Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 40]

101 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 25 Mai 2014 - 17:27

Å holde humøret oppe er enkelt! Skaff deg hund, grønnsakshage, en kone som steller i heimen, et hønsehus fullt av alt fra gamle Brøytdeler til vernedrakt for gassangrep.. Videre må man forsøke å lære seg adelfamilienes skitne triks, når man forstår hvor patetiske disse folkene er, hvor lite dem respekterer deg og meg, da er det veldig enkelt å gi faen. Og er man flink nok til å gi faen, blir hverdagslige problemer få og enkle og håndtere.

Du etterlyser konkret handling? Du er klar over at disse patetiske menneskene er klare til å putte alle sine meningsmotstandere bak lås og slå? Obama er jo i full gang med det, Guantanamo lever i aller beste velgående? Han er så ynkelig at han spionerer på andre statsledere, og under "Ukraina krisen" var loyalitet mot sine allierte et fremmedord? Fuck EU..
Hva skal mannen i gata gjøre, annet enn å opplyse sine medborgere om hvor perverse våre "ledere" er? Det disse gutta frykter mest av alt er å bli avslørt for hvem dem er.

Så ille er det, at Wikipedia har sensurert vekk slektstreet til Stoltenbergklanen! For få år siden kunne man se alle nåværende klanmedlemmer, fra IOC presidenter til Høyreledere, til Oslos ordfører, til avisredaktører. Stoltenbergklanen har en merittliste som går utenpå hva noen annen familie noen gang har gjort, og ingen kommer noen sinne til å matche dems infiltrasjon av viktige posisjoner i samfunnet noen sinne.
Gå på Wiki idag, og det er kun noen få, avdøde halvkjendiser i gjen på lista.

Den handlingen jeg kan gjøre begrenser seg altså til hva jeg kan gjøre med meg selv. Jeg har på ingen måter tenkt å ty til ABB handlinger for å endre verden! Hadde du kjent meg, hadde du visst hvordan jeg har endret min væremåte, mitt verdisyn og mine handlinger. Jeg har ingen forhåpninger om å se de store forandringene til det bedre i samfunnet rundt meg for det. Men jeg kan love deg at det føles mye bedre på det personlige plan, når man tenker mer på hvordan tomatplantene har det, enn arbeidspress, mas og tjas..

Sånn er det med den saken..

flower 

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 26 Mai 2014 - 6:34

Hehehe …. ok du klarer deg med tomatene ….. Og "Stoltenbergklanen" er det nye store innen konspirasjon….

….det kan vel hende at det slektreet du event. så på wiki engang - ikke var korrekt og laget av noen noget spesielle folk?

….hvis du som er så mistenksom ovenfor alle med makt - ikke har fått med det at ikke alt som står på nettet er sant …så har du et problem.

Vis Medlemmets Profil

103 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 26 Mai 2014 - 13:59

Jeg ser at Wiki faktisk har forandret siden tilbake til det opprinnelige! Det var jaggu bra..

Her er noen av gutta og jentene Jens er i slekt med:

Jens Stoltenberg (1959–), statsminister og leder i Arbeiderpartiet
Fabian Stang (1955–), ordfører i Oslo
Jens Gerhard Heiberg (1939–), norsk representant i IOC og industri- og idrettsleder
Johan Sebastian Welhaven (1807–1873), lyriker og litteraturkritiker
Marie Simonsen (1962–), journalist
Lars Mjøen (1945–), skuespiller
Astrid Nøklebye Heiberg
Eva Nansen (1858–1907), sanger og gift med Fridtjof Nansen (1861–1930)
Kaci Kullmann Five (1951–). Politiker
Johan Jørgen Holst

Men selvsagt er det IKKE konspirasjoner og vennetjenester som har gjort at disse folkene har fått de posisjonene de har hatt i samfunnet! Disse folkene har ALLTID vært de som har vært best egnet til oppgaven, de har ALDRI fått drahjelp av venner og bekjente..
-Og månen ER en gul ost...

