Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Garasjen med det rare i - KnutR's lekestue

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Garasjen med det rare i - KnutR's lekestue on Man 7 Jul 2014 - 22:12

KnutR

Admin
Jeg har ingen bloggethingy enda, så hvorfor ikke. Samler opp litt av det jeg suller rundt med i garasjen, og legger ut alt og ingenting.

For de som lurer på tittelen, så er dette VIRKELIG garasjen med det rare i..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
Damn! You go girl!  afro 

Vis Medlemmets Profil
Aner jeg at det er twin`er som er hovedtemaet, men med en god spredning på "stuk"?

Flott lekestue du har  cheers 

Vis Medlemmets Profil
Se der ja, her var det litt av hvert. Liker spesielt RD-en, og selvfølgelig den rare Guzzi-en du har fått tak i. Grattis! Den er ikke så verst den fattigmanns-Guzzien heller da.  Wink  Ser gjerne flere bilder av hver enkelt maskin.

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
joo skrev:Aner jeg at det er twin`er som er hovedtemaet, men med en god spredning på "stuk"?

Flott lekestue du har  cheers 

Må vel innrømme at jeg er svak for twinmotorer ja.. Har hatt endunkere også, så det er vel bunndrag og moment som er greia mi.
Lettsykkelen og moppene er vel hederlige unntak.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
mortal skrev:Se der ja, her var det litt av hvert. Liker spesielt RD-en, og selvfølgelig den rare Guzzi-en du har fått tak i. Grattis! Den er ikke så verst den fattigmanns-Guzzien heller da.  Wink  Ser gjerne flere bilder av hver enkelt maskin.

Litt av hvert, men nå er det stopp. Må få inn bilen i vinter også.
Guzzi'n er overraskende underholdende å kjøre! Jeg har ikke rukket å ta den så mange turene enda, men denne kommer til å få seg noen småturer. Til tross for alt folk mener og tror, så er ikke småguzziene så late og slappe som ryktene skal ha det til.
Denne har en V65 motor, og "holder trafikken" til langt over de hastighetene jeg er komfortabel med å ratte sidevogn.

Flere bilder kommer på sikt, dårlig fotovær her i dag.

Vis Medlemmets Profil
Mye rart i den garasjen,ja.Me like!

Men blogg  Suspect 

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Mye rart i den garasjen,ja.Me like!

Men blogg  Suspect 

Jajaja, jeg VEIT! Det er suspekte greier. Kommer nok til å være lite sminketips her. Kanskje mer i retning "hvordan få olje av fingrene etter en mekkeøkt".

Vis Medlemmets Profil
Gratulerer med ny rosa, mer bilder takk

Vis Medlemmets Profil
Du får rulle ut CX`en og ta et par gode bilder av den  bounce 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]