Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Verktøy og utstyr fra Biltema

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 12]

51 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 9:39

KnutR

Admin
Svein2 skrev:
Palma skrev:Litt for å dra litt videre her. Nå er det ikke BT, men ikke langt unna nemlig JULA... affraid
Hva med dette ækkshnkamera
Man filmer jo ikke såååå mye, og det skal ikke brukes på tv.. så hvorfor bruke tretusenflere hundre??

Skal du til sjarlåttenbær nå. Du kan itte finne på å kjøpe dette, kjøp det dyreste og nyeste på nett. skryt av det til kamerater og
på diverse motorsykkelforum, ikke glem å les instruksjonsboka så du kan late som du skjønner det, gjenta deg sjøl i det uendelige og plutselig kan du titulere deg som deputy.  geek
Ellers får du ha en god dag.

F..n je glømte: Drit og dra

Jeg synes en av dere skal teste dette kameraet, om ikke annet for å kunne servere en ordentlig "DRIT OG DRA!" - med litt trøkk i.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

52 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 10:01

KnutR skrev:
Svein2 skrev:
Palma skrev:Litt for å dra litt videre her. Nå er det ikke BT, men ikke langt unna nemlig JULA... affraid
Man filmer jo ikke såååå mye, og det skal ikke brukes på tv.. så hvorfor bruke tretusenflere hundre??

Skal du til sjarlåttenbær nå. Du kan itte finne på å kjøpe dette, kjøp det dyreste og nyeste på nett. skryt av det til kamerater og
på diverse motorsykkelforum, ikke glem å les instruksjonsboka så du kan late som du skjønner det, gjenta deg sjøl i det uendelige og plutselig kan du titulere deg som deputy.  geek
Ellers får du ha en god dag.

F..n je glømte: Drit og dra

Jeg synes en av dere skal teste dette kameraet, om ikke annet for å kunne servere en ordentlig "DRIT OG DRA!" - med litt trøkk i.

Dette er jo en kopi av GoPro - er jo for jævlig at slike kopister skal ta over markedet - men så er jo de gode cameraene priset temmelig høyt... trur eg. Så de legger seg laglig til for hogg.

Vis Medlemmets Profil

53 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 10:11

Denver er jo kvalitetsmerket over alle Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 11:21

Jeg sier meg villig til å drite meg ut ved å kjøpe denne driten her, men da forventes endel sympati og støtte når jeg legger ut film fra 30km rett Rv 20 med tilhørende gråtoner og ristinger. Er jeg heldig så får jeg dubba det hele med litt køntrimusikk og noe rå lyd fra en illsint BMW motor. Dette kan bli er skikkelig "drit-og-dra prosjekt" cheers

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 11:36

Palma skrev: Er jeg heldig så får jeg dubba det hele med litt køntrimusikk og noe rå lyd fra en illsint BMW motor.

....har du fått deg S1000RR?

...er jo eneste BMW som fløtter sei..

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 12:03

Haya99 skrev:
Palma skrev: Er jeg heldig så får jeg dubba det hele med litt køntrimusikk og noe rå lyd fra en illsint BMW motor.  

"Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme!!"
Min BMW R1150GS er RÅ! Sånn er det med den saken !

Edit: RR-> drit og dra !

Sist endret av Palma den Tir 10 Feb 2015 - 12:04, endret 1 gang (Reason for editing : justering)

Vis Medlemmets Profil

57 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 13:03

KnutR

Admin
Palma skrev:Jeg sier meg villig til å drite meg ut ved å kjøpe denne driten her, men da forventes endel sympati og støtte når jeg legger ut film fra 30km rett Rv 20 med tilhørende gråtoner og ristinger. Er jeg heldig så får jeg dubba det hele med litt køntrimusikk og noe rå lyd fra en illsint BMW motor. Dette kan bli er skikkelig "drit-og-dra prosjekt" cheers

Herværende forum støtter offisielt dette prosjektet med velvillige kommentarer og hånlatter. cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

58 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 13:51

KnutR skrev:
Palma skrev:Jeg sier meg villig til å drite meg ut ved å kjøpe denne driten her, men da forventes endel sympati og støtte når jeg legger ut film fra 30km rett Rv 20 med tilhørende gråtoner og ristinger. Er jeg heldig så får jeg dubba det hele med litt køntrimusikk og noe rå lyd fra en illsint BMW motor. Dette kan bli er skikkelig "drit-og-dra prosjekt" cheers

Herværende forum støtter offisielt dette prosjektet med velvillige kommentarer og hånlatter. cheers

Veldig takksam for den offisielle støtten, men nå har jeg en pay-pal konto og... Og hvis jeg skryter og legger ut nok ræl så kanskje jeg får slik (deputy)stjerne og ?? Med tilhørende samtaler og kaffe osv...

