Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 40]

76 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 15 Mai 2014 - 9:53

Trollerud skrev:
Espen skrev:Jeg er imponert over at Dalai Lama ikke skulle hilses på mens Shimon Perez eller hva han nå heter ble tatt imot av slottet og hele norges styre.

Dette er "folkets vilje". Må jo være det, i og med at vi bor i et demokrati?   scratch 

Det at Perez er president i et land - mens herr Lama ikke er det - kunne jo forklare noe.

En uttalelse fra en Frp utenriksstatssekretær avslørte at Israel nå kan gjøre hva de vil med Palestinerne - uten kritikk fra Norge….. muren ble betegnet som et gjerde...

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 15 Mai 2014 - 9:54

Næmmen….. skulle det ikke gå til helvete? Børsen over 600 for første gang.

http://e24.no/boers-og-finans/boersrapport/sevan-marine-stiger-kraftig-paa-oslo-boers/22983754

Oljefondet er oppe i 5,150 milliarder…

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 15 Mai 2014 - 10:58

Haya99 skrev:Næmmen….. skulle det ikke gå til helvete? Børsen over 600 for første gang.

http://e24.no/boers-og-finans/boersrapport/sevan-marine-stiger-kraftig-paa-oslo-boers/22983754

helt uavhengig av hvem som "holder i rattet" her til lands også... lol! 

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 15 Mai 2014 - 16:09

Haya99 skrev:Næmmen….. skulle det ikke gå til helvete? Børsen over 600 for første gang.

Og mens børsene stiger, hva skjer med prisen på melk?

Er dette vanskelig? Du kan trykke milliarder på milliarder hver uke, og børsene vil stige til nye rekorder hver gang. Stopp pengetrykkingen, og se hva som skjer da...

Eller fortsett pengetrykkingen, og forbered deg på å betale 50 kr pr liter bensin..

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 15 Mai 2014 - 16:23

Trollerud skrev:

Og mens børsene stiger, hva skjer med prisen på melk?

Er dette vanskelig? Du kan trykke milliarder på milliarder hver uke, og børsene vil stige til nye rekorder hver gang. Stopp pengetrykkingen, og se hva som skjer da...

Eller fortsett pengetrykkingen, og forbered deg på å betale 50 kr pr liter bensin..

Nei dette er enkelt - drikk vann - og kjør Tesla….

Vis Medlemmets Profil

81 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 20 Mai 2014 - 19:28

Da begynner omsider "ekspertene" å høre på meg...

http://www.dagbladet.no/2014/05/20/nyheter/dollar/hegnarno/okonomi/kollaps/33394141/

study 

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 21 Mai 2014 - 8:29

Trollerud skrev:Da begynner omsider "ekspertene" å høre på meg...

http://www.dagbladet.no/2014/05/20/nyheter/dollar/hegnarno/okonomi/kollaps/33394141/

study 

Ja han har nok tatt seg en rev eller to han fyren der…..

Det er ingen som er uenig i at uendelig pengetrykking kan føre galt avsted - men man mener at det fortsatt er endel å gå på. Og det er tegn som tyder på at US står han av….. og da er nok Kina et annet stort problem - vanskelig å se hva slags katter de har i sekken.

Det som skjer er jo at rike Kinesere investerer utenfor Kina pga indre usikkerhet - det styrker US og Vesten.

Så er det at den tekniske utviklingen gjør det mindre inter. å produsere i lavkostland - men heller nær markedet - og det er stor fordel Vesten.

Vis Medlemmets Profil

83 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 21 Mai 2014 - 10:04

Denne er bra:

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Pa-svertetokt-for-kineserne-7574226.html#.U3xcA8bEUWJ

Kina betaler First House for å sverte Jagland…..

Dette utspillet til Wetland om at abassaden fikk kjeft - jeg så Wetland ble intervjuet på TV - det er noe av det mest pinlige jeg har sett på lenge…. hva faen var det for ut utspill - han hadde jo ikke opplevet det selv engang?

Se også litt på madias fokus på bondeoppgjøret - antall traktorer etc - og hvor kom Listahaug fra før hun ble minister???

….er gode tider for konspirasjoner!!!

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Konspirasjon på gang.. on Ons 21 Mai 2014 - 15:00

Jasså ja - så denne Wetland er nå First House topp….

http://www.dagbladet.no/2014/05/21/nyheter/samfunn/politikk/utenriks/first_house/33417072/

Som bare har behov for å plapre litt??? …… ligger nok mer bak... affraid 

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 22 Mai 2014 - 8:56

Og så; Wetland er kompis av Jens - og Stanghelle er kompis med Jagland….. Jens og Jagland er ikke kompiser...

http://www.dagbladet.no/2014/05/21/kultur/kommentar/first_house/nobelprisen/jagland/33423524/

…og er har Jagland nå vært så smart at han har klart å snu spillet - slik at han blir gjenvalgt som leder av Nobelkomiteen - da er han faen meg en luring.

Og Jens blir jo Gensek i Nato….. så de er begge ganske lure...  cheers 

… og Wetland er uansett en kødd - og First House noen rasshøl...

