ivrige barnehender i Kina forsyner mange flere enn du i din snevre fantasi kan innbille deg, sjekk hvor dritten du kjøper dyrt er laget du. :)

Og ja, det produseres mye drit, Biltema selger mye drit, men det gjør jaggu andre og, forskjellen er PRISEN du betaler for dritet.

WagenLagenKranken, Von skrev:Saken er klar som snott.

Og ellers har vi det bra?

Vis Medlemmets Profil

285 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 15:46

WagenLagenKranken, Von skrev:
ArcticTiger skrev:@Jhn: Nei, eg blei ærlig talt veldig skuffa Sad  

Forbanna piss. Hvor folk velger å handle skal du drite i, putt den skuffelsen din opp i ræven din, og bare drit i blande deg hvor folk kjøper hva.

Kvaliteten på BT batterier er litt varierende.Du kan være heldig å få ett batteri som holder i årevis,men også være uheldig.Luck of the draw Sad

Vis Medlemmets Profil

286 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 18:07

Hehe, Cranken er litt crank idag Laughing

Men muligens er han inne på noe.

Sleit litt med at det ikke holdt på strømmen ifjor høst, men la ikke merke til at det var sprukket før jeg tok det ut av moppen her om dagen.

Nytt tilsvarende er investert i, setter det på en dag jeg gidder, så får jeg se om ladingen har tatt kvelden. Men den ladet godt ifjor rabbit

287 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 18:41

KliffArne skrev:Hehe, Cranken er litt crank idag Laughing
Skikkelig surkuk han der ....

Vis Medlemmets Profil

288 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 19:09

Sleit litt med at det ikke holdt på strømmen ifjor høst, men la ikke merke til at det var sprukket før jeg tok det ut av moppen her om dagen.

Nytt tilsvarende er investert i, setter det på en dag jeg gidder, så får jeg se om ladingen har tatt kvelden. Men den ladet godt ifjor rabbit

men lar du batteriet ligge eller står det? tror ikke batteriet liker å ligge helt flatt-da bør du ha annen type batteri... scratch

Vis Medlemmets Profil

289 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 19:52

mekkern skrev:

men lar du batteriet ligge eller står det? tror ikke batteriet liker å ligge helt flatt-da bør du ha annen type batteri... scratch

Er jo et gele batteri, og kan legges ned 90 grader. Det ligger ca 85 hos meg.

290 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 21:34

Selvfølgelig er jeg inne på noe! clown

Og hva innlegg gjelder som spør om jeg ellers har det bra, eller er en surkuk, så kan dere vennligst klappe igjen kjeften deres, dere illeluktende bartebefengte bygdetullinger!

Så det så! pig

Vis Medlemmets Profil

291 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 21:41

Mahatma skrev:

Kvaliteten på BT batterier er litt varierende.Du kan være heldig å få ett batteri som holder i årevis,men også være uheldig.Luck of the draw Sad

Siden du faktisk er seriøs, så skal jeg være det og.

Dette gjelder også batterier fra «kjente» dyre produsenter og.
Jeg har feks slitt ut under tre år gamle grisedyre Yuasa (og andre dyre) batterier som har knelt.  alien clown

Vis Medlemmets Profil

292 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Ons 5 Apr 2017 - 23:15

@kranken: Ja hver sin løst. Jeg ønsker deg all mulig glede og nytte med bilrema-rælet framover Very Happy Very Happy

Vis Medlemmets Profil

293 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tor 6 Apr 2017 - 13:04

WagenLagenKranken, Von skrev:Selvfølgelig er jeg inne på noe!  clown

Og hva innlegg gjelder som spør om jeg ellers har det bra, eller er en surkuk, så kan dere vennligst klappe igjen kjeften deres, dere illeluktende bartebefengte bygdetullinger!

Så det så! pig

Om noen hadde nevnt at jeg var en surkuk hadde kjerringa blitt rasende... om ståkuk ble nevnt... affraid da hadde a ledd seg ihjæl...

Vis Medlemmets Profil

294 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 21 Apr 2017 - 0:13

Kjøpte meg en sånn en idag, har troa:

295 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 21 Apr 2017 - 15:34

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Kjøpte meg en sånn en idag, har troa:

***fjernet masse bilder***

Jeg har hørt om "den siste olje", men det der tror jeg fort kan bli din siste kaffekopp -iallefall i følge en del brukere her.. Laughing

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt hardt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevognsrigg (støttehjulsræseren), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 508.
Vis Medlemmets Profil

296 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 21 Apr 2017 - 15:47

KnutR skrev:

Jeg har hørt om "den siste olje", men det der tror jeg fort kan bli din siste kaffekopp -iallefall i følge en del brukere her.. Laughing

Den holler neppe til å koke en kopp kaffe engang Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

297 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 21 Apr 2017 - 16:18

Overlevde han eksperimentet?

Vis Medlemmets Profil

298 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 21 Apr 2017 - 19:23

ArcticTiger skrev:
KnutR skrev:

Den holler neppe til å koke en kopp kaffe engang Rolling Eyes

Siden dette er en BT koker blir det vel te av kaffen What a Face

Vis Medlemmets Profil

299 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 21 Apr 2017 - 19:36

Vel,rælet fra Biltema bidrar vel til nedsatte priser hos andre i samme bransjer..
Og DET er vel bra ? confused

Vis Medlemmets Profil

300 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Fre 7 Jul 2017 - 20:44

Gått i fella igjen jocolor Skulle bare ha en laderegulator til bilen for å sjekke om den gamle var gåen, det var den ikke for bilen ladet bra igjen så fort jeg skrudde til kabelskoen på generatoren clown
Denne her ble også med hjem, fin liten tankveske som passer fint til småsaker jeg ikke får plass til i lommene. Det går fint 6 øl oppi, så den kan trygt brukes til handletur.

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Bagasje/Tankveske-med-GPS-holder-2000032161/

Men GPS-holderen er en vits, så små GPSer får man vel ikke kjøpt lenger. Og man skal ha liten telefon hvis den skal få plass.  Vinduet er også tilpasset telefoner fra forrige ti-år. Lurer virkelig på hvordan de tenker når de designer. Suspect
Jeg har allerede sprettet sømmen og tatt ut GPSholderen, det gir bedre plass i veska. pirat

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 12 av 13]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Next