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 14:07

Alt til sitt bruk..
for å ha en snutt av en tur er dette sikkert godt nok-men hvis det skal redigeres/jobbes med for å presentere filmen for andre som skal komme med kritiske analyser av filmen så kommer det til kort..

selv et nøkkelring kamera til 50lapp kan vise veien...

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 14:13

KnutR

Admin
Palma skrev:
KnutR skrev:

Veldig takksam for den offisielle støtten, men nå har jeg en pay-pal konto og... Og hvis jeg skryter og legger ut nok ræl så kanskje jeg får slik (deputy)stjerne og ?? Med tilhørende samtaler og kaffe osv...

Ikke fan. Jeg har fremdeles ikke hatt verken kaffe eller dype telefonsamtaler med Kliffern, så du skal ikke komme her og komme her Wink
Du får nøye deg med rævkjeft og grisesleng som alle andre her.

Vis Medlemmets Profil

61 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 14:18

KnutR skrev:
Palma skrev:
KnutR skrev:

Ikke fan. Jeg har fremdeles ikke hatt verken kaffe eller dype telefonsamtaler med Kliffern, så du skal ikke komme her og komme her Wink
Du får nøye deg med rævkjeft og grisesleng som alle andre her.

Puhhh, det var nå godt.. Der menn er menn og ulvene hyler i ghettoen ! affraid cheers

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 14:29

Ikke gløm å skriv 63 innlegg før du kommer deg av gårde.

Hvor i hampen er forresten lista med brukertoppen her, trodde alle seriøse mc-forum hadde det. Suspect

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 14:39

Svein2 skrev:Hvor i hampen er forresten lista med brukertoppen her, trodde alle seriøse mc-forum hadde det. Suspect

Dette forumet er laget sånn at kun de smarteste overlever,det skal kreves litt innsats clown

Gå inn på "Medlemsliste" rett under fremhjulet på Kawa'en der oppe,så finner du det

64 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 14:43

Haya99 skrev:

Få igang den dærre Busa'en din,og så ser du om du klarer å kjøre fra meg og Rudolf over fjellet mellom Røldal og Sauda Basketball

65 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 14:54

KliffArne skrev:
Svein2 skrev:Hvor i hampen er forresten lista med brukertoppen her, trodde alle seriøse mc-forum hadde det. Suspect

Dette forumet er laget sånn at kun de smarteste overlever,det skal kreves litt innsats clown

Gå inn på "Medlemsliste" rett under fremhjulet på Kawa'en der oppe,så finner du det

Ja, se der! Visste ikke at det fantes en sånn funksjon. Godt å se at jeg gruser alle dere andre. Kliff begynner å hale innpå, nesten litt rart at ikke eieren av forumet er den som poster mest.. Men, når man tenker på hvem han har å bryne seg på, så er det kanskje forståelig, lell... alien

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 15:12

KliffArne skrev:
Haya99 skrev:

Få igang den dærre Busa'en din,og så ser du om du klarer å kjøre fra meg og Rudolf over fjellet mellom Røldal og Sauda Basketball

Den største iddioten vinner på veien- selv det klovdyret klarer jo å komme opp i livsfarlig hastighet på smale fjellveier.

...... ta med deg reinsdyret opp til ACR eller RUD-skogen ...skratt... så ser du hvor god du og trekkdyret er til å kjøre.
Den kommer til å framstå som en undermotorisert jordfreser på en bane.

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 15:22

Haya99 skrev:
KliffArne skrev:
Haya99 skrev:

Den største iddioten vinner på veien- selv det klovdyret klarer jo å komme opp i livsfarlig hastighet på smale fjellveier.

Vær ikke så sikker på det,jeg skulle gitt deg konkurranse Razz

Haya99 skrev:...... ta med deg reinsdyret opp til ACR eller RUD-skogen ...skratt... så ser du hvor god du og trekkdyret er til å kjøre.

