Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dekkskifte.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Dekkskifte. on Fre 4 Mai 2012 - 21:43

Har nettopp fått lagt på nytt bakdekk på bike`n, men Vianor hadde ikke mulighet til å balansere hjulet.

Har dette noe å si?

Har alltid fått balansert hjulet der jeg har byttet dekk før,men med dårlig erfaringer fra siste service hos dem så valgte jeg å bytte dekkleverandør.

Har søkt og lest litt på nett, men har ikke fått roen med det jeg har funnet ut.

-Magne-

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Dekkskifte. on Fre 4 Mai 2012 - 22:30

GixxerMagne skrev:Har nettopp fått lagt på nytt bakdekk på bike`n, men Vianor hadde ikke mulighet til å balansere hjulet.

Har dette noe å si?

Har alltid fått balansert hjulet der jeg har byttet dekk før,men med dårlig erfaringer fra siste service hos dem så valgte jeg å bytte dekkleverandør.

Har søkt og lest litt på nett, men har ikke fått roen med det jeg har funnet ut.

-Magne-

Svært mange som bytter selv dropper å balansere bakhjulet. Merker du risting/vibrasjoner bør du sikkert gjør noe med det. Ellers er det bare tut og kjør.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Dekkskifte. on Fre 4 Mai 2012 - 22:48

Tunofisken skrev:
GixxerMagne skrev:Har nettopp fått lagt på nytt bakdekk på bike`n, men Vianor hadde ikke mulighet til å balansere hjulet.

Har dette noe å si?

-Magne-

Svært mange som bytter selv dropper å balansere bakhjulet. Merker du risting/vibrasjoner bør du sikkert gjør noe med det. Ellers er det bare tut og kjør.

ok..Da får jeg satse på det, så lenge at trønderværet tillater det :)

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Dekkskifte. on Fre 4 Mai 2012 - 22:49

Hvis du vil finne roen,så kjøper du deg avbalanseringsutstyr på Biltema,og så balanserer du hjulet selv.

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

5 Re: Dekkskifte. on Fre 4 Mai 2012 - 22:52

KliffArne skrev:Hvis du vil finne roen,så kjøper du deg avbalanseringsutstyr på Biltema,og så balanserer du hjulet selv.
Jeg bruker dette på både gate- og banemopp. 0 risting...

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Dekkskifte. on Fre 4 Mai 2012 - 23:17

KliffArne skrev:Hvis du vil finne roen,så kjøper du deg avbalanseringsutstyr på Biltema,og så balanserer du hjulet selv.

Will do.. :)

Sist endret av KliffArne den Fre 4 Mai 2012 - 23:29, endret 1 gang (Reason for editing : Fikset et "quote-tegn")

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Dekkskifte. on Fre 4 Mai 2012 - 23:43

Fortell gjerne hva slags dekk du har og hva du syns om det :)

Sitter og skal bestille meg nytt bakdekk selv men i tvil om hvilket merke jeg skal gå for.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Dekkskifte. on Lør 5 Mai 2012 - 5:25

Må si jeg reagerer litt på det jeg leser;
Vianor tar seg ikke tid til å avbalansere ett motorsykkelkjul?

Resultatet blir at de får negativ omtale på norges største forum for digitail interaktivitet for motorsykkelister, tror de kanskje at de er tjent med det?

Regner nesten med at de allerede er blitt oppmerksom på fadesen, her bør Vianorledelsen komme på banen og legge seg helt flate?
-Dette er for dårlig, regner med at Magne blir kontaktet og saken kan få en verdig avslutning? confused

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Dekkskifte.