Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Intrudergubbe sitter i solveggen

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 8]

1 Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 21 Aug 2014 - 12:49

Er altså nå dukket opp her for å plage dere,hver gang jeg sitter i solveggen og koser meg med gikta skal jeg ta tastaturet fatt og lete etter rette tastene for å minne om min eksistens.
Håper vi sammen etterhvert kan finne på litt av hvert å klage over,,,og mot formodning noe å bli glad av / i... affraid 

.og hadde jeg vært lærer  lol! santa lol!

Sist endret av intrudergubbe den Søn 31 Aug 2014 - 15:57, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 21 Aug 2014 - 13:45

intrudergubbe skrev:Er altså nå dukket opp her for å plage dere,hver gang jeg sitter i solveggen og koser meg med gikta skal jeg ta tastaturet fatt og lete etter rette tastene for å minne om min eksistens.
Håper vi sammen etterhvert kan finne på litt av hvert å klage over,,,og mot formodning noe å bli glad av / i... affraid 

.og hadde jeg vært lærer  lol! santa lol! 
Ja, håper det, klaging er artig ... så e det jo også artig å klage på klagerne

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 21 Aug 2014 - 20:53

Sola er på vei vekk, er den ikke? Og det er jo da det virkelig blir fart i klaginga til n'Ola Nordmann?
-Men det er vrient å sitte i solveggen uten sol, er det ikke?

Jeg pleier å være flinkere til å klage når jeg sitter i mørket og fryser, jeg...  Mad 

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 8:18

Artig å sjå deg her inne å Intruder og det skulle itte væra noe problem å finne på noe å klaga på, bare å kjenne etter så er det nukk ett eller annet dritt.  scratch 

Nå har jeg pakket sykkel`n å skal rese opp til Glåmos så je skal drøye sutringa tell je kjem hemmatt åt kjærringa.  drunken 

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 8:58

Svein2 skrev:Artig å sjå deg her inne å Intruder og det skulle itte væra noe problem å finne på noe å klaga på, bare å kjenne etter så er det nukk ett eller annet dritt.  scratch 

Nå har jeg pakket sykkel`n å skal rese opp til Glåmos så je skal drøye sutringa tell je kjem hemmatt åt kjærringa.  drunken 

....som om dom itte ha nok å slite med oppi der frå før,UFO-invasjon i Haltdalen,reinsdyr som et opp grønnsakhagens delikatesser osv... albino 
Og jeg sitter i soffan og venter på mer regn så jeg slipper grasklippinga.....men jeg kjører ikke hjemmefra på Intruder`n i regnvær.. Embarassed 
Kanskje gjøra en biltur åt Heradsbygden...ta med n Leif kænskje...å lengi blir du borte ?  santa queen 

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 9:01

Trollerud skrev:Sola er på vei vekk, er den ikke? Og det er jo da det virkelig blir fart i klaginga til n'Ola Nordmann?
-Men det er vrient å sitte i solveggen uten sol, er det ikke?

Jeg pleier å være flinkere til å klage når jeg sitter i mørket og fryser, jeg...    Mad 

---Nå skinner sola i vinduskarmen og katta maler som aldri før
hu ligger langflat og kjinner varmen og er ei katte med godt humør...

-men så har a itte gikta hell... confused

og midnattssola hass jhn da... Sleep 

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 9:29

intrudergubbe skrev: åt Heradsbygden...ta med n Leif kænskje...å lengi blir du borte ?  santa queen 

Det sier je itte åt døkk graballer i frå ringsaker,da er døkk bare hematt å plukker på kjærringa.  albino 

Ellers må je nåkk møt opp på arbe att om mandan. Sleep 

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 14:41

jeg kan jo starte "Klage-ballet" med ELVEFESTIVALEN i Drammen...
http://www.elvefestivalen.no/

Et skikkelig organisert fylleslag -ispedd dårlig tivoli og dyre utekonserter på kveldene..og alle skal ankre opp jolla(de første ankret opp for 2 uker siden) for å vise frem at JEG har svær båt jeg...
En gavepakke for handelstanden og selgere av søppel.
Ikke minst gir dette nok overtidsbetaling til "tiggerne" som ser så stakkarslige ut og har en datter som straks dør av kreft(4 år siden første gang hu daua) m ferdigrøyk og Iphoner som håver inn til gutta med Mærsjer og store BMWer som henter dagens fortjeneste...
mens de som virkelig trenger en håndsrekning blir skjøvet ut på sidelinjen...