God å kjøre? Trekkdyret er nok bedre enn meg. På en stor bane så klarer du kanskje å kjøre fra meg og Rudolf med bussen din,såfremt du får den igang.

68 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 18:01

KliffArne skrev:
Haya99 skrev:

Vær ikke så sikker på det,jeg skulle gitt deg konkurranse  Razz

Haya99 skrev:...... ta med deg reinsdyret opp til ACR eller RUD-skogen ...skratt... så ser du hvor god du og trekkdyret er til å kjøre.

God å kjøre? Trekkdyret er nok bedre enn meg. På en stor bane så klarer du kanskje å kjøre fra meg og Rudolf med bussen din,såfremt du får den igang.

Er du skikkelig dum klarer du kanskje å kjøre ifra på en sånn vei.

På ACR el Skogen har du ikke nubbesjangs.... vi er kanskje like gode til å kjøre med Busan er et hav bedre enn traktoren på å kjøre fort.

Og hvis du aldri har kjørt på en bane så vet du ikke hva du snakker om.

Ta nå for helvete med deg den Aprilia Twinnen og få testen den litt- jeg vet du har løst. Den kan du teste mot Busan....ikke den derre tyske moringen...

Vis Medlemmets Profil

69 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 18:31

Haya99 skrev:Ta nå for helvete med deg den Aprilia Twinnen og få testen den litt- jeg vet du har løst. Den kan du teste mot Busan....ikke den derre tyske moringen...

Dæven så åfftåpikk vi er kommet nå,hva skjedde confused Det var faktisk Palma som gjorde det,med snakket om Jula-kamera,hans feil.

RSV'en tenkte jeg å gruse når Fjord Motorpark åpner.Blir ikke så langt å bære bitene hjem etterpå afro Da kan du komme med Busa'en din,jeg møter deg i Røldal monkey

70 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 18:53

"Status prosjekt

Juni ble skjønnsbegjæringen er sendt tingretten. Det er utarbeidet første versjon av funksjonell kravspesifikasjon. Samtidig arbeides det med innledende møter med banedesignere.
Det arbeides også med 3. versjon av forretningsplanen.

Anlegget er planlagt åpnet i august 2016."  

...2016 my ass...... du får nok ta turen øst eller nordover...

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 19:04

KliffArne skrev:Dæven så åfftåpikk vi er kommet nå,hva skjedde  confused  Det var faktisk Palma som gjorde det,med snakket om Jula-kamera,hans feil.

Bestandig får jeg skylda for masse skit på internettet, DRIT OG DRA. Men det får gå for denne gangen (jeg kaster meg ikke ut) siden du har så bra moped geek
Men var det snakk om kakeoppskrift ??? Etter som vi allerede er åfftåpikk, nei det var han der nord det.. Han har vel joika kaker ??? jocolor

Vis Medlemmets Profil

72 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 19:06

Ser det brygger opp til en "Pisselengst" konkurranse, åfftåpikk i beste BAN tradisjon.

Før gutta begynner å legge ut detaljerte bilder vil jeg bidra med å avspore ytterligere.
Se på denne: GS og Panigale på bane

Vis Medlemmets Profil

73 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 19:20

knutk skrev:Ser det brygger opp til en "Pisselengst" konkurranse, åfftåpikk i beste BAN tradisjon.

Før gutta begynner å legge ut detaljerte bilder vil jeg bidra med å avspore ytterligere.

Dæven den var rå cheers Skal nevne dette for Ole-Bjørn neste gang jeg sern Exclamation

Vis Medlemmets Profil

74 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 19:29

knutk skrev:Ser det brygger opp til en "Pisselengst" konkurranse, åfftåpikk i beste BAN tradisjon.

Må si at jeg er mektig impregnert, GS'n kjørte inn den spagettimopeden med en runde... STILIG. Jeg måtte ut å ta meg en røyk etterpå jeg.... bounce enda jeg ikke røyker !!

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Verktøy og utstyr fra Biltema on Tir 10 Feb 2015 - 19:39

Ikke så værst, nei.. Skulle likt å se Suzukien filmet fra et annet kamerea, tror han har ganske så bra nedlegg i noen av de svingne der.. Nedlegg Haya kun har matchet en gang, da han tryna med Gixxern?!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Next