Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Konspirasjon på gang..

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 39 av 40]

At man deler noen synspunkter med enkelte, betyr så visst ikke at man vil ha dem til å styre sine liv og underkaste seg alle andre synspunkter de måtte ha, som man er uenige i?
-Og som vi etterhvert vet, så er det helt andre krefter som setter agendaen i et "demokrati", enn meningne til presidentkandidatene? -ref gjerne Fredsprisvinner Obama....  Rolling Eyes

Rand Paul har jeg aldri hørt på, da jeg la vekk min tro på folkestyre for snart ti år siden? Har bare fått med meg at han og far er uenige på en del punkter, og de fleste av de punktene ser ut til å være hva jeg likte med Ron.

Så kan man jo se litt på Ayn Rand; Hun hadde mye vettugt å si, men når alt kom til alt, var det langt mellom liv og lære? Forkjemper for frie markedskrefter, men deler seng med Sentralbank eier Philip Rothschild?
-Da mister man litt av troverdigheten...  tongue

Selvsagt skal man få eie og bære våpen.
-Hvorfor klarer ikke voksne mennesker å se forskjellen på å bære våpen og å bruke våpen? Retten til å bære våpen, som befestet i den amerikanske grunnloven, var for å beskytte seg mot regjeringer ute av kontroll. Hitler, Stalin, Pol Pot, Mao; Summen av deres herjinger kostet livet til LANGT fler mennesker i "fredstid", enn summen av alle kriger. Når dagen kommer, og Norge styres av Nazi-Siv, da er jeg sikker på at også DU ønsker deg en skikkelig "gunner". Du er bare imot folks rett til å bære våpen, fordi du ennå er sånn halvveis fornøyd med Systemet...

Vis Medlemmets Profil

952 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 6:50

Haya99 skrev:
Nå er denne tråden laget av meg nettopp for å kunne diskutere og krangle om det meste (de første 60 sidene forsvant på mystisk vis) så da får du bare drite i å åpne den hvis du ikke liker den.

Jaa, joo, forsåvidt sant. MEN finnes det ikke andre konspirasjonsteorier dere kan krangle om som er lettere å følge med i enn å måtte se på timelange dårlige jutubklipp..

Dessuten, noen andre må jo også få lov å komme her å konspirere.

Vis Medlemmets Profil

953 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 7:00

bikeridr skrev:
Haya99 skrev:
Nå er denne tråden laget av meg nettopp for å kunne diskutere og krangle om det meste (de første 60 sidene forsvant på mystisk vis) så da får du bare drite i å åpne den hvis du ikke liker den.

Jaa, joo, forsåvidt sant. MEN finnes det ikke andre konspirasjonsteorier dere kan krangle om som er lettere å følge med i enn å måtte se på timelange dårlige jutubklipp..

Dessuten, noen andre må jo også få lov å komme her å konspirere.

Disse YT klippene irriterer meg også - og det har vært utallige oppfordringer til å gi et referat av innholdet....

Her er det bare å konspirere fritt nytt blod kommer godt med for trolle holder på å miste den siste rest av bakkekontakt.....

Vis Medlemmets Profil

954 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 8:34

Dette med "kjedelig innhold" i filmer som forteller om kjedlige sider av verden vi lever i, ja det kan jeg jo forsåvidt forstå at er bortimot logisk..

Og nei Haya, jeg kommer ikke til å lage korte oppsummeringer for å gjøre ditt liv enklere. Det er helt og holdent opp til deg om du vil lære.
-Hadde du fulgt med på hva jeg har sagt, hadde du ikke vært overrasket over at vi "plutselig" opplever nedgangstider i Stavanger, devaluering i Kina og en økonomisk hengemyr i Hellas?

