Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

i media...

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 8]

51 Re: i media... on Søn 12 Apr 2015 - 13:27

Haya99 skrev:
jhn skrev:Hva mener folket om dette?
http://www.nrk.no/norge/_-prioriterer-populisme-fremfor-liv-og-dod-1.12275654
Det er jo mange som er opptatt av sikkerhet i forskjellige sammenhenger, og mener at man skal strekke seg langt for å trygge menneskeliv  ... det kan virke som det er litt annerledes hensyn som gjelder i trafikken.

Leste litt om bakgrunnen for undersøkelsen der de kommer til at antall alvorlige ulykker reduseres med ca. 50%  - laget av TØI - som jeg mener ikke er uhildet aktør - de er mer en pressgruppe. Nok til at jeg ikke stoler på resultatet.....  tror de overdriver effekten -de har sin egen agenda.

Tror Vegvesenet har misforstått en del - i hvert fall her sørpå - når de nå skifter ut runde tømmerstokker med firkantstål som hold for autovern i yttersvinger Sad dette kan umulig gjøre det noe mer trafikksikkert å kjøre MC.

Vis Medlemmets Profil

52 Re: i media... on Søn 12 Apr 2015 - 13:32

Okda skrev:
Palma skrev:Har Kliffern begynt som klokker affraid Rabiate kirkeklokker på Karmøy

Kirkeklokker i fredstid utenom kirkelig bruk betyr vel noget spesielt - i hvert fall betydde det noe førr i tia... nå har vi vel andre måter å annonsere krig på.
At KliffArne henger litt teknologisk etter, er vel ikke noen overraskelse, men hvem er det som vil gå til krig mot Karmøy?

Vis Medlemmets Profil

53 Re: i media... on Søn 12 Apr 2015 - 13:47

jhn skrev:
Okda skrev:
Palma skrev:Har Kliffern begynt som klokker affraid Rabiate kirkeklokker på Karmøy

Kirkeklokker i fredstid utenom kirkelig bruk betyr vel noget spesielt - i hvert fall betydde det noe førr i tia... nå har vi vel andre måter å annonsere krig på.
At KliffArne henger litt teknologisk etter, er vel ikke noen overraskelse, men hvem er det som vil gå til krig mot Karmøy?

De som går etter alle pengene til Araberene der.... vil jo ikke bli der - for mye norvest og regn.

Vis Medlemmets Profil

54 Re: i media... on Søn 12 Apr 2015 - 21:27

Håp for oss som drar litt på åra? clown

http://www.abcnyheter.no/livet/2015/04/12/221878/65-ar-gammel-kvinne-gravid-med-firlinger

Vis Medlemmets Profil

55 Re: i media... on Søn 12 Apr 2015 - 21:36

dag-zzr skrev:

http://www.abcnyheter.no/livet/2015/04/12/221878/65-ar-gammel-kvinne-gravid-med-firlinger
Håp? Jeg vil heller kalle det en trussel eller gledesdreper elns.
Jeg hadde håpet at man kunne slutte å bekymre seg for den slags snart ... tør ikke å tenk på hva kjerringa hadde sagt om hun fikk vite at hun skulle bli stemor til firlinger affraid

Vis Medlemmets Profil

56 Re: i media... on Søn 12 Apr 2015 - 23:33

dag-zzr skrev:

Du Dag, jeg tror ikke du skal ha noen forhåpninger om å bli gravid hverken med en eller fire- selv ikke etter 60........ kun reka som skifter kjønn må vite

Vis Medlemmets Profil

57 Re: i media... on Man 13 Apr 2015 - 22:54

Okda skrev:
dag-zzr skrev:

Du Dag, jeg tror ikke du skal ha noen forhåpninger om å bli gravid hverken med en eller fire- selv ikke etter 60........ kun reka som skifter kjønn må vite

UFF- jeg tenkte mest på jevnadrende damer som var litt "villige" Embarassed

Vis Medlemmets Profil

58 Re: i media... on Man 13 Apr 2015 - 23:05

for min egen del er dette "bra" nyhet...

http://www.nrk.no/viten/undervektige-har-storre-risiko-for-demens-1.12307138

Vis Medlemmets Profil

59 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 13:04

Mareritt - katastrofe?? ..... ting er jo relativt....