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 22 Mai 2014 - 19:35

Haya99 skrev:Og så;  Wetland er kompis av Jens - og Stanghelle er kompis med Jagland….. Jens og Jagland er ikke kompiser...

http://www.dagbladet.no/2014/05/21/kultur/kommentar/first_house/nobelprisen/jagland/33423524/

…og er har Jagland nå vært så smart at han har klart å snu spillet - slik at han blir gjenvalgt som leder av Nobelkomiteen - da er han faen meg en luring.

Og Jens blir jo Gensek i Nato….. så de er begge ganske lure...  cheers 

… og Wetland er uansett en kødd - og First House noen rasshøl...

Både jens og torbjørn har altid vært noen sniker  Suspect skjønner ikke at folk ikke har sett det før. begge jugger så de nesten ikke kan si navnet sitt uten å juge

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 23 Mai 2014 - 5:26

Her kommer en av ditt livs viktigste informasjon presentert på en time:

Jeg har ved flere anledninger fortalt at DU ikke eier noe som helst, det er andre som eier din mc, ditt hus, din bil, dine barn, osv, osv, osv. Og din flerskrogede seilbåt også! Vel, her er en kar som avslører det meste av dette systemet på en oversiktelig måte. Ser du dette foredraget, kan du legge "konspirasjonsteoriene" døde, verdens konspirasjoner er ikke teorier, men systemet som legger bånd på oss. Lik det eller ikke, men ikke påstå at det ikke finnes?

Vis Medlemmets Profil

88 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 23 Mai 2014 - 8:09

Trollerud skrev:Her kommer en av ditt livs viktigste informasjon presentert på en time:

Jeg har ved flere anledninger fortalt at DU ikke eier noe som helst, det er andre som eier din mc, ditt hus, din bil, dine barn, osv, osv, osv.  Og din flerskrogede seilbåt også!  Vel, her er en kar som avslører det meste av dette systemet på en oversiktelig måte. Ser du dette foredraget, kan du legge "konspirasjonsteoriene" døde, verdens konspirasjoner er ikke teorier, men systemet som legger bånd på oss. Lik det eller ikke, men ikke påstå at det ikke finnes?

Og du vet jeg aldri gidder se det der - kom med essensen!

"systemet" eier barna dine ….. legg deg inn til detoxing nå Trolle….

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 23 Mai 2014 - 8:12

custom 95 skrev:

Både jens og torbjørn har altid vært noen sniker  Suspect skjønner ikke at folk ikke har sett det før. begge jugger så de nesten ikke kan si navnet sitt uten å juge

…ja dette er jo et typisk utsagt "enkelte" grupper fort kommer med …. men Jens har alså vært en populær Statminister i mer enn 8 år -og blir nå Natosjef og Jagland har vel også gjorrt det bra …….. tross alt.

….så det er visse muligheter for at det er pisspreik du kommer med…..gitt!

Vis Medlemmets Profil

90 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 23 Mai 2014 - 10:00

Trollerud skrev:Her kommer en av ditt livs viktigste informasjon presentert på en time:

Jeg har ved flere anledninger fortalt at DU ikke eier noe som helst, det er andre som eier din mc, ditt hus, din bil, dine barn, osv, osv, osv.  Og din flerskrogede seilbåt også!  Vel, her er en kar som avslører det meste av dette systemet på en oversiktelig måte. Ser du dette foredraget, kan du legge "konspirasjonsteoriene" døde, verdens konspirasjoner er ikke teorier, men systemet som legger bånd på oss. Lik det eller ikke, men ikke påstå at det ikke finnes?

Helvettes fjøspeis, du forventer vel ikke at vi skal se på det der ... 1 time?
Sier meg helt enig med Haya, du får gi oss et sammendrag.
Eller driver du bare med fanskap? du har ikke sett videoene selv som du til stadighet linker til. Bare jævla humbug .... men for sikkerhets skyld skal jeg selge alt "mitt" før det går opp for folk at jeg egentlig ikke er den rettmessige eier.
Men egentlig .. det betyr ikke en dritt hvem som "eier" lekene så lenge jeg får leke med de, og får penga når de selges

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 23 Mai 2014 - 14:24

"Fjøspeis" må jo være en bra ting, og ikke et skjelds ord? Den som holder dyra varme om vinteren står det respekt av, skulle man tro?

Jeg tror både jhn og Haya misforstår; det er likegyldig for meg om dere vil lære dere dette. Veldig, vledig få mennesker vil lære, det er ingen hemmelighet at de fleste er såre fornøyd, og det er jo både vel og bra det..

-Men så var det de få stakkarene som IKKE passer inn, da. Det finnes noen av dem også. Og så var det det med etikk og moral; Man oppdrar ungene (på vegne av Vatikanet, selvsagt) til å tro at "ærlighet varer lengst, noe som er en regelrett løgn, og de som styrer skuta vet jo dette.. Så da synes jeg det er greit å lære hvem som styrer skuta, hva de som styrer vet om spillets regler, hvem vet, kanskje man en dag selv må møte dem face to face i en rettsak el. likn? Da er det jo greit å kjenne spillet.. -Synes jeg da..

