Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ok, så blir det litt blogg, da :)

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 7]

101 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 14:59

Finfin japse Very Happy

Burde ha prøvd en sånn hos Speed, kan hende hadde det vært en sak som hadde passet meg.
Nu må du ikkje kjøre så mye at du bruker den opp med en gang!

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 15:51

jhn skrev:Verri nais ... men den store vindskjermen va litt skjemmanes... kanskje? ... men den har jo sin misjon. Bare glem det, veldig stilig sykkel. Æ ønske mæ en sånn .... av og tel.
Andre gang ønske æ mæ nokka ainna
Har den automatkasse? Hvis ja ... like du det? ..... men det har den sikkert ikke, æ har ikke sett det vært nevnt.

.....og æ har lest i alle fall de 4 siste innleggan.

Ad vindskjermen - ved hjelp av den elektroniske mottorren er den kjørt opp i øverste posisjon. Den går da opp og så blir den vinklet litt mer rett opp - i forhold til når den er nede så ligger den mer paralellt med fronten.
Ikke automat - trodde jeg måtte gire litt og at det var en del av MCkjøringa men 5 giret holder - fra 40 og oppover - vet ikke hvor høyt opp - enda :)
Elektronisk innstillbare støtdempere er imidlertidd fantastisk... 3 trinn som kan forrhåndsinnstilles. ujevn vinterskada vei forbi Jøssingfjorden var som en lek og en fryd med dempere i soft innstilling.... - er så hærlig.... Cool

Vis Medlemmets Profil

103 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 15:53

joo skrev:Finfin japse Very Happy

Burde ha prøvd en sånn hos Speed, kan hende hadde det vært en sak som hadde passet meg.
Nu må du ikkje kjøre så mye at du bruker den opp med en gang!

Det burde du :) - bruker den opp så mye som mulig, jeg :)

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 16:13

Okda skrev:

Ad vindskjermen - ved hjelp av den elektroniske mottorren er den kjørt opp i øverste posisjon. Den går da opp og så blir den vinklet litt mer rett opp - i forhold til når den er nede så ligger den mer paralellt med fronten.  

El-vindskjerm er jo gull da. cheers
Hadde det på den gamle K'n min, er vel det eneste jeg savner med den og :)

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 16:50

Okda skrev:
Ja, åsså kommer den ned automagisk når du passerer 130 km/t.

Okda skrev:
Ikke automat - trodde jeg måtte gire litt og at det var en del av MCkjøringa men 5 giret holder - fra 40 og oppover - vet ikke hvor høyt opp - enda :)
Ifølge GPS'n min så virker ikke 5.-giret lenger enn til rundt 265 km/t (prøvde på langstrekket mellom Rostock og Szczecin hvor snittfarta ble klokket inn til 181 km/t) Laughing

Okda skrev:
Elektronisk innstillbare støtdempere er imidlertidd fantastisk... 3 trinn som kan forrhåndsinnstilles. ujevn vinterskada vei forbi Jøssingfjorden var som en lek og en fryd med dempere i soft innstilling.... - er så hærlig.... Cool  
Elektronisk ja.. Vil ha.. På '11-modellen er den manuell og jeg må knøvle med fingrene oppunder skjørtet Cool

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 17:21

bikeridr skrev:Elektronisk ja.. Vil ha.. På '11-modellen er den manuell og jeg må knøvle med fingrene oppunder skjørtet Cool

Det som er oppunder skjørtet bør nå være manuellt affraid Du måtte knøvle litt med fingerne oppunder skjørtet for å få den stivere eller ???? Shocked

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 18:41

bikeridr skrev:
Okda skrev:
Ja, åsså kommer den ned automagisk når du passerer 130 km/t.
er ikke helt sikker på det, tror de har endret på denne modellen (-15)-----.

Okda skrev:
Ifølge GPS'n min så virker ikke 5.-giret lenger enn til rundt 265 km/t (prøvde på langstrekket mellom Rostock og Szczecin hvor snittfarta ble klokket inn til 181 km/t)  Laughing
DET holder for dette steget :)
- vil jeg ha mer fart så må jeg sette inn 6. giret :)

Okda skrev:
Elektronisk ja.. Vil ha.. På '11-modellen er den manuell og jeg må knøvle med fingrene oppunder skjørtet Cool
Fingrene oppunder skjørtet må da være ok vel :) åja - det skjørtet ja - tungvindt.

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 20:08

Okda skrev:Tatt av Sidevesker siden jeg ikke skulle ha med noe, hadde heller ikke satt på tankveska som også ble kjøpt med, men ellers er den vel som den var i går kveld når jeg henta den....

Klar for tur

Også har du ikke kjørt innom meg i dag og vist den frem.... Evil or Very Mad

Men du må jo få gratulasjon likevel.... cheers cheers

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

109 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 20:45

Heisann. Snasen sak, gratulerer så mye Very Happy

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 21:23

Grrrattlere med flott Ny-Sykkel Okda cheers

Og der var jammen meg GV og, så vet vi at det står til liv. Har du fått deg noen Millitær-Kråsser a GV?