http://www.kjendis.no/2015/04/15/kjendis/bjorn-ali_abdullah/hele_norge_baker/ida_gran-jansen/tv3/38686627/

Vis Medlemmets Profil

60 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 14:02

Haya99 skrev:Mareritt - katastrofe?? ..... ting er jo relativt....

http://www.kjendis.no/2015/04/15/kjendis/bjorn-ali_abdullah/hele_norge_baker/ida_gran-jansen/tv3/38686627/

Er ikke det man kaller I-landsproblem, men sikkert stort nok for jenta og foreldrene som hadde forventninger skrudd opp til bristepunktet.

Vis Medlemmets Profil

61 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 14:10

Palma skrev:
Haya99 skrev:Mareritt - katastrofe?? ..... ting er jo relativt....

Er ikke det man kaller I-landsproblem, men sikkert stort nok for jenta og foreldrene som hadde forventninger skrudd opp til bristepunktet.

....men neppe noe for media ? ...selv her i landet....

....finnes det en funksjon som kan utelate alle ting man ikke skulle være interessert i på en nettleser?

Hvis ikke skal jeg utvikle det og bli meget rik....

Vis Medlemmets Profil

62 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 14:16

Sende følgende mail til journalisten:

Kan du formidle min oppsigelse av pluss videre til rette vedkommende?

Den kakehistorien blir for drøyt - skal man være med å betale for slikt søppel!!!???

Det siste med meget stor skrift...... er vel ikke lenge før PST ringer på affraid ..... takk for meg...

Vis Medlemmets Profil

63 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 14:56

Haya99 skrev:Sende følgende mail til journalisten:

Kan du formidle min oppsigelse av pluss videre til rette vedkommende?

Den kakehistorien blir for drøyt - skal man være med å betale for slikt søppel!!!???

Det siste med meget stor skrift...... er vel ikke lenge før PST ringer på affraid .....  takk for meg...

Har DU betalt for no slik affraid affraid

Vis Medlemmets Profil

64 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 19:47

Nei men i helvete!
KAKEMARERITT!
KATASTROFEDAG!

Man skulle tro hele familien var hakka i småbiter med machete og spredd ut over oppkjørselen. Så er det altså snakk om ei lat bedriten mor som ikke kan bake og sannsynligvis ikke er flink på annet enn sparkling av tryne som er i SJOKK fordi den klumpen med ihjelprossesert sukkerdeig hu har bestilt ikke  var bra...

Journalistikk? Ikke noe i nærheten. En skam at det er sånne ting som får oppmerksomhet. Men ser det er et eller annet kvalmt organ som jeg ikke frekventerer uansett.

Men hu sparkeltanta har vel fått 3776 liker på Tryneboka etter å ha beklaga seg og driti ut leverandøren, og all verdens sympati fra venninnegjengen. Og ungen må nok ha krisepsykiatri resten av livet affraid

Vis Medlemmets Profil

65 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 21:17

joo skrev:Nei men i helvete!
KAKEMARERITT!
KATASTROFEDAG!

Man skulle tro hele familien var hakka i småbiter med machete og spredd ut over oppkjørselen. Så er det altså snakk om ei lat bedriten mor som ikke kan bake og sannsynligvis ikke er flink på annet enn sparkling av tryne som er i SJOKK fordi den klumpen med ihjelprossesert sukkerdeig hu har bestilt ikke  var bra...

Journalistikk? Ikke noe i nærheten. En skam at det er sånne ting som får oppmerksomhet. Men ser det er et eller annet kvalmt organ som jeg ikke frekventerer uansett.

Men hu sparkeltanta har vel fått 3776 liker på Tryneboka etter å ha beklaga seg og driti ut leverandøren, og all verdens sympati fra venninnegjengen. Og ungen må nok ha krisepsykiatri resten av livet affraid
affraid Jævla tulling, slapp no av litt med de store overskriftan ... æ trudde jo det va en slags kakekrise "der borte"

Vis Medlemmets Profil

66 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 21:25

Hmm, ja, lenge siden gryte og kake på anner sia'  . . . generasjonsskifte på gang ??  Shocked