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 26 Mai 2014 - 14:07

Haya99 skrev:….hvis du som er så mistenksom ovenfor alle med makt - ikke har fått med det at ikke alt som står på nettet er sant …så har du et problem.

Det jeg HAR funnet ut, er at slettes ikke alt, faktisk veldig LITE av det som står i lærebøkene du og jeg hadde på skolen er sant. Internettet har 1000x bedre mulighet for å krysssjekke informasjonen man blir presentert, og dersom man ikke selv var tilstede under alle viktige historiske øyeblikk denne kloden har vært igjennom, ER man faktisk avhenging av å få hendelsesforløpet fortalt av andre?
-Desverre er det veldig ofte slik at historien blir tilpasset ditt og mitt "need to know"-nivå, den er forenklet, forvridd og pyntet på, og jo mer du SELV graver i dette, jo mer opplagt blir det at versjonen skolen har fortalt er så dårlig at det er fristende å tro at de bevisst har holdt informasjon tilbake..

Vis Medlemmets Profil

105 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 26 Mai 2014 - 14:54

Trollerud skrev:Jeg ser at Wiki faktisk har forandret siden tilbake til det opprinnelige! Det var jaggu bra..

Her er noen av gutta og jentene Jens er i slekt med:

Jens Stoltenberg (1959–), statsminister og leder i Arbeiderpartiet
Fabian Stang (1955–), ordfører i Oslo
Jens Gerhard Heiberg (1939–), norsk representant i IOC og industri- og idrettsleder
Johan Sebastian Welhaven (1807–1873), lyriker og litteraturkritiker
Marie Simonsen (1962–), journalist
Lars Mjøen (1945–), skuespiller
Astrid Nøklebye Heiberg
Eva Nansen (1858–1907), sanger og gift med Fridtjof Nansen (1861–1930)
Kaci Kullmann Five (1951–). Politiker
Johan Jørgen Holst

Men selvsagt er det IKKE konspirasjoner og vennetjenester som har gjort at disse folkene har fått de posisjonene de har hatt i samfunnet! Disse folkene har ALLTID vært de som har vært best egnet til oppgaven, de har ALDRI fått drahjelp av venner og bekjente..
-Og månen ER en gul ost...

Dæven - med de folka i slekta MÅ han jo være satan sjøl…. men hvor er den russiske Tsar - trodde det lå i bunn uansett … og sentralbanken glimrer med sitt fravær…

Nå var det jo nettopp et "treff" -for de som arver millioner her i landet - de ville sørge for å bygge seg opp nettverk for framtida - tenker Jens sine nålevende og døde slektninger har lite å stille opp mot den gjengen som besøkte Fritzøe den helga.

Vis Medlemmets Profil

106 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 26 Mai 2014 - 14:57

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:….hvis du som er så mistenksom ovenfor alle med makt - ikke har fått med det at ikke alt som står på nettet er sant …så har du et problem.

Det jeg HAR funnet ut, er at slettes ikke alt, faktisk veldig LITE av det som står i lærebøkene du og jeg hadde på skolen er sant. Internettet har 1000x bedre mulighet for å krysssjekke informasjonen man blir presentert, og dersom man ikke selv var tilstede under alle viktige historiske øyeblikk denne kloden har vært igjennom, ER man faktisk avhenging av å få hendelsesforløpet fortalt av andre?
-Desverre er det veldig ofte slik at historien blir tilpasset ditt og mitt "need to know"-nivå, den er forenklet, forvridd og pyntet på, og jo mer du SELV graver i dette, jo mer opplagt blir det at versjonen skolen har fortalt er så dårlig at det er fristende å tro at de bevisst har holdt informasjon tilbake..

Joda at seierherrene skriver historien er kjent ….. at du kryssjekker mye er ikke kjent…. du tror det du vil tro og finner det du vil finne.

Den aller største svindelen er jo forøvrig religion …… der har du litt å ta tak i...