Alt jeg har sagt så langt har stemt på en prikk. Haya har så langt bommet på alt. Fortsett å få din input gjennom tabloidpressen, i stedet for "kjedlige filmer", og du setter din dagsorden helt selv?

study

Vis Medlemmets Profil

955 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 9:41

Trollerud skrev:Fortsett å få din input gjennom tabloidpressen, i stedet for "kjedlige filmer", og du setter din dagsorden helt selv?

study
Akkurat her må jeg være enig med Haya. Du tar det for gitt at jeg får input fra tabloidpressen.
Newsflash for you: NJET!! Jeg leser ikke hverken Dassbladet, Verdens undergang eller andre Se&Hør-blader.
Jeg leser på tvers av svært mange media på flere forskjellige språk, inkl russisk. Og jeg danner meg opp en mening basert på hva som høres eller oppfattes fornuftig.

Du er vel en av de som tror at Yankeedoodle-folka har vært på månen også..?? santa

Vis Medlemmets Profil

956 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 9:47

Har du spådd nedgang i oljeprisen? Tvert om du bablet om Peak Oil og krig pga det.

Og den devalueringen i Kina var under 4% - det er faen ikke mye - Sverige kjørte jo med 20 eller 30% på 80-tallet.
Kan ikke huske at du preka om devaluering i Kina - men "alle" også jeg har sagt at Kina er et større problem enn Hellas- mye større.

Og at US går så bra - når spådde du det - i motsetning til meg?

Hadde vi nå hatt Jens ved roret her hjemme hadde vi bare kommet styrket ut av denne oljeprissituasjonen - men med de tullingene som sitter nå så blir det sikkert mer trøbbel en som så.

Men Oljefondet - det er nå man skal svi av litt ekstra her hjemme - stiger når krona svekkes - samme gjør konkurranseevnen vår - kjøpekrafta utenlands faller, som gjør at vi bruker mer peng hjemme.

Vis Medlemmets Profil

957 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 9:53

Trollerud skrev: ... men når alt kom til alt, var det langt mellom liv og lære? .
Minner litt om en viss kar
Trollerud skrev:
Selvsagt skal man få eie og bære våpen.
-Hvorfor klarer ikke voksne mennesker å se forskjellen på å bære våpen og å bruke våpen? Retten til å bære våpen, som befestet i den amerikanske grunnloven, var for å beskytte seg mot regjeringer ute av kontroll. Hitler, Stalin, Pol Pot, Mao; Summen av deres herjinger kostet livet til LANGT fler mennesker i "fredstid", enn summen av alle kriger. Når dagen kommer, og Norge styres av Nazi-Siv, da er jeg sikker på at også DU ønsker deg en skikkelig "gunner". Du er bare imot folks rett til å bære våpen, fordi du ennå er sånn halvveis fornøyd med Systemet...
Denne retten, som er befestet i grunnloven, koster vel omtrent like mange liv pr år som alle krigene som til enhver tid pågår, så hvorfor ikke voksne mennesker klarer å se forskjellen på å bære våpen og å bruke våpen, må du nesten spørre amerikanerne om

Vis Medlemmets Profil

958 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 11:37

Er det bare noe jeg innbiller meg, eller trenger dere meg for å få noe aktivitet i denne tråden?

Til kammeraten som mener at man er safe om man får sine input fra "ikke-tabloid-aviser", bør kanskje titte litt på hvem som eier så godt som alle nyhetsformidlere der ute.. Tips; Se hvem som forer avisene med historiene som kommer på trykk?

Jeg kan ikke diskutere med en mann som mener USAs økonomi er på tur opp.. Mer hjernevasket enn det går det ikke an å bli.

Alt QE-programmet har ført til, er dårligere levekår for alle utenom de største bankene. Igjen; Ikke hør på Dagbladet i disse sakene Haya...

Så har vi en kar som har meldt seg på i debatten, tydlig motstander av individets rett til å forsvare seg mot psykopater med våpen. Jeg lurer på om alle kriminelle kommer til å gi fra seg våpenene sine når Obama en dag trumfer gjennom at The Second Ammendment skal reverseres??

Måneferden var selvsagt en STOR bløff, det samme pågår den dag i dag, Romstasjonen ISS er jo bare svindel og bedrag alt sammen...

Hvis du tror dette håret er "vektøst", og ikke stusser over at "speilbildet" i vanndråpen flytter mer på seg... Tja.. scratch

Nok en KJEDELIG YT film:

Vis Medlemmets Profil

959 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 11:55

jhn skrev:
Trollerud skrev: ... men når alt kom til alt, var det langt mellom liv og lære? .

