Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

God morgen

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 God morgen on Søn 11 Mai 2014 - 5:29

Idag våkna jeg før trollerud,så da er det vel jeg som skal si god morgen?

2 Re: God morgen on Søn 11 Mai 2014 - 5:57

Takk for det, og god morgen..

Så.. Når våkna du, da?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: God morgen on Søn 11 Mai 2014 - 20:08

Trollerud skrev:Takk for det, og god morgen..

Så.. Når våkna du, da?

Trur han våkna drunken drunken  i stolen og gikk å la seg Sleep Sleep  05:31

Vis Medlemmets Profil

4 Re: God morgen on Tir 20 Mai 2014 - 4:32

God morgen! Er jeg førstemann i dag tro?

Vis Medlemmets Profil

5 Re: God morgen on Tir 20 Mai 2014 - 9:57

mortal skrev:God morgen! Er jeg førstemann i dag tro?

Det var da en ukristelig tid å stå opp på.  Kan det tyde på sterkt fremskredne alderdomstegn  Question 

Vis Medlemmets Profil

6 Re: God morgen on Fre 23 Mai 2014 - 0:28

God morgen.

Nå går jeg og legger meg  clown 

7 Re: God morgen on Fre 23 Mai 2014 - 0:54

ArcticTiger skrev:
mortal skrev:God morgen! Er jeg førstemann i dag tro?

Det var da en ukristelig tid å stå opp på.  Kan det tyde på sterkt fremskredne alderdomstegn  Question 
Snarere sterk fremskreden ukristelighet...
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

8 Re: God morgen on Fre 23 Mai 2014 - 0:54

KliffArne skrev:God morgen.
Nå går jeg og legger meg  clown 
God natt, sjef!

Vis Medlemmets Profil

9 Re: God morgen on Fre 23 Mai 2014 - 5:20

Folkens, folkens.. Sitter oppe til svarte natta, og våkner i ørska for å haste av sted til jobb neste dag. Her er det kaffe og relax en times tid før maset begynner, ro i sjela er viktig, ellers blir det magesår og det som værre er..

Alle mine medmennesker fortjener en god morgen, men ingen gir deg en, du må skape den selv?

Skjønner?  Wink 

Vis Medlemmets Profil

10 Re: God morgen on Fre 23 Mai 2014 - 5:50

Kloke ord,,trollerud..

Nå skl jeg ta kaffekruset med meg og sette meg for meg selv i ei krå,og se om morgenen blir bra  What a Face 

11 Re: God morgen on Tir 8 Jul 2014 - 4:55

God mor'n,Trollerud.

Idag var jeg før deg  pirat 

Og nå skal jeg legge meg,god natt

12 Re: God morgen on Tir 8 Jul 2014 - 5:03

Morn - morn!

Gå å legg deg du, jeg må visst ut å jobbe -noe som jeg synes er lit rart - i og med at jeg jo fikk sparken for et par uker siden...

-trodde man skulle få fri når man fikk fyken, jeg?

scratch

Vis Medlemmets Profil

13 Re: God morgen on Tir 8 Jul 2014 - 9:14

KnutR

Admin
Trollerud skrev:Morn - morn!

Gå å legg deg du, jeg må visst ut å jobbe -noe som jeg synes er lit rart - i og med at jeg jo fikk sparken for et par uker siden...  

scratch

Har du erta på deg sjæfen - igjen?!  geek 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

14 Re: God morgen on Tir 8 Jul 2014 - 22:05

KnutR skrev:

scratch

Ja... Jeg l'rer aldri.

*Og denne Linuxen H'ggis anbefalte funker ikke helt som den skal, om noen lurer p[ hvorfor de norske bokstavene ikke kommer med, s[ gj;r ogs[ jeg det..(

Vis Medlemmets Profil

15 Re: God morgen on Tir 8 Jul 2014 - 22:49

KnutR

Admin
Trollerud skrev:
KnutR skrev:

scratch

Ja...  Jeg l'rer aldri.

*Og denne Linuxen H'ggis anbefalte funker ikke helt som den skal, om noen lurer p[ hvorfor de norske bokstavene ikke kommer med, s[ gj;r ogs[ jeg det..(

Haha, linux er morsomt innimellom. Quickfix: gå inn i terminal, skriv "sudo setxkbmap no" uten hermetekn. Vet ikke helt om den husker det neste gang du starter maskina på nytt, men det får stå sin prøve.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

16 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 5:19

God morgen  bounce 

Vis Medlemmets Profil

17 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 6:19

God morgen!

Antagelig er det pc'en som er føkka, ikke hadde jeg klart å "gå inn i terminal" heller, men det jeg fant ut idag var at det var et ikon rett foran nesa mi som det sto "install linux" på. Ikke skjønte jeg at man først innstallerte Linux, for så å måtte innstallere det. Trodde alt var ferdig når man hadde satt inn cd'en, og maskinen var ferdig å spinne den rundt-rundt..

Får noen feilmeldinger, men vha ctr-alt-del, svenskeknappen og esc, så kommer jeg meg på nett etterhvert.. Og dette betaler næringslivet tusenvis av kr pr time for at såkallte "konsulenter" skal gjøre??  bounce 

Vis Medlemmets Profil

18 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 8:39

KnutR

Admin
Trollerud skrev:God morgen!