Ser ikke at dette er annet enn et renspikket forbrukssirkus..I motsetning til andre tilstelninger med en samlende faktor/interesse som : trebåt-mat-fly-MC-bil Etc, så skal en lage en suppe av alt.

hmm... jo jeg har funnet fellesnevneren-Det er og blir "Harry-byen"

Nei nok m refleksjoner ... får vel ta en tur og se på sirkuset..en er jo tross alt litt "harry" sjøl også i følge Rosabloggerne.. clown

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 15:31

mekkern skrev:
..en er jo tross alt litt "harry" sjøl også i følge Rosabloggerne.. clown
Har du nær kontakt med disse rosabloggerne. Jeg har ingen peiling på hva de mener om meg

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 16:05

jhn skrev:
mekkern skrev:
..en er jo tross alt litt "harry" sjøl også i følge Rosabloggerne.. clown
Har du nær kontakt med disse rosabloggerne. Jeg har ingen peiling på hva de mener om meg

Antagelser mann...Antagelser...tatt ut i fra hva de skriver om/formidler..

det er jo antagelser og ville gjetninger som lager mye leven og morro.. kan jo ikke basere ALT på fakta..da har en jo ikke noe å diskutere og sutre om? lol!

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 22 Aug 2014 - 16:35

Velkommen hit Intruder!
Jeg får si som de sier i Ballangen når man møter en kjenning og høflig spør hvordan det står til: Det er synd å ikke kunne klage Sad  

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 23 Aug 2014 - 12:48

ArcticTiger skrev:Velkommen hit Intruder!
Jeg får si som de sier i Ballangen når man møter en kjenning og høflig spør hvordan det står til: Det er synd å ikke kunne klage Sad  

Kanskje vi skulle lage et klagekor hvor hver kan bidra med sin røst ?  affraid 

Ellers vil jeg takke for en varm velkomst,føler meg jaggu som den fortapte sønn jeg...og en har ikke mer moro enn en gjør med seg selv... confused 
hmmmmmm  bounce 

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 23 Aug 2014 - 13:47

Nå fikk jeg akkurat vite at jeg får noen dager ekstra fri denne gangen.Og så jeg som fryktet det motsatte.

Ka i hællvetta ska e klag på nu??

14 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 23 Aug 2014 - 14:13

KliffArne skrev:Nå fikk jeg akkurat vite at jeg får noen dager ekstra fri denne gangen.Og så jeg som fryktet det motsatte.

Ka i hællvetta ska e klag på nu??
uforutsigbar arbeidstid kan jo ta nattesøvn fra en stakkar ... har æ hørt

Vis Medlemmets Profil

15 Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 10:13

1 % klubbene ble for sterk kost for lederne på en nærværende MC-blekke,og det kan en kanskje forstå...lapskaus,været og selvskryt av "eget MC-merke" er ofte mye artigere...
og det bør det jo selvsagt også være...
men av den grunn å diskutere andre MC-relaterte saker bør være nødvendig det også ? Question
eller....

affraid

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 13:37

Hehe,får du ikke lov å prate om 1%-erne inne hos høvdingen?

Egentlig er jeg  enig,la oss heller snakke om hvilken fantastisk moppe 1150gs er,den beste i heile væla.

Helt til jeg kjøper en annen,men det får vi komme tilbake til Razz

Ps.Forsiktig så du ikke mister "ansinniteten" der inne...