Vis Medlemmets Profil

67 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 21:33

Jodlevann skrev:
Hmm, ja, lenge siden gryte og kake på anner sia'  . . . generasjonsskifte på gang ??  Shocked

En burger før de freser en runde til i gata med 125-KTM'n bounce

Vis Medlemmets Profil

68 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 21:56

jhn skrev:
joo skrev:Nei men i helvete!
KAKEMARERITT!
KATASTROFEDAG!

affraid  Jævla tulling, slapp no av litt med de store overskriftan ... æ trudde jo det va en slags kakekrise "der borte"

Jåskuka heile gjenget. clown Var inne hos Høvdingen og kikka på noe fra forgangen tid,,og da ser jeg at hann jåskuken har sensurert bort et par plasser der jeg skrev jåskuk. Snakker om jåskuk alien

69 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 22:02

Jodlevann skrev:

Bare ta det rolig Jåddliz, det blir Kake i Andebu søndag 26 appril kl 11.00 cheers

Vis Medlemmets Profil

70 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 22:24

KliffArne skrev:

Jåskuka heile gjenget. clown   Var inne hos Høvdingen og kikka på noe fra forgangen tid,,og da ser jeg at hann jåskuken har sensurert bort et par plasser der jeg skrev jåskuk. Snakker om jåskuk alien

Ja jåskuk blir for sterkt uttrykk for unge sarte sjeler i puberteten, er vel stort sett det som er der borte nå ?

Vis Medlemmets Profil

71 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 22:39

Palma skrev:
KliffArne skrev:

Jåskuka heile gjenget. clown   Var inne hos Høvdingen og kikka på noe fra forgangen tid,,og da ser jeg at hann jåskuken har sensurert bort et par plasser der jeg skrev jåskuk. Snakker om jåskuk alien

Ja jåskuk blir for sterkt uttrykk for unge sarte sjeler i puberteten, er vel stort sett det som er der borte nå ?

Jåskuk var erstattet med [sensurert].    Razz

72 Re: i media... on Ons 15 Apr 2015 - 23:48

KliffArne skrev:
Palma skrev:
KliffArne skrev:

En ekte tullebukk.

Vis Medlemmets Profil

73 Re: i media... on Tor 16 Apr 2015 - 13:35

Til tross for langt fremskredet alder kan jeg fortsatt kalles en ...kuk,og er deltaker på begge fora.
Dette kommer av at jeg er lite fremskjøvet i intelligenssammenheng,er ansvarlig for tusenvis av innlegg der og er etter hvert blitt mer lei hele greia...
Og iflg. el kommandante er jeg en hårsår misunnelsestjuv...før var jeg nokså normal...på vei ut av grevlinghiet... confused
hehehehe

og i og med at jeg har et bein i hver leir kan jeg vel forskræva meg før jeg vet ordet av det...

Vis Medlemmets Profil

74 Re: i media... on Tor 16 Apr 2015 - 15:48

intrudergubbe skrev:Til tross for langt fremskredet alder kan jeg fortsatt kalles en ...kuk,og er deltaker på begge fora.
"... fortsatt kalles en" hest..., tull..., jåss... stå... eller hva slags?

intrudergubbe skrev:
Dette kommer av at jeg er lite fremskjøvet i intelligenssammenheng,er ansvarlig for tusenvis av innlegg der og er etter hvert blitt mer lei hele greia...
Hvis de to har sammenheng, ligger ikke jeg heller så godt an

intrudergubbe skrev:
Og iflg. el kommandante er jeg en hårsår misunnelsestjuv...før var jeg nokså normal...på vei ut av grevlinghiet... confused
hehehehe

og i og med at jeg har et bein i hver leir kan jeg vel forskræva meg før jeg vet ordet av det...
Han har vel alltid rett, har han ikke? Laughing  .... men denne forskrævinga trenger vi ikke bekymre oss over, det går vel verst ut over de som sitter under når dritten faller.

Vis Medlemmets Profil

75 Re: i media... on Tor 16 Apr 2015 - 20:27

jhn skrev:
KliffArne skrev:
Palma skrev:
KliffArne skrev:

En ekte tullebukk.

Ville heller sagt tullekuk.

Ser nå at alt av linker inn hit er endret til noe annet. Linker til prosjekter her er ødelagt.Fyren må være redd for noe pirat

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» i media...