Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Intrudergubbe sitter i solveggen

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 8]

[quote="intrudergubbe"]
Her har je gjort noe rart,trykker snart på knappen og håper den ikke har forbindelse med Obama eller Putin !! @

HAR VISST KLUSSET LITT OG HÅPER FORUMLEDELSENKAN FJERNE DISSE iNTRUDER-GREIENE...

SKAL BARE VÆRE INTRUDERGUBBE SJØ !!

Vis Medlemmets Profil

52 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 4 Sep 2014 - 14:28

Har du reklamert for detta forumet så vi får`n Leif inn her, men han er vel itte så flink tell å
skrive som å skravle, det skal noe tæll. Om det er en eller to gærninger fra ringsaker går for det samma. bounce

For å hjælpe døkk litt i gang:
Brukernavn: TauseLeif
Passord: Nav

Vis Medlemmets Profil

53 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 4 Sep 2014 - 15:23

Svein2 skrev:Har du reklamert for detta forumet så vi får`n Leif inn her, men han er vel itte så flink tell å
skrive som å skravle, det skal noe tæll. Om det er en eller to gærninger fra ringsaker går for det samma. bounce

For å hjælpe døkk litt i gang:
Brukernavn: TauseLeif
Passord: Nav

TauseLeif er en av dem som har et ganske spesielt forhold til passord , så han og skomakeren bør nok bli ved sin lest...best for alle parter.
..og dildoen han kjøpe i Sverige skal han jo gi bort som uadressert julegave så da så... scratch geek

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 4 Sep 2014 - 22:22

intrudergubbe skrev:
intrudergubbe skrev:
Her har je gjort noe rart,trykker snart på knappen og håper den ikke har forbindelse med Obama eller Putin !! @

HAR VISST KLUSSET LITT OG HÅPER FORUMLEDELSENKAN FJERNE DISSE iNTRUDER-GREIENE...

Jeg utelot "sjø",men ellers så ble det vel riktig?

Syns forøvrig du har mange "solvegger",blir sjikkelli fårrvirra Rolling Eyes

55 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 5 Sep 2014 - 10:27

KliffArne skrev:
intrudergubbe skrev:
intrudergubbe skrev:

Mange solvegger skyldes en del høl-i-hueproblemer etter overhøvling og ovenfra-og-nedholdning i det siste på "hjemmebane",så jeg villle bli gra om du fikk redusert antallet til en... elephant rendeer

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Fre 5 Sep 2014 - 22:02

intrudergubbe skrev:
KliffArne skrev:
intrudergubbe skrev:
intrudergubbe skrev:

Mange solvegger skyldes en del høl-i-hueproblemer etter overhøvling og ovenfra-og-nedholdning i det siste på "hjemmebane",så jeg villle bli gra om du fikk redusert antallet til en... elephant rendeer

Dæææven korr flennk e e,e fikk tell å smeillt aille tre solvæggan isammen tell enn. Så nu bi dæ vell litt på tjærringa tell hann intruder,førr vesst e fekk dæ tell,så vijlle hann bi gra clown

57 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 10:31

Jeg kan skjønne hvorfor Intrudergubben hadde tre solvegger, midt på sommer'n er det faktisk en for lite. Til og med på østlandet. Sola flytter seg som kjent på himmelen. Og den vil treffe alle veggene på huset.

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 10:48

Desmo skrev:Jeg kan skjønne hvorfor Intrudergubben hadde tre solvegger, midt på sommer'n er det faktisk en for lite. Til og med på østlandet. Sola flytter seg som kjent på himmelen. Og den vil treffe alle veggene på huset.

Hva med de som bor i "Skyggenes dal" da Shocked Er noen av de rundtomkring......

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 12:22

ArcticTiger skrev:
Desmo skrev:Jeg kan skjønne hvorfor Intrudergubben hadde tre solvegger, midt på sommer'n er det faktisk en for lite. Til og med på østlandet. Sola flytter seg som kjent på himmelen. Og den vil treffe alle veggene på huset.

Hva med de som bor i "Skyggenes dal" da Shocked  Er noen av de rundtomkring......
Mørkemenn som aldri ser lyset uansett hvor mye sol det er. Er det sånne du mener? Nei, dem er det ikke håp for.

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 15:48

Kalifen eller folk fra Rjukan dokker meine da?

Vis Medlemmets Profil

61 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 19:09

joo skrev:Kalifen eller folk fra Rjukan dokker meine da?

I Rjukan har de jo montert speil,så dem er det håp for Cool

62 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 19:19

Desmo skrev:Sola flytter seg som kjent på himmelen.....

Det er ikke mye utdannelse jeg har,men akkurat dette har jeg hørt ikke stemmer Razz

63 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 19:37

KliffArne skrev:

Det er ikke mye utdannelse jeg har,men akkurat dette har jeg hørt ikke stemmer Razz

Å dette vrøvlet om at jorda er kule-formet, det trur ikke jeg noe på Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

64 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 20:18

KliffArne skrev:

Du skal ikke tro på alt du hører, og bare halvparten av det du ser.