Enig.

Minner meg om en kar som hevdet han "på tro og ære" ønsket å lære og forstå litt basic makro-økonomi. Dette var jo selvsagt bare vås fra ende til annen, fyren var og er like "stuck in his ways" som Haya er, komplett fastgrodd, 100% sneversynt, overhodet ikke mottakelig for alternative synspunkter..

Mange slike, desverre..

Vis Medlemmets Profil

960 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 12:25

Trollerud skrev:
...

Så har vi en kar som har meldt seg på i debatten, tydlig motstander av individets rett til å forsvare seg mot psykopater med våpen. Jeg lurer på om alle kriminelle kommer til å gi fra seg våpenene sine når Obama en dag trumfer gjennom at The Second Ammendment skal reverseres??
Antar det er meg du sikter til? Du tar feil, jeg har lært at det som foregår mellom deg og andre folk her inne, har veldig lite med debatt å gjøre. Noen prøver å si hva de måtte mene om div. ting  ... så begynner du å "debattere" mot de ... men mot argumenter de aldri har brukt. Jeg anser ikke det som en debatt
Jeg har, så langt, ikke sagt at noe om hva jeg mener om retten til å bære våpen, men jeg har påpekt  at det drepes  et uhorvelig stort antall sivile amerikanere, av sivile amerikanere hvert år. Sikkert 10 ganger så mange som i vest-europa.
Det antas at det har sammenheng med at 90% av amerikanere har våpen ... et fåtall av de er jakt- eller konkuranse-våpen.
Selvforsvar ... ja det er det beste argumentet. Man må jo ha rett til å bære våpen, fordi man må kunne forsvare seg mot alle gærninger ... som også har rett til å bære våpen.
Det er jo det klassiske våpenkappløpet, ned på person nivå.
Det er ikke mange skudd som blir avfyrt i selvforsvar, de aller fleste  dødsfall er rene henrettelser + noen vådeskudd  fra barn fra 2-3 års alderen og opp til sikkert 100.

Det burde også være godkjent å kjøre på gal side av veien ... for å slippe unna alle tullinger  man møter som gjør det samme clown

Vis Medlemmets Profil

961 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 12:27

Trollerud skrev:
jhn skrev:

Enig.

Minner meg om en kar som hevdet han "på tro og ære" ønsket å lære og forstå litt basic makro-økonomi. Dette var jo selvsagt bare vås fra ende til annen, fyren var og er like "stuck in his ways" som Haya er, komplett fastgrodd, 100% sneversynt, overhodet ikke mottakelig for alternative synspunkter..

Mange slike, desverre..

Høres ut som en skikkelig dust ... hvor finner du vennene din?

Vis Medlemmets Profil

962 Re: Konspirasjon på gang.. on Tor 13 Aug 2015 - 13:05

Har ingen venner.. Bare Haya..

Vis Medlemmets Profil

963 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 4:10

For de som liker konspirasjoner - en virkelig en her for de som orker å lese; Hvordan Rep. jobber for å endre stemmelovgivingen i US. Og her ligger også en nøkkel til å forstå US politikk av idag og hvordan det er blitt slik det er nå. Og det ligger rasemotsetninger i grunnen. Rep. har siden 70-tallet bygget opp sin makt ved i hovedsak å spille på rasemotsetninger - og det forklarer også det intense hatet de viser mot Obama.

http://www.nytimes.com/2015/07/29/magazine/voting-rights-act-dream-undone.html

Vis Medlemmets Profil

964 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 16:37

Ingen ting spiller noe rolle lengre, vi skal alle dø snart ser det ut som..

Takk for laget! Om seks uker er alt over!

Vis Medlemmets Profil

965 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 18:20

Trollerud skrev:Takk for laget! Om seks uker er alt over!

Flott, da slipper jeg å reise ut neste tur.. Razz

Vis Medlemmets Profil

966 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 18:57

bikeridr skrev:

Bare å ringe sjefen og si:

DRIT OG DRA!!!!!