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 21:32

ArcticTiger skrev:Grrrattlere med flott Ny-Sykkel Okda cheers

Og der var jammen meg GV og, så vet vi at det står til liv. Har du fått deg noen Millitær-Kråsser a GV?

Hei AT :-) Ble nok bare med dagdrøm det å kjøpe en krosser som ekstrasykkel, på linje med mange andre MC-drømmer. Jeg har jo egentlig kjøpt drømmesykkelen og foreløpig holder den :-) Du vet Honda er kvalitet....

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

112 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Søn 19 Apr 2015 - 23:02

Takker til alle - fikk bekreftet alt på kveldsturen i kveld. 60 av 100 mil før service....

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Man 20 Apr 2015 - 18:02

Okda skrev:Tatt av Sidevesker siden jeg ikke skulle ha med noe, hadde heller ikke satt på tankveska som også ble kjøpt med, men ellers er den vel som den var i går kveld når jeg henta den....

Klar for tur

Den så jo ikke så verst ut, den. Helt nytt og greier Cool

114 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Ons 22 Apr 2015 - 15:53

I dag skal FJR-en ffå være med på sin første onsdagstur - synes det alt er lenge siden den kom i hus men det er jo ikke mer enn 5 dager :) (og 80 mil)

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Tor 23 Apr 2015 - 23:04

Gratulerer med ny sykkel Okda.. Nå må du ikke kjøre deg helt bort i tåka og fikle med ting du ikke skal! Heller ikke bli fartsbølle- leser at den går styggfort på 5 gir! Hvis det er 1 gir til- trenger du ikke prøve det før litt seinere i sommer.
Så må du ikke glemme å kjøre innom GV.

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Tor 23 Apr 2015 - 23:12

dag-zzr skrev:
Gratulerer med ny sykkel Okda..  Nå må du ikke kjøre deg helt  bort i tåka og fikle med ting du ikke skal! Heller ikke bli fartsbølle- leser at den går styggfort på 5 gir! Hvis det er 1 gir til- trenger du ikke prøve det før litt seinere i sommer.
Så må du ikke glemme å kjøre innom GV.

fy fader så rett du har - skulle ikke tro du var av denne verden Surprised Takker for gratulasjon og skjønner ikke helt dette med tåkeprat men du har så rett Very Happy

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Lør 25 Apr 2015 - 18:24

Tror neimen itte jeg har gratulert deg med ny sykkel okda så da får jeg gjøre det nå.
Det er en slik jeg har gått å sikle på sjøl, nydelig sykkel med to pøtter nede på hør side,
akkurat slik det skal være.
Det er tre stk. i klubben som har FJR og alle har bare godord å si om den.
Kos deg. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Lør 25 Apr 2015 - 23:14

Svein2 skrev:Tror neimen itte jeg har gratulert deg med ny sykkel okda så da får jeg gjøre det nå.
Det er en slik jeg har gått å sikle på sjøl, nydelig sykkel med to pøtter nede på hør side,
akkurat slik det skal være.
Det er tre stk. i klubben som har FJR og alle har bare godord å si om den.
Kos deg. Very Happy

Takker - koser meg veldig - har hatt kjørepause i helga på grunn av besøk men det er ikke enkelt med en ukegammel nysykkel i garasjen. Mandag er det 1000 km service...

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Man 27 Apr 2015 - 11:12

Gratulerer med ny grom sykkel!

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Man 27 Apr 2015 - 15:17

05jojh skrev:Gratulerer med ny grom sykkel!

Takk, takk - førsteservice i dag kan slippe meg mer løs nå ------ meeeen kan jo ikke med de 80 grensene Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Tir 12 Mai 2015 - 21:54

Hadde en fin dag på jobb i dag - 35 mil på FJRen til diverse befaringer og møter. Fikk testa ut bensinmåleren også litt. Var enda 3 liter igjen når alle lysene lyste og Lo var alt som kom opp på restdistanse på måleren.... litt kaldt enda med 10 grader og litt regn men alt det andre varmer godt Very Happy

Vis Medlemmets Profil

122 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Tir 12 Mai 2015 - 21:59

Har du fått testa toppfarta på den ennå?

123 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Tir 12 Mai 2015 - 22:59

KliffArne skrev:Har du fått testa toppfarta på den ennå?

Hmmmm - toppfarten er ikke testa ut over at den kommer veldig fort opp i veldig stor fart Twisted Evil og det er veldig enkelt å holde en viss litt for høy fart over tid...... men sånn kjører jo ikke jeg, selvfølgelig

Rolling Eyes Laughing

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Man 18 Mai 2015 - 23:18

Det ER mye trafikk på E39 om dagene.....

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Ok, så blir det litt blogg, da :) on Man 25 Mai 2015 - 23:18

Må bare ha det inn her også :) Suleskard - Brokke i dag - 40 mil på tur. 5 stykker på tur.

Veien åpna i dag den 25/5 kl 1031. Natt til lørdag kom det 2 meter nysnø som nå er ryddet bort....

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 7]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next