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 26 Mai 2014 - 16:35

Haya99 skrev:[
Den aller største svindelen er jo forøvrig religion…… der har du litt å ta tak i...

Og du tror ikk ejeg har vært der??!

At du bruker ordet "religion" viser at du desverre ikke forstår..

Det er SPRÅKET (Lingvistikken) som er nøkkelen til å avsløre svindelen, jeg HAR forsøkt å fortelle deg dette før, men har du hørt etter??????

Re-legion? Legion? En "ny" legion.. Skjønner du? Man hadde EN legion med Gud. Så inngikk man en NY legion.. Man begynnte å tolke hit og tolke dit, man tok noe og forkastet noe annet. Jeg har allerede fortalt deg at 50 mill mennesker måtte dø pga det 2. bud, men å snakke til deg er som å snakke til veggen. Det jeg burde få kritikk for, er å fremdeles snakke til veggen, etter 15 år..

Jeg kunne fortalt deg mye om Tro, og om religion, om gud med liten "g" og Gud med stor "g". Din største svakhet er din manglende evne og vilje til å lytte. JEG bruker faktisk tid på å lytte til folk jeg er uenige i (Hvertfall av og til), DU setter opp større sikkerhetsgjerder enn Israel gjør mot Vestbredden når du aner faren for å møte gode argumenter fra folk med andre synspunkter enn deg selv.

Hadde du tatt din egen oppfordring, og begynnt å nøste i "religioner", ville du snart oppdage ting som vil rokke med de mest etablerte tanker du måtte ha om verden du lever i.

Det kommer ikke til å komme så veldig mye mer sentralbank-snakk fra dette hold nå, jeg er over på Tro, religion og lingvistikk nå. Sentralbankene har jeg nok kjenskap til, skal jeg utvikle meg må jeg videre. Du er parkert på partipolitikk nivået, herregud så lenge det er siden jeg var der...

Vis Medlemmets Profil

108 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 27 Mai 2014 - 12:17

Når Finacial Times og denne superblårussen slakter denne boka betyr det at den er lesverdig og inneholder viktige ting:

http://e24.no/kommentarer/kommentar-aarets-viktigste-bok-rives-bare-delvis-i-stykker/23010153

Den han blårussen skriver er jo superliberalt - og det er vel få som tror på dette lenger - kapitalen har jo bevist flere ganger at det må regler og styring til.

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 27 Mai 2014 - 21:26

Du fortsetter å gjenta at det er bevist at kapitalen må reguleres, men jeg kan aldri huske at du noen sinne har klart å bevise dette?

Er det Polen sin regulering av kapitalen pre Jernteppets fall du sikter til?

Du vet ikke en gang hva "kapital" er, du blander "kapital" og fiatpenger.. Fiatpenger er gjeld, med din logikk må da også "kapital" være gjeld.. Håper du en dag forstår hvor feil det er å kalle gjeld for kapital...  No 

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 7 Jun 2014 - 6:53

DE er ingang - med å redusere Statens innflytelse:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/erna-tar-jerngrep-om-styrene/a/23224825/

Her skal blårussen inn…. 1.del som skal ende opp i privatisering.

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 7 Jun 2014 - 6:55

Trollerud skrev:Du fortsetter å gjenta at det er bevist at kapitalen må reguleres, men jeg kan aldri huske at du noen sinne har klart å bevise dette?

Er det Polen sin regulering av kapitalen pre Jernteppets fall du sikter til?

Du vet ikke en gang hva "kapital" er, du blander "kapital" og fiatpenger.. Fiatpenger er gjeld, med din logikk må da også "kapital" være gjeld.. Håper du en dag forstår hvor feil det er å kalle gjeld for kapital...  No 

Beviset er finanskrisene - basert på at bankene har satt opp rene svindelforetak - der må det regler til.