Vis Medlemmets Profil

967 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 19:27

Trollerud skrev:
bikeridr skrev:

Bare å ringe sjefen og si:

DRIT OG DRA!!!!!
Det gjør jeg stadig vekk ... han driter ofte, men han drar jo aldri.

Vis Medlemmets Profil

968 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 19:48

"Han" sjefen?
-Ikke "hun"?

Ikke det at jeg har fordommer, altså.. Men jeg hadde aldri gjettet at du var en av "dem".. I love you

Vis Medlemmets Profil

969 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 20:11

bikeridr skrev:

Dæven,det hadde passet perfekt for meg også cheers Så kunne manskapssjefen hatt det så godt, jævel'n avslo søknaden min om en måneds permisjon

970 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 20:34

KliffArne skrev:
bikeridr skrev:

Dæven,det hadde passet perfekt for meg også cheers  Så kunne manskapssjefen hatt det så godt, jævel'n avslo søknaden min om en måneds permisjon

Høres ikke ut som du er helt sikker på trolleruds påstander kliffern.Dette er en 'all in' situasjon,ikke sitte på gjerdet.

Vis Medlemmets Profil

971 Re: Konspirasjon på gang.. on Fre 14 Aug 2015 - 21:12

Trollerud skrev:"Han" sjefen?
-Ikke "hun"?

Ikke det at jeg har fordommer, altså.. Men jeg hadde aldri gjettet at du var en av "dem"..   I love you
Jeg er litt overrasket over at du så kjapt og selvfølgelig kobler "sjefen" og samboer .... eller kanskje det forklarer ditt anstrengte forhold til autoriteter? Jeg mistenker at du har en litt autoritær samboer, men sikkert myke deilige tøfler. cat

Vis Medlemmets Profil

972 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Aug 2015 - 5:59

jhn skrev: Jeg mistenker at du har en litt autoritær samboer, men sikkert myke deilige tøfler.   cat

For EN gangs skyld har du HELT rett.. Sitter med tøflene på as we speak. (Og lytter til rebellske anarkister på Youtube..)

Vis Medlemmets Profil

973 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Aug 2015 - 22:01

FastFreddie skrev:Høres ikke ut som du er helt sikker på trolleruds påstander kliffern..

Har enda til gode å tvile på Trollerud's påstander Suspect

Men det er for sent nå, jeg skal jo hjem på fri snart.

974 Re: Konspirasjon på gang.. on Lør 15 Aug 2015 - 22:22

KliffArne skrev:
FastFreddie skrev:Høres ikke ut som du er helt sikker på trolleruds påstander kliffern..

Har enda til gode å tvile på Trollerud's påstander Suspect

Men det er for sent nå, jeg skal jo hjem på fri snart.

Varselklokkene burde utløses der Razz

Vis Medlemmets Profil

975 Re: Konspirasjon på gang.. on Tir 18 Aug 2015 - 3:57

Så litt på CNN;

Trump setter dagsorden ved å komme med de værste utsagnene.
CNN går så inn på disse - f.eks det å bygge gjerde mellom US/Mexico som Trump vil og som han sier "ingen kommer igjennom". CNN filmer eksist gjerde og babler om at det er vanskelig å bygge slik at ingen kommer igjennom. Thats it.

Ingenting symbolverdien av at Trump nå foreslår at US skal gjøre det samme som USSR gjorde i Berlin på 60-tallet!

I stedet fortsetter de med 20min om "karisma" blandt presidentkantidatene - om mener at Trump har sterk karisma. Hvis man mener dette er man jo i utgangspunktet en idiot, så da er det lite håp. Dette er snakk om president i US ikke som leder av et talkshow for tullinger.

Hadde man vært journalist så kunne man lett satt opp en tabell der man tok opp de viktigste temaene og gav en kortfattet beskrivelse av hva kandidatene mente om disse temaene og hvilke løsninger de foreslo.
Da ville det tatt velgerne 30min å få en full oversikt, og se at f.eks Trump ikke hadde godt svar på noe av det.

Men "I want to make America great again" holder nok langt for Trump - med de idiot media de har i US, hvor ingen kommer på å stille spørsmålet "How?".

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 39 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next