Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Intrudergubbe sitter i solveggen

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 8]

26 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 20:30

jhn skrev:
KliffArne skrev:Hehe,var inne og leste meg litt opp på hva som har opprørt de gode herrer jhn og intruder pirat

Og ser nå at det er godt at intruder sitter i solveggen,for der inne vil han merke en kjølig skulder når han prøver å krype inntil AJ clown  

AJ selv svarer på sedvanlig måte,altså ikke i det hele tatt. Og bruntungene kommer krypende for å dele popkorn-bollen med han. Alt er ved det gamle.

Skal vi tippe at Flanker blir den neste moderator,det er vel på tide å utvide staben for å klare å ta unna den uhorvelige mengden arbeid det er å drifte et sånt enormt forum?
De gode herrer! Ja, det er oss det.
Ang ny moderator, kunne ikke du sent en søknad?

Du får legge inn et ord for meg,hvis du får en anledning.Får bruke deg som referanse,da Suspect

27 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 20:34

KliffArne skrev:

Du får legge inn et ord for meg,hvis du får en anledning.Får bruke deg som referanse,da Suspect

Dokker norlenninga e vel automatisk ekskludert vel?

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Man 1 Sep 2014 - 21:29

joo skrev:
KliffArne skrev:

Æ trur joo har en bedre virkelighetsforståelse enn du har KliffArne ... beklager å måtte si det, men ...

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 8:57

KnutR

Admin
jhn skrev:
joo skrev:
KliffArne skrev:

Æ trur joo har en bedre virkelighetsforståelse enn du har KliffArne ... beklager å måtte si det, men ...

Kom igjen, Kliffy.. Du får søke. Jeg legger inn gode ord i lange baner Very Happy
Det må jo være neste steg på ferden mot verdensherredømme! farao

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

30 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 11:20

joo skrev:Huff og huff, dere tar store sjanser når dere ikke skjønner at stalkeren/kalifen alltid har rett, ikke kan korrigeres, ikke må motsies, Guzzi er alt nå som TDM ikke er alt lenger, dere har meninger, dere er frekke nok til å fortsatt mene noe etter at dere er irettesatt, dere er ikke lydige, dere tar sjansen på å smake kalifens vrede.
Dukker noen opp med en spade og en sekk stein bør dere vurdere å springe som faen...
Du glemmer en liten detalj. Sautjuven hadde et lite mellomspill med Triumph for vel to år siden. Dem var ikke akkurat lei seg på GMS i Hunndalen da han bytta inn Tigern i høna (hvit italiener) han har nå.

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 13:20

KnutR

Admin
Desmo skrev:
joo skrev:Huff og huff, dere tar store sjanser når dere ikke skjønner at stalkeren/kalifen alltid har rett, ikke kan korrigeres, ikke må motsies, Guzzi er alt nå som TDM ikke er alt lenger, dere har meninger, dere er frekke nok til å fortsatt mene noe etter at dere er irettesatt, dere er ikke lydige, dere tar sjansen på å smake kalifens vrede.
Dukker noen opp med en spade og en sekk stein bør dere vurdere å springe som faen...
Du glemmer en liten detalj. Sautjuven hadde et lite mellomspill med Triumph for vel to år siden. Dem var ikke akkurat lei seg på GMS i Hunndalen da han bytta inn Tigern i høna (hvit italiener) han har nå.

"Sautjuv"... hehehe.. Flere totninger her ja. cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

32 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 19:40

Nå har jeg vært og lest inne på den siden, og en ting kan man si om denne adminen ( clown ) , han gjør sitt beste til å rekrutere medlemer hit. cliff du burde rive i en øl på han engang

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 19:49

custom skrev:Nå har jeg vært og lest inne på den siden, og en ting kan man si om denne adminen ( clown ) , han gjør sitt beste til å rekrutere medlemer hit. cliff du burde rive i en øl på han engang

Kan alltids spandere ei øl på han en gang det passer,men tror ikke han har godt av det.Dessuten er jeg redd han blir krangelaktig i fylla,og da risikerer jeg å få bank Suspect

34 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 20:01

KliffArne skrev:
custom skrev:Nå har jeg vært og lest inne på den siden, og en ting kan man si om denne adminen ( clown ) , han gjør sitt beste til å rekrutere medlemer hit. cliff du burde rive i en øl på han engang

Kan alltids spandere ei øl på han en gang det passer,men tror ikke han har godt av det.Dessuten er jeg redd han blir krangelaktig i fylla,og da risikerer jeg å få bank Suspect

Jeg synes det virker som han blir kranglevoren av noe han drar opp i nesa Suspect

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 20:02

Men over til noe annet, en ting jeg ofte har lurt på: Desmo,hvordan er været på Lena vanligvis?

36 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 22:43

Desmo skrev:

Huff, nei nå må jeg visst få meg nye brilleglass, syns så tydelig det sto: ....da han dytta inn Tigern i høna.....

Vis Medlemmets Profil

37 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tir 2 Sep 2014 - 22:53

Shocked Hvordan gikk det med høna Shocked

38 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 9:28

KliffArne skrev:Shocked  Hvordan gikk det med høna Shocked

Huff, nå kom der en historie opp i hodet mitt.

Ola Nordiguten, bonde fra Toten, måtte en tur til by'n. Skulle i banken og greier, så han tok på seg lakkskoa og tok med den rene ryggsekken.