Antagelig er det pc'en som er føkka, ikke hadde jeg klart å "gå inn i terminal" heller, men det jeg fant ut idag var at det var et ikon rett foran nesa mi som det sto "install linux" på. Ikke skjønte jeg at man først innstallerte Linux, for så å måtte innstallere det. Trodde alt var ferdig når man hadde satt inn cd'en, og maskinen var ferdig å spinne den rundt-rundt..

Får noen feilmeldinger, men vha ctr-alt-del, svenskeknappen og esc, så kommer jeg meg på nett etterhvert.. Og dette betaler næringslivet tusenvis av kr pr time for at såkallte "konsulenter" skal gjøre??   bounce 

Kanskje du nettopp har funnet deg en ny karrierevei? Frittstående konsulenter kan ikke erte på seg sjefen sin vettu......  lol! 

Vis Medlemmets Profil

19 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 19:38

Hvordan du greide å føkke opp en Linux Mint-installasjon er forbi min fatteevne...
Det er jo bare å klikke "ja" innimellom.

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

20 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 20:02

KnutR

Admin
Haeggis Amateur Line skrev:Hvordan du greide å føkke opp en Linux Mint-installasjon er forbi min fatteevne...
Det er jo bare å klikke "ja" innimellom.

Det at det finnes en "ja" knapp betyr jo, logisk sett, at det finnes en "nei"-knapp også.
Badabim, Bob's your uncle.

Vis Medlemmets Profil

21 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 20:17

En ja-knapp kan vel neppe være Trolleruds yndlingsverktøy.
Han har mest sannsynlig funnet nei-knappen.

Vis Medlemmets Profil

22 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 20:23

Ah.. Slik snakker de uvitende..

La meg FORSØKE å forklare, ref "Konspirasjonsteori" tråden, Hæggis og Knut får være stand-in for de to håpløse 50-åringene som nekter å åpne sine horisonter:

Når man har, let me refrase that; Når man OMSIDER har klart å brenne en dvd-plate med Linux (Det tok vel 4-5 forsøk fra x-antall nedlastningslinker) og stappet den i maskinen, da går jo ting smuuth.. PC'en lager masse fancy lyder, og et skjermbilde med opptil flere ikoner dukker opp.
Alt vel?
Hvertfall DENNE 44-åringen er da så fornøyd med sin innsats at han trykker internett-ikonet, hva annet har man vel en PC for?
Jeg leste ikke en gang hva som sto under de andre ikonene, var såpass fornøyd med meg selv at jeg kunne leve med et tastatur uten nordiske bokstaver, og alfakrøllen kunne jeg jo bare Ctrl+C og Ctrl+V fra Wikipedia. Det dreier om å tilpasse seg?

Desverre var lykken kortvarig, måtte frem med CD-en flere ganger i døgnet og restarte både titt og ofte.. Til jeg oppdaget et ikon der det stod "Innstaler Linux"?
-WTF? "Innstaler Linux"? Er det ikke AKKURAT DET jeg har gjort 'a?? HÆ??? Faens tekonlogi-jevler! Man får et programvare som SER UT som en fungerende PC og halvveis OPPFØRER seg som en fungerende PC, FØR man har innstallert programmet??

-Dette er IKKE logikk for meg..

Vel, nå har jeg hvertfall insallert, og installert igjen, det er fremdeles troll i trompeten, mulig HD-en er føkka.

(Hvor finner jeg en HD som passer til en Samsung R530, da? )

Første gang i livet jeg har brukt bokstavene HD på internett, uten å snakke om en amerikansk motorsykkel.. Nesten så jeg skjemmer meg over hvor langt jeg har forfalt..  silent 

Vis Medlemmets Profil

23 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 21:20

Trollerud skrev:Ah.. Slik snakker de uvitende..

La meg FORSØKE å forklare, ref "Konspirasjonsteori" tråden, Hæggis og Knut får være stand-in for de to håpløse 50-åringene som nekter å åpne sine horisonter:
Håpløse 50-åringene som nekter å åpne sine horisonter?  Shocked 
Det er vel begrenset hva du ser i horisonten når du sitter å røsker i hårtustene og plages med EDB-apparatet

Vis Medlemmets Profil

24 Re: God morgen on Ons 9 Jul 2014 - 21:42

Alle Linux-systemer kan kjøre systemet som en såkalt "Live session" direkte fra lagringsmediet.
F.eks. kan du ha en "død" pc uten operativsystem, med filene lagret på maskinen, og kun åpne for bruk med et operativsystem som kun kjøres direkte fra en minnepinne.
Dette er grunnen til at jeg sa en ekstra gang at du måtte huske å installere, men dette gikk antakelig blåsfort ut av andre øret da jeg ga deg to-minutters crash course i Linux over telefon.
Endte du med Mint?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

25 Re: God morgen on Tor 10 Jul 2014 - 5:19

Linux Mint, ja. Og idag startet det opp uten noe knussel, ser lovende ut..  cat 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next

Similar topics

-

» God morgen