Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Tour de Fjord

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Tour de Fjord on Tor 29 Mai 2014 - 16:38

Ser dere på TV2 om dagen? Der sykler dem samme ruta som jeg tenkte på til "Norges-treffet" i August.
Igår syklet dem innover Hardangerfjorden på nordsiden,til Ulvik. I dag på andre siden,ikke lenge siden de passerte Etne.
Få med dere litt reprise-bilder fra igår,fine bilder  pirat 

2 Re: Tour de Fjord on Tor 29 Mai 2014 - 18:03

Har bare NRK...

Men nu ruller vi de vegene fredag-lørdag likevel  tongue 

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Tour de Fjord on Fre 30 Mai 2014 - 8:41

joo skrev:Har bare NRK...

hehe…. og du går ikke glipp av noe …resten er søppel...

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Tour de Fjord on Lør 31 Mai 2014 - 18:53

Sant, mye søppel. Så lenge dem ikke kan gi meg Viasat Sport uten noe som helst av såpe og fotball attåt skal de bare beholde kanalpakkene sine.
Det ringte ei pusher-kveite fra en av disse "tilbyderne" i fjor og spurte om jeg ikke vil slå til på en god pakke. Da jeg sa at hu kunne ringe tilbake når de hadde ei pakke med all motorsport der det garantert aldri dukka opp en gresstust og en ball eller såpe så slo jeg til.
Det har pinadø ikke ringt enda...

Men apropos de derre syklistan; det ene løpet avløses visst av det andre? I dag havna vi mellom flere felt av dem som sykla Bergen-Voss da vi kjørte Øystese-Granvin på morran... De svette kondomgutta bidro ikke til å forskjønne omgivelsene  tongue 

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Tour de Fjord on Lør 31 Mai 2014 - 19:07

KnutR

Admin
joo skrev:Sant, mye søppel. Så lenge dem ikke kan gi meg Viasat Sport uten noe som helst av såpe og fotball attåt skal de bare beholde kanalpakkene sine.
Det ringte ei pusher-kveite fra en av disse "tilbyderne" i fjor og spurte om jeg ikke vil slå til på en god pakke. Da jeg sa at hu kunne ringe tilbake når de hadde ei pakke med all motorsport der det garantert aldri dukka opp en gresstust og en ball eller såpe så slo jeg til.
Det har pinadø ikke ringt enda...

Men apropos de derre syklistan; det ene løpet avløses visst av det andre? I dag havna vi mellom flere felt av dem som sykla Bergen-Voss da vi kjørte Øystese-Granvin på morran... De svette kondomgutta bidro ikke til å forskjønne omgivelsene  tongue 

Jeg sto tre kvarter i kø forrige helg og venta på 40 gauker på tråsykkel og ca 150 følgebiler/motorsykler.
Jaggu sku'n drivi hardt for å fått stengt så mye av indre østland dersom det var snakk om motoriserte aktiviteter....

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 0:33

jeg har ikke TV  Very Happy  og det er ikke noe jeg skriver for å snike meg unna lisensinnkreverne. Jeg har jo hatt tv i minst 20 år uten å betale lisens   What a Face  , men ikke de siste årene, nå har jeg ikke tv.   clown NRK, som er ganske ok ser jeg på nett når jeg vil,  resten tror jeg sikkert er dritt. MotoGP ser jeg på nett, noe jeg selvfølgelig betaler for, og så slipper jeg å høre på viasatkommentatorene som de som ser det på tv hører på.
Hva har dette med fjordturer og/å gjøre? - drit og dra  Laughing

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 5:24

Jeg har ikke hatt tv på mange, mange år, jeg heller. Men på fredag fikk kona innstallert Viasat. Heldigvis har det bare vært sol og fint utevær, så propagandakassa har stått ubrukt, gruer meg til det dårlige været kommer, da må jeg nok flytte ut i Hønsehuset permanent..

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 8:34

Har lange tider av gangen ikke hatt TV …men nå er det std pakka i Sameiet …. det er 3 NRK+ SVTV1 + søppel - alt av noen verdi går på de 4 først nevnte ….resten er med på å gjøre folk til idioter.

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 17:08

Har heller ikke tv.Men har hatt.

Flosshatt  clown 

10 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 18:55

Æ har både TV og hatt ... æ ser naboen står der borte i lys lue, han har kanskje hatt TV. Æ vet ikke ka en hatt TV e for nokka, men det høres ut som et idiotisk konsept

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 18:57

Her tordner det litt idag. Og så regna det litt i natt.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 19:20

Ikke for å være vanskelig, men no synes æ du va litt usaklig ... ikke ett ord om hverken TV eller hatt?  Suspect 

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 20:15

jhn skrev:Ikke for å være vanskelig, men no synes æ du va litt usaklig ... ikke ett ord om hverken TV eller hatt?  Suspect 

Og ikke vet vi om han er i Uniten, Andeby eller i Narwickk...

Vis Medlemmets Profil

14 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 20:37

Jeg er langt fra fjorden nå, men Michigan-vannet er i rimelig nærhet (ca 1 drøy time østover på MottoGussin). Har steinalder-tv her, som ikke virker, og det er like greit syns jeg. Nå har vi nettopp hatt ei skikkelig Midt-Vesten regnskur med ånnklie tordenskrall og 28 C grader, men bak hver en sky er himmern blå, så nå skinner sola igjen  Very Happy  Og det er straks Miller-time på decket tenker jeg!
Fornøyd nå da  Rolling Eyes  ?

Og fikk dere med dere at Ole Bjørn slo banerekorden på Rudskogen igår, med et halvt sek? Ny tid 1.25.5  cheers 
Det er vel Duccatti han kjører den gutten  Question 

https://www.facebook.com/groups/plassenracing/?fref=ts

Sist endret av ArcticTiger den Søn 1 Jun 2014 - 20:46, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Tour de Fjord on Søn 1 Jun 2014 - 20:41

Trollerud skrev:
jhn skrev:Ikke for å være vanskelig, men no synes æ du va litt usaklig ... ikke ett ord om hverken TV eller hatt?  Suspect 

Og ikke vet vi om han er i Uniten, Andeby eller i Narwickk...  
Vi har altså ingen kontroll på han, han e jo nesten .. eeh .. anarkistisk

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Tour de Fjord on Man 2 Jun 2014 - 0:18

ArcticTiger skrev:Jeg er langt fra fjorden nå, men Michigan-vannet er i rimelig nærhet (ca 1 drøy time østover på MottoGussin).

Skulle hatt deg en motorsykkel heller,,,så hadde du spart mye tid  clown

17 Re: Tour de Fjord on Man 2 Jun 2014 - 5:35

KliffArne skrev:
ArcticTiger skrev:Jeg er langt fra fjorden nå, men Michigan-vannet er i rimelig nærhet (ca 1 drøy time østover på MottoGussin).

Skulle hatt deg en motorsykkel heller,,,så hadde du spart mye tid  clown

Sant det Cliff, det går seint å kjøre land og strand rundt på de der jævlie Traktora  Crying or Very sad 
Og så lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg en Corbin-sal til 1050 Tigern mens jeg er her, så jeg kan ha litt mer enn håndbaggasje med meg når jeg drar hjem igjen. 463 daler vil de ha.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]