Vis Medlemmets Profil

65 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 20:21

ArcticTiger skrev:
KliffArne skrev:

Å dette vrøvlet om at jorda er kule-formet, det trur ikke jeg noe på Rolling Eyes
Ole Paus sang en gang at det var på Elverum at dem ikke trodde at jorda var rund. Men jeg var ikke klar over at det var flere steder det ryktet ikke hadde slått gjennom.

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 20:58

Desmo skrev:
Ole Paus sang en gang at det var på Elverum at dem ikke trodde at jorda var rund. Men jeg var ikke klar over at det var flere steder det ryktet ikke hadde slått gjennom.

Man skal ikke la seg lure av alt som står på nettet... Her er et daguerreotypi som sjefsheksa tok med sitt camera obscura under test av den nye ionethrusteren på sopelima på Trollrally nettopp!

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 21:14

joo skrev:
Desmo skrev:

Man skal ikke la seg lure av alt som står på nettet... Her er et daguerreotypi som sjefsheksa tok med sitt camera obscura under test av den nye ionethrusteren på sopelima på Trollrally nettopp!

Very Happy  Ååhh, endelig er det noen som veit forskjellen på opp og ned! Nå står nok Verden til Påske cheers

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 21:17

Jammen, den er jo rund på disse bildene også. Men ikke kuleformet. Razz

Vis Medlemmets Profil

69 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 6 Sep 2014 - 21:27

Desmo skrev:Jammen, den er jo rund på disse bildene også. Men ikke kuleformet. Razz

Alle veit jo at Jorda er rund Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

70 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Søn 7 Sep 2014 - 6:51

Litt skummelt å seile Beringstredet, veldig lett å havne utfor kanten.. Men de fleste sjøfolk er vel klar over faren, så da går det vel greit lell. Sikkert artig å stå på brua og se ned i verdensrommet...

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Søn 7 Sep 2014 - 10:20

KnutR

Admin
Noen her har fordypet seg litt for mye i Terry Pratchett's Discworld tror jeg... :)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

72 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Søn 7 Sep 2014 - 11:15

ArcticTiger skrev:
Desmo skrev:Jammen, den er jo rund på disse bildene også. Men ikke kuleformet. Razz

Alle veit jo at Jorda er rund Rolling Eyes

I morges fikk jeg ideen til noe riktig dumt,og klarer ikke dy meg :

Jeg drømte om ei natt i bosoa med Mona Grudt
kledde av meg og lå i bare sokkelesten til slutt
Men nedturen den ble temmelig kort
plutselig smuldret a Mona lydløst bort
Så måtte jeg atter ty tell høger`n te slutt... pale cherry

Vis Medlemmets Profil

73 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 18 Sep 2014 - 14:10

jocolor Snart er det jakttider,da sitter jeg på ei cherry og håper i det lengste at jeg er på bloggen her etterpå og at jegerbombomene har fylt fryseren med noe annet enn meg... lol!

Kattkjerringa på Løten som hadde omlag hundre katter og sin egen og moras trygd til kattefor visste jo ei råd og la mor si i fryseren da hu daua..
Å lengi hu hadde liggi der før helsevesenet fant henne vet ikke jeg.. Sleep
Kanskje gikk de etter lukta,hundre katter som flyr ut og inn og gjør sitt fornødne der de vil ... cat cat

Vis Medlemmets Profil

74 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Tor 18 Sep 2014 - 18:55

KnutR

Admin
intrudergubbe skrev:jocolor Snart er det jakttider,da sitter jeg på ei cherry og håper i det lengste at jeg er på bloggen her etterpå og at jegerbombomene har fylt fryseren med noe annet enn meg... lol!

Kattkjerringa på Løten som hadde omlag hundre katter og sin egen og moras trygd til kattefor visste jo ei råd og la mor si i fryseren da hu daua..
Å lengi hu hadde liggi der før helsevesenet fant henne vet ikke jeg.. Sleep
Kanskje gikk de etter lukta,hundre katter som flyr ut og inn og gjør sitt fornødne der de vil ... cat cat

For å sitere Spyttmyra Tjuvjakt og Spellemannslag:

"Moral' her i visa ja den står rein og klar
du veit det står i bibal du skær hedre'a mor ån far
og kara hedre far sin ved å bruke hele han
no bedre bruk ta opphavet det går nok itte an."

Sitatet er forøvrig fra Stutævve-stevet, som jeg anbefaler å bruke noen minutter på. Husk lyd.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

75 Re: Intrudergubbe sitter i solveggen on Lør 20 Sep 2014 - 12:54

Husker jo godt Engedahl og Stordahls elgjaktvise,inneholdt mange sannheter den...
Dagens jakt er nok ikke så preget av alkoholinntak og slikt som før i tida,er for mye folk i skauen og for dyrt heretter...
Husker jeg var på rådyrjakt sammen med en overivrig kar...Sjå dær,skreik n og smelte et skøtt inn i et kjerr et par hundre meter unna..
Da vi kom fram var det bare noen kvister som lå på bakken..Da ble n jaggu rar...--Det kunne jo ha vøri en bærsanker,vet du..trøstet jeg.. confused

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next