Vis Medlemmets Profil

112 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 7 Jun 2014 - 9:44

Bankene har satt opp rene svindelforetak. OK, det var jo veldig konkret?
Bankene ER rene svindelforetak, om det var det du mente, så er vi veldig enige.

OG det finnes regler mot slikt! De står i Bibelen. For 4.000 år siden visste de at dersom noen skulle få lov til å livnære seg ved å kreve renter på utlån, ville dette med tiden komme ut av kontroll. For 3.000 år siden ble "The Chessboard Problem" beskrevet, men hvem har lært?
-Ikke så mange...

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 7:40

Trollerud skrev:Bankene har satt opp rene svindelforetak. OK, det var jo veldig konkret?
Bankene ER rene svindelforetak, om det var det du mente, så er vi veldig enige.

OG det finnes regler mot slikt! De står i Bibelen. For 4.000 år siden visste de at dersom noen skulle få lov til å livnære seg ved å kreve renter på utlån, ville dette med tiden komme ut av kontroll. For 3.000 år siden ble "The Chessboard Problem" beskrevet, men hvem har lært?
-Ikke så mange...

Når folk går tilbake til bibelen og grunnloven skal man være på vakt…..

Islam har förbud mot renter ….. er det sharia-lover du er ute etter?

Det er ikke noe feil med å låne ut kapital med renter - det gir masse muligheter for alle…. men å kalle seg rådgiver å lure folk til å investere i noe som er svindel og lure de til å låne penger for å gjøre det -er svindel…. det er endel som burde sitte bak lås og slå etter å ha gjort dette. Men dette er tydligvis lov - for de ble ikke dømt - så da må lovene endres slik at dette ikke er mulig.

Vis Medlemmets Profil

114 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 10:17

Haya99 skrev:DE er ingang - med å redusere Statens innflytelse:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solberg-regjeringen/erna-tar-jerngrep-om-styrene/a/23224825/

Her skal blårussen inn….   1.del som skal ende opp i privatisering.

så du definerer staten som venstresiden i norsk politikk....oki..

men hvorfor er det så mange i disse posisjonene hvis de ikke er innsatt av venstresiden tidligere?

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 10:24

En ting er å sitere Bibelen for å minne andre om at våre problemer ikke er noe som er nytt i denne verden, en annen ting er å påtvinge andre sine meninger, gjerne med makt?

Og til dem som går rundt og tror at det er "islam som har forbud mot renter", kan det være greit å minne dem om at dette gjelder alle de tre trosretningene som tuftes på Bibelen; Jødedom, Kristendom og Islam. Samme gjelder forbudet mot å tegne Gud, muslimene blir sinna når noen tegner Profeten, men også de kristne har forbud mot gudebilder. Ikke har kristne lov til å spise gris heller, men alt dette har gått i glemmeboka for lenge siden.

Vedr det å tvinge sine synspunkter på andre, skulle du tolke dette bokstavelig;
"Hath given forth upon usury, and hath taken increase: shall he then live? he shall not live: he hath done all these abominations; he shall surely die; his blood shall be upon him."
-ville det vært forbundet med en viss fare å jobbe i bank?

Grunnloven er ingen Lov, like lite som Magna Carta og The Constitution er det. Folk som henviser til slikt blottlegger sin uvitenhet, og man kan trygt la være å lytte videre til hva de har å si..

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 11:14

Trollerud skrev:En ting er å sitere Bibelen for å minne andre om at våre problemer ikke er noe som er nytt i denne verden, en annen ting er å påtvinge andre sine meninger, gjerne med makt?

Og til dem som går rundt og tror at det er "islam som har forbud mot renter", kan det være greit å minne dem om at dette gjelder alle de tre trosretningene som tuftes på Bibelen; Jødedom, Kristendom og Islam. Samme gjelder forbudet mot å tegne Gud, muslimene blir sinna når noen tegner Profeten, men også de kristne har forbud mot gudebilder. Ikke har kristne lov til å spise gris heller, men alt dette har gått i glemmeboka for lenge siden.