Etter fullført møte i banken måtte han ta taxi tilbake til jernbanestasjonen og stilte seg i drosjekø.

Lenger fremme i drosjekøa stod der en pønker med håret klippet som en hanekam, sort på siden og rødt i midten.
Noe slikt hadde Ola aldri sett før, og i sin fasinasjon ble han stående i niglo på skapelsen.

Etter litt tid ble pønkeren oppmerksom på karen i lakksko og ryggsekk, og han snudde seg brått og slang ut: "Hva faen er det du glor på gammer'n?"

Dette kom litt brått på Ola, men etter hvert fikk han stotra frem: "Eh..... for 20 år siden pulte jeg ei høne, og nå lurer jeg på om du er sønnen min"

Vis Medlemmets Profil

39 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 11:05

KliffArne skrev:Men over til noe annet, en ting jeg ofte har lurt på: Desmo,hvordan er været på Lena vanligvis?

Været? Å, det varierer som på de fleste andre steder i dette landet. Nå i det siste har det vært bra.

Vis Medlemmets Profil

40 Intrudergubbe sitter i solveggen og mimrer on Ons 3 Sep 2014 - 12:44

Sitter og hører på TV og sprangridning.Minnes de dager jeg besteg hoppa her ,Musmærra,som en hingst,minnes jeg ble kalt Digerborken.
I dag ville det vært Digermagan.
Andre ganger var det at hoppa Musmærra la seg på ryggen,og mjuk og spenstig som jeg var da ble det ømhet så gampeskoa og sømmen fauk..
Husker jeg flaug som en grahingst i Sikkelsdalen,tunga hang som et slips tur kjæften min..
Og sårbæille vart je som en munk som fant sin lykke i klosteret..

I love you confused Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 14:26

KnutR

Admin
intrudergubbe skrev:Sitter og hører på TV og sprangridning.Minnes de dager jeg besteg hoppa her ,Musmærra,som en hingst,minnes jeg ble kalt Digerborken.
Andre ganger var det at hoppa Musmærra la seg på ryggen,og mjuk og spenstig som jeg var da ble det ømhet så gampeskoa og sømmen fauk..
Husker jeg flaug som en grahingst i Sikkelsdalen,tunga hang som et slips tur kjæften min..

Dessa der fra gærne sia ass........

Vis Medlemmets Profil

42 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 14:30

KnutR skrev:
intrudergubbe skrev:Sitter og hører på TV og sprangridning.Minnes de dager jeg besteg hoppa her ,Musmærra,som en hingst,minnes jeg ble kalt Digerborken.

mcsia? ... ja det e et merkelig gjeng

Vis Medlemmets Profil

43 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 15:00

jhn skrev:
KnutR skrev:

Neineinei! Gærne sia av Mjøsa!

Vis Medlemmets Profil

44 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 15:54

KnutR

Admin
Desmo skrev:
jhn skrev:
KnutR skrev:

Enda en ting folk ikke har fått med seg av interne greier rundt Toten-bygdene.

Vis Medlemmets Profil

45 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 16:40

KnutR skrev:
Desmo skrev:

Har fartet litt på "østblokksia" ta mjøsa..
villmenna der hadde jo norges jævligste barnehjem også... affraid

Vis Medlemmets Profil

46 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 17:03

KnutR skrev:
Desmo skrev:
jhn skrev:
KnutR skrev:

Joda, har da fått det med meg ... skulle bare være artig.
Forresten ... det er jo ikke rart intrudergubben sier mye rart, han kommer jo fra to gærne sider Suspect

Vis Medlemmets Profil

47 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 17:11

jhn skrev:
Forresten ... det er jo ikke rart intrudergubben sier mye rart, han kommer jo fra to gærne sider Suspect

Så da bli det vrangsida uansett kossn side han vende ut da?

Vazelina var vel både tom for elskovsrus og attpåtil på feil sida ta Mjøsa samtidig. Etter nødslaktet var siste kviga og kjerringa borte...

Vis Medlemmets Profil

48 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 18:34

KnutR

Admin
joo skrev:
jhn skrev:

Så da bli det vrangsida uansett kossn side han vende ut da?

Vazelina var vel både tom for elskovsrus og attpåtil på feil sida ta Mjøsa samtidig. Etter nødslaktet var siste kviga og kjerringa borte...

Å itte nåkk mæ dæ; dom kjørde buss. Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

49 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Ons 3 Sep 2014 - 22:41

Ja i buss, kan det bli verre?

Vis Medlemmets Profil

50 Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 4 Sep 2014 - 10:50

Tilbake til mitt spesielle forhold til hester,før i verden som nå var det en og annen som havna innenfor etter hembrenning hell sløssing.Herover havnet de som regel på Kavringbakken på Hamar der de tilbrakte tilmålt tid på snekkerverkstedet,og der "vart je sætt tel å borre opp rævhøle på tregamper..?
..kanskje et must og en strafffor enkelte survete forfattere i dag også.. santa
Ei religiøs kjærring oppi bygda her var en kald vinterdag i gammelvæla ute og kjørte med gampen,som hu hadde tulle innn i strisekker og annet varmende.
Hu møtte naboen,og sa : Ja,nå hæler den godt hæsten min ve,Ole.. alien
--Ja,hadde du trædd en hosolegg over mægan hass hadde`n hælt æinda bære..!"

.....skriv jinne nåån artige eppisoder dekk å,ve skrives !! study

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next