Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

offroad/wheelie/fisketur/jobb/vinter sykkel

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Jeg lurer på om noen har noen tips til en ganske rimelig sykkel. har også mulighet til å få en kompis i Tsjekkia til å importere til meg, men gå for billig i norge i første omgang. .. Sykkelen må funke som vinter sykkel men også offroad om sommeren. Skal også være ett leketøy. Så trenger litt drag så man kan herje litt på åkern å kjøre på bakhjul / hoppe /dra på fisketur på fjellet og sånt no. Også fint om det finnes trim deler lett tilgjengelig osv.
Bør tåle juling og ha motor som tåler mye...
Grom lyd er ett must og må selvfølgelig være registrerbar

Gode tips? :)

Vis Medlemmets Profil
Høres ut som du er i markedet for en Honda XR650R  Twisted Evil 

Men tror du skal lete utaskjærs, er sjelden mer enn 1-2 på Finn, og regn med å gi 40-50k.
Har du korte bein kan den kanskje virke litt utfordrende første gang du skrever over setet. Du må lære deg kickstart og hvordan gjøre det på varm motor spesielt.

Vis Medlemmets Profil
Har kjørt en del cross som har vært mye høyere enn meg. Så tror nok det skal gå bra :) andre sykler som kan være aktuelle ?

Vis Medlemmets Profil
drz 400 får du hvertfall aldri ødelagt. går ikke så bra men mer enn nok til å lære seg alle wheelietriks i boka. hadde en sånn i to år og var fornøyd så lenge jeg slapp motorveier.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]