Vedr det å tvinge sine synspunkter på andre, skulle du tolke dette bokstavelig;
"Hath given forth upon usury, and hath taken increase: shall he then live? he shall not live: he hath done all these abominations; he shall surely die; his blood shall be upon him."
-ville det vært forbundet med en viss fare å jobbe i bank?

Grunnloven er ingen Lov, like lite som Magna Carta og The Constitution er det. Folk som henviser til slikt blottlegger sin uvitenhet, og man kan trygt la være å lytte videre til hva de har å si..
Du e en underlig fyr. Hele landet, kanskje hele verden går rundt å omtaler Grunnloven
som en lov. Men ingen er verdt å lytte til? Selv om det rent teknisk kanskje finnes en annen definisjon som passer bedre så vil nok Grunnloven fortsatt bli omtalt som en lov.
Når folk begynner å bla i bibelen for å blande dens innhold inn i dagens bankvesen og ellers styre og stell, blir æ litt skeptisk.  Det burde knapt nok være lov å sitere eller nevne de bøkene i andres nærvær.
Æ trudde du va altfor pragmatisk til å lese, og på noen som helst måte forholde dæ til bibelen som ei informativ og nyttig bok.  Suspect 

Du blir jo bare verre og verre  ... æ blir litt bekymra for dæ.

PS. Det var tidligere snakk om "fjøspeis"... det e bare en lettere forvirra fjøsnisse

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 13:00

Jeg leser jo ikke, jeg bare googler frem sitater for å provosere Haya. Men så er det jhn som biter på?

Du kan gjerne kalle Grunnloven for en "lov", men noe gyldighet har den ikke. Igrunn er det veldig få lover som kan anses som gyldige, om man ser bort fra naturlovene, som tyngdekraften og slike ting..

Bekymret trenger du ikke bli, jeg tar bare litt lettere på saker og ting enn folk flest. Tror jeg.

(Bibelsitatene er viktige for å forstå jussen, det folk ser ut til å glemme er at selv om "mannen i gata" ikke tror på gud, er lovene lagd av mennesker som er eller var VELDIG opptatt av religion! Du vil aldri forstå før du innser at du må ta på deg de andres briller for å se ting på dems måte...)

Vis Medlemmets Profil

118 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 13:26

mekkern skrev:
Haya99 skrev:DE er ingang - med å redusere Statens innflytelse:

Her skal blårussen inn….   1.del som skal ende opp i privatisering.

så du definerer staten som venstresiden i norsk politikk....oki..

men hvorfor er det så mange i disse posisjonene hvis de ikke er innsatt av venstresiden tidligere?

Nei nå styres jo Staten av høyresiden - men Staten er oss - demokratisk. Men regjeringer ønsker å red. statens innflytelse - sier de selv...

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 13:32

Det er riktig at renter var forbudt -banvesenet oppsto i Italia da man startet med å ta rente - og det førte til en rask utvikling av samfunnet.

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 13:51

Banvesenet oppstod da Kliff Arne ble kastet ut av Bike.no?

Bankvesenet er det litt værre å fastslå når og hvor begynnte? At du knytter det til Italia, har nok mest med at det var der Fibonacci fikk swong på ting da han fikk bukt med de gamle romerske tallene, som var håpløse å bedrive matematikk med, og fikk innført det "Arabiske tallsystemet", som vi fremdeles bruker mye av?

Bankvesen, renter, etc, etc er gammelt som hønn, man har arkeologiske funn som vitner om slik aktivitet 4.000 år tilbake i tid.

Det som VIRKELIG fikk fart på det du kaller "økonomien" var oljen. Billig og fantastisk effektiv energi som bokstavelig talt satt hjulene igang på alvor?! Klodens befolkning har tatt 7-gangen de siste 200 år, med en fordobling bare siden 1970-tallet. Dette kan du vel ikke tilskrive dyktige bankfolk?