At den gamle garde ikke vil åpne øynene overrasker meg ikke det grann. Det er helt håpløst å få gamle folk til å innse at kongefamiliene i denne verden er blandt mafiaoverhodene, men ungdomen er langt mer villig til å sette seg inn i realitetene. Selv synes jeg slikt er mye mer spennende enn å se detektimen på tv, for meg er det topp underholdning, i tillegg til at det er nyttig å vite. Ord og uttrykk som benyttes i dagligtale kan ha, og har veldig ofte en helt annen betydning i en rettsal. "Fri som fuglen", f.eks er et utrykk fra jussen. Fredag den 13. er en særdeles vikitig dag i verdenshistorien. Kong "Johan uten land" var "uten land" av en helt spesiell årsak, som er en MEGET viktig brikke i spillet, og Dronning Elisabeth anser Bibelen som det aller viktigste og aller mest dyrbare hun har. -Ikke dårlig omdømme av en gammel bok, når det kommer fra dama som eier halve jordkloden?

-Men neida.. Dette er ikke viktig å vite noe om.. Jeg skjønner.. (Ikke)

study 

Vis Medlemmets Profil

92 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 23 Mai 2014 - 19:54

Haya99 skrev:
custom 95 skrev:

…ja dette er jo et typisk utsagt "enkelte" grupper fort kommer med …. men Jens har alså vært en populær Statminister i mer enn 8 år -og blir nå Natosjef og Jagland har vel også gjorrt det bra …….. tross alt.

Han har aldri vært populær for meg, men ett eksempel kan du gi meg Jens sin forklaring hvorfor han søkte gen sek jobben?

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 24 Mai 2014 - 6:58

custom 95 skrev:
Haya99 skrev:
custom 95 skrev:

Han har aldri vært populær for meg, men ett eksempel kan du gi meg Jens sin forklaring hvorfor han søkte gen sek jobben?

Jeg kom ikke med påstander - du kan jo underbygge dine?

Vis Medlemmets Profil

94 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 24 Mai 2014 - 17:24

Haya be like:

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 24 Mai 2014 - 21:03

Trollerud skrev:

Dette var vel noe av det beste som er laget av illustrasjoner gjennom tidene  lol! 

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 24 Mai 2014 - 22:53

Haya99 skrev:
custom 95 skrev:
Haya99 skrev:
custom 95 skrev:

Jeg kom ikke med påstander - du kan jo underbygge dine?
ingen påstander men,siden du ikke har oppdaget dem, Jens Stoltenberg påstod at krisen i Ukraina var påskuddet til å søke jobben.
sannheten var at Pinocchio (e Jens Stoltenberg)hadde bedrevet lobby virksomhet lenge før krisen i Ukraina. Du skal også lære deg å se på øya til Pinocchio når de blaffer som to stearin lys i vinden juger han

Vis Medlemmets Profil

97 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 25 Mai 2014 - 7:16

Det var noe som snakket sammen - før Norge begynte å jobbe for Jens - Merkel og Obama - tror ikke Jens hadde tenkt på den jobben som 1.pri ….men man sier ikke nei til slikt….

Objektivt sett så har Jens og Jagland såpass respekt rundt i verden at den hjemlige mobbingen av dem går inn i en sammenheng - for folk som, er imot AP ……mange har også problemer med kvinnefrigjøring og innvanding.

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 25 Mai 2014 - 9:44

Merkel og Obama ville ha Jens? Og dette har du fra? VG?

Hvilke kriterier valgte de ut Jens på? Hans militære erfaring?

Når man har omkring en milliard mennesker å velge blandt i Natolandenes befolkning, er det ikke en gang LITT merkelig at man velger Jens?

Hva slags overmenneske er denne Stoltenberg Jr egentlig?

Greit nok at man skal gi kreditt til Jens for dyktig politisk håndverk, han er jo en av dem som solgte Norge til Eu, ga vekk 100 milliarder til IMF, tok livet av Gadaffi, osv, osv, osv.. Kanskje det nettopp er fordi han har vist seg å være en landssvikende drapsmann, at han har bevist sin evne til å lede denne gruppen internationale mordere?

Min begeistring for slike folk er begrenset, for å si det mildt..

Vis Medlemmets Profil

99 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 25 Mai 2014 - 9:56

Han ble nok valgt ut ifra at han har klart å holde en slags fornuftig dialog gående med Russland - ikke spart bort forsvaret - har meget land erfaring og nyter stor respekt -også utenfor Nato - og har gjort jobben i/For Nato når det trengs- og vil ikke bli oppfattet som et aggressivt valg av Nato - tvert imot.

…og jeg lurer virkelig hvordan folk klarer å holde humøret oppe når verdens tilstand er så elendig og alle er så fulle av faen…. og man selv ikke gjør noe med noe - annet enn å påpeke at man mener dette.

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Konspirasjon på gang.. on Søn 25 Mai 2014 - 13:29

Haya99 skrev: - ikke spart bort forsvaret -

seriøs????????? confused 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 40]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next