17 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 15:39

Du er nok i Faresonen der borte nå Intrudergubbe Shocked . Sammen med "kverrulanten" fra helt oppi nord.

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 15:41

KliffArne skrev:Hehe,får du ikke lov å prate om 1%-erne inne hos høvdingen?

Egentlig er jeg  enig,la oss heller snakke om hvilken fantastisk moppe 1150gs er,den beste i heile væla.

Helt til jeg kjøper en annen,men det får vi komme tilbake til Razz

Ps.Forsiktig så du ikke mister "ansinniteten" der inne...
Skal du begynne å modere oss? Da må vi passe oss ... har hørt om folk som helt grunnløst er kastet ut av div mc-forum.
Nå bestemmer de hva man kan prate om, ikke bare hvordan man skal prate ... helt borti helvete.
Men Intrudergubben mister vel ikke noe Insainitet av den grunn?... eller gjør han det?

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 15:42

ArcticTiger skrev:Du er nok i Faresonen der borte nå Intrudergubbe Shocked  . Sammen med "kverrulanten" fra helt oppi nord.
Hei hei hei du .........

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 15:46

jhn skrev:
ArcticTiger skrev:Du er nok i Faresonen der borte nå Intrudergubbe Shocked  . Sammen med "kverrulanten" fra helt oppi nord.
Hei hei hei du .........

Jeg satte det i "hermeteiken", så jeg regner med at du tar det som en Hedersbevisning Very Happy

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 15:54

ArcticTiger skrev:
jhn skrev:
Hei hei hei du .........

Jeg satte det i "hermeteiken", så jeg regner med at du tar det som en Hedersbevisning Very Happy
Å jada. Det hadde jeg nok gjort uten hermetegn også.
Ellers så er jeg redd du har rett ang faresonen. Eller ... ikke så veldig redd, mere spent

Vis Medlemmets Profil

22 Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 17:38

He he,er halvredd gitt...har mine tvil sa grisen da den så slakteren nedi gutua... cherry

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 17:54

Huff og huff, dere tar store sjanser når dere ikke skjønner at stalkeren/kalifen alltid har rett, ikke kan korrigeres, ikke må motsies, Guzzi er alt nå som TDM ikke er alt lenger, dere har meninger, dere er frekke nok til å fortsatt mene noe etter at dere er irettesatt, dere er ikke lydige, dere tar sjansen på å smake kalifens vrede.
Dukker noen opp med en spade og en sekk stein bør dere vurdere å springe som faen...

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 19:59

Hehe,var inne og leste meg litt opp på hva som har opprørt de gode herrer jhn og intruder pirat

Og ser nå at det er godt at intruder sitter i solveggen,for der inne vil han merke en kjølig skulder når han prøver å krype inntil AJ clown

AJ selv svarer på sedvanlig måte,altså ikke i det hele tatt. Og bruntungene kommer krypende for å dele popkorn-bollen med han. Alt er ved det gamle.

Skal vi tippe at Flanker blir den neste moderator,det er vel på tide å utvide staben for å klare å ta unna den uhorvelige mengden arbeid det er å drifte et sånt enormt forum?

25 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 20:08

KliffArne skrev:Hehe,var inne og leste meg litt opp på hva som har opprørt de gode herrer jhn og intruder pirat

Og ser nå at det er godt at intruder sitter i solveggen,for der inne vil han merke en kjølig skulder når han prøver å krype inntil AJ clown  

AJ selv svarer på sedvanlig måte,altså ikke i det hele tatt. Og bruntungene kommer krypende for å dele popkorn-bollen med han. Alt er ved det gamle.

Skal vi tippe at Flanker blir den neste moderator,det er vel på tide å utvide staben for å klare å ta unna den uhorvelige mengden arbeid det er å drifte et sånt enormt forum?
De gode herrer! Ja, det er oss det.
Ang ny moderator, kunne ikke du sent en søknad?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 8]

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next