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 14:17

Trollerud skrev:Jeg leser jo ikke, jeg bare googler frem sitater for å provosere Haya. Men så er det jhn som biter på?

Du kan gjerne kalle Grunnloven for en "lov", men noe gyldighet har den ikke. Igrunn er det veldig få lover som kan anses som gyldige, om man ser bort fra naturlovene, som tyngdekraften og slike ting..

Bekymret trenger du ikke bli, jeg tar bare litt lettere på saker og ting enn folk flest. Tror jeg.

(Bibelsitatene er viktige for å forstå jussen, det folk ser ut til å glemme er at selv om "mannen i gata" ikke tror på gud, er lovene lagd av mennesker som er eller var VELDIG opptatt av religion! Du vil aldri forstå før du innser at du må ta på deg de andres briller for å se ting på dems måte...)
Men selv bruker du bare egne briller?
Det gjør ingen forskjell om du går rett til kilden eller bruker noen omveier, teksten og budskapet er vel det samme?
Nuvel, jeg blir ikke akkurat provosert ... mere oppgitt over at noen som så ofte kritiserer folk for å gå med skylapper kun ser verden gjennom en fastmontert og ubevegelig dorull. Lurer litt på hvordan du definerer "gyldighet" ... hele livet er styrt av både grunnlov og andre menneskeskapte lover, så selv om du er uenig med loven og betydningen av ordet "lov", så jeg vil påstå de er ganske så gyldige likevel.
Har en liten følelse av din definisjon og den gjengse oppfatning av div ord og uttrykk ikke alltid er den samme.
At lovene er laget av religiøse mennesker betyr ikke automatisk at det er et onde.
De fleste lovene kan vel med litt godvilje og fantasi spores tilbake til de 10 bud, og der er det jo en del fornuftig. (se bort fra nr. 10 f.eks, og et par til)
De lovene som har en åpenbar problematisk religiøs og guddommelig misjon er vel sakte men sikkert blitt en utrydningstruet art her til lands.

Æ skulle vært på det Norgestreffet å lært dæ ett å anna om perspektiv

Vis Medlemmets Profil

122 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 21:08

jhn skrev:

Hjælp! Hva er dette? Usminkede trusler om fysisk irettesettelse?

Er du ikke kåt og glad lengre??  affraid 

Vis Medlemmets Profil

123 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 8 Jun 2014 - 22:07

Trollerud skrev:
jhn skrev:

Hjælp! Hva er dette? Usminkede trusler om fysisk irettesettelse?

Er du ikke kåt og glad lengre??    affraid 
Jovisst er jeg det, men det er ikke det jeg tenker mest på i disse ordvekslingene med deg, det må jeg bare innrømme.
Men det er ikke snakk om noen fysisk irettesettelse, bare noen vennlige råd og korrigeringer.
Jeg bruker ikke å være hverken påtrengende, truende eller ufin på noen måter ... eller, det aller siste der har ofte vist seg å ikke helt holde stikk  jocolor 

Vis Medlemmets Profil

124 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 9 Jun 2014 - 6:17

Det vi skal gi nordlendingene kreditt for, er at de ofte har mer fokus på å formidle sin mening enn å være "fin".
Uten at dette treger å oppfattes som forsøk på å smiske, så foretrekker jeg mennesker som verdsetter ærlighet, rett fra levera snakk, høyere enn dem som har fouks på det politisk korrekte og den etablerte finheten i samfunnet..

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Konspirasjon på gang.. on Man 9 Jun 2014 - 11:12

Trollerud skrev:Det vi skal gi nordlendingene kreditt for, er at de ofte har mer fokus på å formidle sin mening enn å være "fin".
Uten at dette treger å oppfattes som forsøk på å smiske, så foretrekker jeg mennesker som verdsetter ærlighet, rett fra levera snakk, høyere enn dem som har fouks på det politisk korrekte og den etablerte finheten i samfunnet..

Neida, trenger ikke, men kan.  cheers 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 40]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next